Niks wat niet meer hersteld kan wordenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
SQ, ik begin wel bang te worden dat we hem verkloot hebben tbh
ja en wel van die bubbelttjesbende er overheen, goed omheen gewikkeld zodat ie niet nog meer beschadigdquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de verzendkosten gratis!
ik hoop echt dat de therapeut een beetje kan helpen hierbij!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:58 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Het komt ook wel goed hoor, maar hij is echt beyond pittig atmen mijn oplossingen zijn een beetje op en we lopen op ons tandvlees
dus nouja, morgen komt er een meneer en gaan we proberen te zorgen dat we elkaar niet meer zo in de haren vliegen..
Thnxquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop echt dat de therapeut een beetje kan helpen hierbij!
Het is een fase</dooddoener>quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:58 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Het komt ook wel goed hoor, maar hij is echt beyond pittig atmen mijn oplossingen zijn een beetje op en we lopen op ons tandvlees
dus nouja, morgen komt er een meneer en gaan we proberen te zorgen dat we elkaar niet meer zo in de haren vliegen..
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze hadden ook een bolcactus, maar deze piemelcactus vond ik leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |