SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Rood, of donker blauw, dat lichte is niks.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Ik vind dat rode echt veel mooier, maar ik begrijp inmiddels de redenen om te switchenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dus TT heeft al 2 dogtags.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat rode natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Donker blauw is al helemaal lelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Rood, of donker blauw, dat lichte is niks.
Dubbel t vs dubbel d hihiquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dus TT heeft al 2 dogtags.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oranje... [vdm] jizzz [/vdm]quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Donker blauw is al helemaal lelijk.Dan maar bij rood blijven denk ik.
Hij heeft na gisteravond geen zin meer om te postenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:23 schreef DutchSL het volgende:
Maar DS2 is toch helemaal niet definitief weg ?
Toch?
Wees gerust.. jouw dogtag komt later bij TT.quote:
Ik ga nu voor jouw dogtagquote:
Die komt wel weer terug als hij een goedkope Ikeme op de kop tiktquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:23 schreef DutchSL het volgende:
Maar DS2 is toch helemaal niet definitief weg ?
Toch?
Jij moet blijvenquote:
`quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als DS2 stopt met posten is deze reeks kaput
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |