Ik ga dit weekend proberen mijn vriend te overtuigen van de noodzaak om die cola kip te eten!quote:
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:20 schreef sararaats het volgende:
hoe moet ik nadien het geld tellen? de dagen of de doelen zelf?
ah ok dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Je moet de euro's tellen, niet de dagen of doelen.
Je kunt hem er makkelijker mee overtuigen denk ik als je zegt dat je de cola niet meer terug proeft maar dat het een goddelijk smaakje wordt. En misschien helpt het als je zegt dat Henkie zei dat ie al regelmatig de spareribs zo gemaakt hadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend proberen mijn vriend te overtuigen van de noodzaak om die cola kip te eten!
Vooralsnog reageerde hij niet bepaald enthousiast, maar dat kan aan de vergaande staat van vermoeidheid liggen.
Je kijkt in je lijstje welke doelen je gehaald hebt, bij jou zijn die roze, toch?quote:
Gewoon zo op tafel zetten en niks zeggen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend proberen mijn vriend te overtuigen van de noodzaak om die cola kip te eten!
Vooralsnog reageerde hij niet bepaald enthousiast, maar dat kan aan de vergaande staat van vermoeidheid liggen.
Inclusief bijbehorend geweld?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:38 schreef sararaats het volgende:
doel 45: mezelf laten opsluiten voor 6 uur. ik heb altijd al willen weten hoe een arrestatie verloopt
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Inclusief bijbehorend geweld?
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:04 schreef sararaats het volgende:
[..]maar ikzelf ga niet schoppen hoor
het zal nog niet voor nu zijnquote:
Wat een leuk doel. Als je toevallig een keer in New York bent... daar kun je jezelf tegen betaling laten kidnappen. Ook een vrij aparte ervaring lijkt mequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:38 schreef sararaats het volgende:
doel 45: mezelf laten opsluiten voor 6 uur. ik heb altijd al willen weten hoe een arrestatie verloopt en nee, ik kijk niet teveel naar politieseries
dit zal nog niet voor dit jaar zijn aangezien ik andere doelen eerst wil beëindigen
Het schijnt dat ze je behoorlijk gaan intimideren en bedreigen en daar zo ver in gaan dat je vergeet dat het nep is of er aan gaat twijfelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
Vrijwillig laten kidnappen
Je weet dat het nep is en dat je binnen de kortste keren weer vrij bent, je weet dat je niks gebeurt etc. Wat is dan het spannende er aan?
Nee, maar wel over het 'simuleren van dingen uit politieseries', dus dit was een suggestie voor een nog wat extremere variantquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:59 schreef sararaats het volgende:
ik had het niet over kidnappen hoor
maar ik ben met een belangrijk doel bezig: doel 52.
dan gaat het dorp komen kijken, dat zweer ik. als de gazet van het dorp iets weet, is het koekenbak hihi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:30 schreef Bubbles90. het volgende:
Een achtervolging op de snelweg lijkt me ook wel wat! Of iets opblazen
Dat moet ik echt een keer doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:40 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Wat een leuk doel. Als je toevallig een keer in New York bent... daar kun je jezelf tegen betaling laten kidnappen. Ook een vrij aparte ervaring lijkt me
Eet je normaal wekelijks friet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:48 schreef sararaats het volgende:
de week zonder friet zit er bijna op. maandag trakteer ik mezelf op een goeie vettige kermisfriet (Kruisweg Kermis)
daarna weer zonder friet verder
was toch regelmatig en niet alleen van de frituurquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eet je normaal wekelijks friet?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eet je normaal wekelijks friet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |