haha iddquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:15 schreef DroogDok het volgende:
Een iPhone in de koffie, dat moet wel in een mocca-latte-frappuchino geweest zijn....
ook niet in m'n broekzak!quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Oplossing. S4 of HTC One halen. Die passen niet in een koffie-mok.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Oplossing Windows phone 8 halen. Die passen niet in een koffie-mok.
Het plastic van de S4 smelt al bij iets te hoge temperaturen. Even boven je koffie houden en het plastic is al aangetast door de warme dampen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef alwaysonhold het volgende:
deze heeft aluminiumquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het plastic van de S4 smelt al bij iets te hoge temperaturen. Even boven je koffie houden en het plastic is al aangetast door de warme dampen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef alwaysonhold het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef Dimens het volgende:
Of gewoon een kleinere mok kopen. Scheelt weer geld. Ja, dat idee komt weer van iemand met een iPhone. Zo zie je maar weer dat mensen met iPhones veel slimmer zijn en nadenken voordat ze iets kopen.
Een iPhone 5 zal eerder in een mok passen dan een iPhone 4.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Of iPhone 5 kopen, past ook niet in een mok(denk ik)
Kennis van mij was zijn Xperia Z aan het opladen toen er drinken over dat ding heen ging. Toen was die telefoon ineens niet meer zo waterdicht.quote:
Ja, dat is hetzelfde als roepen dat een onderzeeboot niet waterdicht is, als het gaat duiken met het luik nog open.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kennis van mij was zijn Xperia Z aan het opladen toen er drinken over dat ding heen ging. Toen was die telefoon ineens niet meer zo waterdicht.
En garantie kun je dan wel vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |