SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:
Nee, niet gezien.quote:
Heeft ie wel een goede wedstrijd meegepakt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:15 schreef ThadCastle het volgende:
Hij was er. Is in Barcelona ofzo? Had het iig over de wedstrijd
Ja iddquote:Op maandag 19 augustus 2013 03:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heeft ie wel een goede wedstrijd meegepakt.![]()
Of een zaadpot met 7 hoogtepuntenquote:Op maandag 19 augustus 2013 03:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heeft ie wel een goede wedstrijd meegepakt.![]()
Nee, 80-rated gold.quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:50 schreef Tim86 het volgende:
Echt de meest extreme TOTS ooit volgens mij? Zijn beste IF versie was nog silver toch?
Ja ik moet het allemaal op geheugen doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 04:39 schreef Tim86 het volgende:
Je mist nu wel bazen als Zokora en Romaric
quote:Op maandag 19 augustus 2013 04:57 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die dit nog hoger kan krijgen? (Geen spitsen op CM en dat soort ongein.)
Nee stond er niet bij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 05:05 schreef Tim86 het volgende:
TOTS Sar zit er zeker niet in?
Dit was zo'n fijne speler
[ afbeelding ]
Ik ga naar bed xDquote:Op maandag 19 augustus 2013 05:33 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
deze tijd dus opstaan als ik ongeveer 9 uur in Tilburg moet zijnja09hrfa8ihf8ivbgbfaiglhf.
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En haha ik post dit net voor half 1 zodat je niet meer op mij kan reageren.
Xavi had in de eerste helft meer passes voltooid dan heel Levante bij elkaarquote:Op maandag 19 augustus 2013 03:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of een zaadpot met 7 hoogtepuntenZo'n eenzijdige wedstrijd kan best kut zijn om te kijken...
quote:Op maandag 19 augustus 2013 05:33 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
deze tijd dus opstaan als ik ongeveer 9 uur in Tilburg moet zijnja09hrfa8ihf8ivbgbfaiglhf.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 19-08-2013 om 08:00:06Heads up, #FUT maintenance will begin in two hours, 1am-11am PT (9am-7pm UK) to prepare for #FIFA14. http://t.co/6ykoJULl1o reageer retweet
Moet je eerst nog opmaken ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 05:33 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
EA kan de tyfus krijgen, weer een hele dag offline en weer fixen ze mijn TP niet gofferdommequote:Op maandag 19 augustus 2013 09:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 19-08-2013 om 08:00:06Heads up, #FUT maintenance will begin in two hours, 1am-11am PT (9am-7pm UK) to prepare for #FIFA14. http://t.co/6ykoJULl1o reageer retweet
dit. ,quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet je eerst nog opmaken ofzoZo lang kan dat toch niet duren
?
[..]
EA kan de tyfus krijgen, weer een hele dag offline en weer fixen ze mijn TP niet gofferdomme
Betrouwbaar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:01 schreef Reemi het volgende:
Nou zeg, dat bedrijf waar ik het vrijdag over had wil zonder gezeik mijn order annuleren. Ik geloof mijn oren niet.
Eerst maar eens zien of het daadwerkelijk teruggestort gaat worden natuurlijk.
Wel een kutsmoes trouwens"U was net te laat, iemand anders had hem al besteld." De voorraad stond op 19 en vanochtend stond er nog een neppe voorraad van 7
!
Jupquote:
Bij vodafone duurde het 4 maandenquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jup. Hoop dat het geld zo gauw mogelijk op m'n rekening staat, geen zin om weer te gaan bellen.
5-10 dagen zei deze knakker. Mag het hopen voor ze.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij vodafone duurde het 4 maanden
Kunnen er maar 2 zijn tochquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zal DS er blij mee zijn als ik ipvvoortaan deze emo post?
[ afbeelding ]
8quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zal DS er blij mee zijn als ik ipvvoortaan deze emo post?
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:47 schreef DuTank het volgende:
Coño bo mama tele2Fok doet het nog steeds niet. Elke andere site wel
Als ze eindelijk een keer mijn TP fixen heb ik daar geen problemen mee.quote:
Maar dat gaan ze niet doen, ze gaan weer lekker fut 14enquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ze eindelijk een keer mijn TP fixen heb ik daar geen problemen mee.
In die 8 uur kunnen ze ook wel even snel een "Zoek op achternaam" functie erbij knallen toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ze eindelijk een keer mijn TP fixen heb ik daar geen problemen mee.
Echt wat een stront bedrijf.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze niet doen, ze gaan weer lekker fut 14enEcht wat valt EA me weer tegen de afgelopen 2 maanden. Een spel dat maar een jaar online hoeft te zijn, en dan de laatste 3 maanden gewoon kei veel offline gaan maar problemen niet fixen [ afbeelding ]
Niet dat de eerste maand vlekkeloos verliepquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze niet doen, ze gaan weer lekker fut 14enEcht wat valt EA me weer tegen de afgelopen 2 maanden. Een spel dat maar een jaar online hoeft te zijn, en dan de laatste 3 maanden gewoon kei veel offline gaan maar problemen niet fixen [ afbeelding ]
Die functie verneukt de hele marktquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
In die 8 uur kunnen ze ook wel even snel een "Zoek op achternaam" functie erbij knallen toch?
Ja tis om te janken. Ik vind dat wij wel wat compensatie mogen krijgen voor 1 maand niet kunnen handelenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt wat een stront bedrijf.
Ze hebben gewoon schijt aan hun klanten.![]()
![]()
Ja maar dan doen ze er ook geen ene fuck meer aanquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet dat de eerste maand vlekkeloos verliep
Maar hierna is het nog 2 jaar ofzo online (en niemand behalve Zhano en DS2 die nog speelt)
Ik wil al een maand lang een nieuw team maken maar ik kan gvd niks op mijn TP kwijt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die functie verneukt de hele markt
[..]
Ja tis om te janken. Ik vind dat wij wel wat compensatie mogen krijgen voor 1 maand niet kunnen handelen
Laatst hebben ze getweet dat ze ermee bezig warenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil al een maand lang een nieuw team maken maar ik kan gvd niks op mijn TP kwijt.![]()
Maar het lijkt mij sterk dat EA dit niet weet want wij zullen wel niet de enige zijn.
Dat heb ik met die bagger TOTS Diamanti.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laatst hebben ze getweet dat ze ermee bezig waren
Maar ik wil al een maand van die tering TOTS van Persie af maar ik moet nou met hem blijven spelen
Dat werkt niet. En mag ook niet geloof ik.quote:
Ik al een dag van IF van Persiequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laatst hebben ze getweet dat ze ermee bezig waren
Maar ik wil al een maand van die tering TOTS van Persie af maar ik moet nou met hem blijven spelen
Mag niet? Van wie niet?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat werkt niet. En mag ook niet geloof ik.
Van FOK, kan het mis hevben hoorquote:
TOTS Diamanti is de beste IF in het spelquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat heb ik met die bagger TOTS Diamanti.
Ik vind hem een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
TOTS Diamanti is de beste IF in het spel
Alles wat ik met hem schoot ging hard op doel en zijn curvequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje tegenvallen.
Zwak en zijn schot is niet wat ik van hem verwacht.
Doe ik misschien wat verkeerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alles wat ik met hem schoot ging hard op doel en zijn curve![]()
Echt slecht is die jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat heb ik met die bagger TOTS Diamanti.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:10 schreef Ozz-03 het volgende:
Roda JC heeft een akkoord (huur) met Recep Niyaz, een van de grootste Turkse talenten van de afgelopen jaren. Technische voetballer van 17 jaar alleen erg klein voor de top.
Dan kan ie vast ook net zo goed voetballen. Ik ben fanquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt wel een beetje op Messi.
Ik heb mijn tattoo al besteld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan kan ie vast ook net zo goed voetballen. Ik ben fan
Omdat ik vaker dingen te horen krijg wat te maken heeft met Fenerbahce.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:13 schreef DutchSL het volgende:
Waarom wist ik al voor ik ging googlen dat hij van Fenerbahce zou zijn
Tis maar waar je om kunt lachenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahahah het geweldige gezin Samsom dat een jaar geleden nog centraal stond in de campagne van de PvdA, gaat uit elkaar
Krijg je daar een Mini bij?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Omdat ik vaker dingen te horen krijg wat te maken heeft met Fenerbahce.
Wat is er aan het handje?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:15 schreef Zhano het volgende:
Tevens DutchSL en Reemi, ik houd jullie in de smiesen!
Ik vind het persoonlijk heel vervelend voor Samsom, maar wanneer je een jaar geleden het ultieme gezinnetje speelt om stemmen te trekken (voor een partij die mij niet aanstaat, dat speelt ook mee) dan vind ik dat wel lachwekkend jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis maar waar je om kunt lachen
Tevens DutchSL en Reemi, ik houd jullie in de smiesen!
Jij stemt VVD?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk heel vervelend voor Samsom, maar wanneer je een jaar geleden het ultieme gezinnetje speelt om stemmen te trekken (voor een partij die mij niet aanstaat, dat speelt ook mee) dan vind ik dat wel lachwekkend ja
Uhuquote:
Helaasquote:
Recept Nasiquote:
quote:
Ohquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jullie praten over mij als ik er niet ben
Lijst Price Fixquote:
inb4 ..quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:23 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zijn er in NL zoveel Marokkaanse talenten en zo weinig Turkse ?
Er wonen toch meer Turken hier, maar de enige die het Nederlandse elftal heeft gehaald is Yildirim volgens mij.
Turken zijn te dik voor voetbalquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:23 schreef DutchSL het volgende:
Er wonen toch meer Turken hier, maar de enige die het Nederlandse elftal heeft gehaald is Yildirim volgens mij.
Die Turken zitten de hele tijd op hun gestolen Playstations te spelenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:23 schreef DutchSL het volgende:
De meeste Turken in Nederland hebben wel neiging naar corpulentie jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Turken zijn te dik voor voetbal
VZ leest mee hierquote:
Arena?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een map in Amsterdam in de nieuwe BO 2 DLC
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Turken zijn te dik voor voetbal
Nee Frost, lijkt meer op zaandam eigenlijkquote:
Geen idee hoe dit zit, maar vaak zie je bij Turkse jongeren (in mijn buurt) dat ze kiezen voor een goede opleiding.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:23 schreef DutchSL het volgende:
quote:Al tijdens de wedstrijd Ajax-Feyenoord moest ik denken aan Phillip Cocu. Wat moet hij blij zijn dat die Bojan Krkic niet voor PSV maar voor Ajax heeft gekozen. Die jongen mist elementair inzicht en is irritant en kleinzerig. Jozefzoon en Bakkali sla ik veel hoger aan dan dit mannetje.
FYP!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit zit, maar vaak zie je bij Turkse jongeren (in mijn buurt) dat ze kiezen voor de kebabzaak op de hoek
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:29 schreef wonton het volgende:
Beste Rijstje
Ik wil hem hebben, graag uw reactie.
Mvg Youssef
Heeft hij tot nu toe ook gelijk inquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef DutchSL het volgende:
Van Hanegem slaat Josefzoon hoger aan dan Bojan
[..]
500 euroquote:
Je hoeft je niet te schamen dat je de betekenis weet. Thuglife alles ditdatquote:
Heb je ervaring met zo'n Turkse ijsboer.quote:
Ja !quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb je ervaring met zo'n Turkse ijsboer.
Jammer dat niemand die man nog serieus kan nemen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef DutchSL het volgende:
Van Hanegem slaat Josefzoon hoger aan dan Bojan
[..]
Op mijn opleiding kom ik ze anders niet tegenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit zit, maar vaak zie je bij Turkse jongeren (in mijn buurt) dat ze kiezen voor een goede opleiding.
Los van zijn opmerking vind ik wel dat Bojan best tegenvalt en mijn verwachtingspatroon was al niet heel hoog.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jammer dat niemand die man nog serieus kan nemen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:54 schreef wonton het volgende:
En nu krijgen we de niggers
[ afbeelding ]
Als we gewoon even geld bij elkaar neer leggen en grote doos met koeienstront daarheen sturen.quote:
Wilkommenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:08 schreef Bryan_1990 het volgende:
ik lurk al een tijdje mee met dit topic en ik heb vandaag maar eens een account aangemaakt om ook wat mee te praten in dit topic
Investment analysis of corporate finance gehad?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef v0lt026 het volgende:
Misschien speelt z'n zoon wel bij Prime FC, dan heeft ie dikke moneyyzzz
hoiquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:08 schreef Bryan_1990 het volgende:
ik lurk al een tijdje mee met dit topic en ik heb vandaag maar eens een account aangemaakt om ook wat mee te praten in dit topic
hall0n.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:08 schreef Bryan_1990 het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:11 schreef wonton het volgende:
Mensen trappen er nog in ook
https://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=2899
sofifa.com volgens mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:11 schreef Bryan_1990 het volgende:
Ik zag trouwens die site gister langs komen waarin je spelers vanaf FUT 10 kon vinden heeft iemand die site nog voor mij ?
Sws telegraafquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Reemi het volgende:
![]()
![]()
Telegraaf
![]()
[ afbeelding ]
Schone in het elftal van de week![]()
Dat was van Futwiz volgens mij...quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die met die squad builder
oow dat is van iemands eigen Generations.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Welkom!quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:08 schreef Bryan_1990 het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:11 schreef wonton het volgende:
Mensen trappen er nog in ook
https://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=2899
quote:
Die punten, ik lach me altijd dood. Ook om wie de punten moeten geven btwquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Reemi het volgende:
![]()
![]()
Telegraaf
![]()
[ afbeelding ]
Schone in het elftal van de week![]()
Ik zal ze even maken zodat ik ze kan plaatsenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Begin eens met het showen van je teams!
Beta.futwiz.comquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Ik zal ze even maken zodat ik ze kan plaatsen
Gadverdamme, een 5atb op futhead. Als je hier al een tijdje lurkt weet je hoe we daar over denkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:25 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Dit is mijn 1e team: http://www.futhead.com/fifa/squads/14516800/
Second thatquote:
Je weet de logout knop wel te vinden denk ik?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:25 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Dit is mijn 1e team: http://www.futhead.com/fifa/squads/14516800/
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Je weet de logout knop wel te vinden denk ik?
http://frontpage.fok.nl/logoutquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:29 schreef Bryan_1990 het volgende:
Nee maar even serieus dat team speelt echt lekker.
Alles is perfect in balans vooral de verdediging is goed spelers blijven wel achter in en Angbwa met zijn pace is echt
Haten op 5 atb terwijl 3-5-2 7 atb isquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/logout
Speel dan op z'n minst 352 ofzo
Dit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haten op 5 atb terwijl 3-5-2 7 atb is
Neehoor met aanvallende vleugelspelers en een aanvallende cdm is het redelijk aanvallendquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dikke BS, dat ligt er ook maar aan met wat voor spelers je speeltquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals met 5 atb dusquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dikke BS, dat ligt er ook maar aan met wat voor spelers je speelt
Nope, heb Fiscale Economie gedaan (ook als master) dus alleen Finance 1 en Finance 2, maar ben bang dat ik daar niet veel meer van weetquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Investment analysis of corporate finance gehad?
Ditquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want andere positiesquote:
Gewoon een irritant ventje, wordt niet voor niets overal weggestuurdquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:33 schreef Zhano het volgende:
Tannane zegt nu meteen dat Heerenveen hem te snel heeft laten gaanzo goed was ie gister echt niet, en had ook nog rood moet hebben voor een belachelijke charge van achteren op Otigba. 2 maanden geleden nog z'n ploeggenoot en dan doe je nu dit
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:33 schreef Bryan_1990 het volgende:
Gelukkig zijn jullie allemaal wel erg makkelijk om te trollen hier
Hoe kom je daar nou bij !quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:33 schreef Bryan_1990 het volgende:
Ik mag jou nu alquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
o nee je voelt je op je teentjes getrapt en nu ga je kinderachtig doen ?
Dit is gewoon onzin. Scheelt 20 meter in basispositie. Degene die er staan zorgen voor een verschil natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De LB en RB in 5 atb zijn anders verkapte wingers terwijl de wingers in 3-5-2 vaak back staan
Nee?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
o nee je voelt je op je teentjes getrapt en nu ga je kinderachtig doen ?
/samequote:
Hmm oke thanksquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:33 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nope, heb Fiscale Economie gedaan (ook als master) dus alleen Finance 1 en Finance 2, maar ben bang dat ik daar niet veel meer van weet
Ik had je na 3 posts ofzo door, wat doe je nou stoerquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:33 schreef Bryan_1990 het volgende:
Ik speel al 2 jaar 3-5-2 ik weet ondertussen best wel waar spelers staan en lopenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is gewoon onzin. Scheelt 20 meter in basispositie. Degene die er staan zorgen voor een verschil natuurlijk
/samequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel al 2 jaar 3-5-2 ik weet ondertussen best wel waar spelers staan
Zoals je een LWB op LM kan geruiken, zo kun je ook een LF/LW/LM op LWB zetten in 5atb. Dan bestrijken ze vaak die hele kant. Antonio Valencia is daar op rechts wel geschikt voor in 5-2-1-2.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is gewoon onzin. Scheelt 20 meter in basispositie. Degene die er staan zorgen voor een verschil natuurlijk
Een kloon is niet per se een troll.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik had je na 3 posts ofzo door, wat doe je nou stoer
Wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een kloon is niet per se een troll.![]()
Ja daarom ga ik er ook tegeninquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan weet je dat ik gelijk heb
Valencia en Bale in 3-5-2quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een kloon is niet per se een troll.![]()
Ik weet dat het geen kloon is.quote:
Is het een mattie van jequote:
In 5-2-1-2 zijn die ook best te hachelen. Dan kan ik iemand nog wel waarderen, want dan heb je tenminste goede intenties. Je hebt ook mensen die in 3-5-2 ultra-defensive spelen en dan is kutter dan 5atb ultra-aanvallend.quote:
nee, maar wat DM contact om de troll op te zetten.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar wat DM contact om de troll op te zetten.
Mij maakt het niet uit tegen welke opstelling je speelt ze hebben toch allemaal hun zwakke en sterke punten behalve 4-5-1 en 4-3-1-2 die zijn compleet waardeloosquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In 5-2-1-2 zijn die ook best te hachelen. Dan kan ik iemand nog wel waarderen, want dan heb je tenminste goede intenties. Je hebt ook mensen die in 3-5-2 ultra-defensive spelen en dan is kutter dan 5atb ultra-aanvallend.
4-5-1 vond ik eerst wel lekker spelen, maar daar kan ik nu echt niet meer mee overweg. 4-2-3-1 en 4-4-1-1 vind ik dan nog het meest solide...quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit tegen welke opstelling je speelt ze hebben toch allemaal hun zwakke en sterke punten behalve 4-5-1 en 4-3-1-2 die zijn compleet waardeloos
Dat plaatje blijf ik leuk vinden.quote:
Ik ook, speciaal voor DS. Waar is die eigenlijk? Heb ik die ook al weggejaagdquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat plaatje blijf ik leuk vinden.![]()
Hoe laat gaat zijn internetslot er eigenlijk weer af?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook, speciaal voor DS. Waar is die eigenlijk? Heb ik die ook al weggejaagd?
Ik hoop het voor hem, ik hoop het heel ergquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:43 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij ging DS2 met wat chicks op vakantie naar Salou oid.
Een opblaaspop met een papierenmasker van Serero?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:43 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij ging DS2 met wat chicks op vakantie naar Salou oid.
6.30 of 7 uur ofzo kan ik me herinnerenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe laat gaat zijn internetslot er eigenlijk weer af?Vraag ik me serieus af. Heeft hij nog nooit verteld volgens mij.
een paar minuten later, maar zijn ouders laten hem denken dat dat echt pas om 9 uur 's ochtends is, zodat hij eindelijk naar bed gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe laat gaat zijn internetslot er eigenlijk weer af?Vraag ik me serieus af. Heeft hij nog nooit verteld volgens mij.
Schijnbaar veel, want je vind het wel eer nodig om te reagerenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee?Kan mij het schelen joh
Dat valt nog mee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
6.30 of 7 uur ofzo kan ik me herinneren
Stinkiedroeloequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:45 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Ja idd alles waar ik op reageer vind ik super interessant. En leer even d/t gebruiken svp.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Schijnbaar veel, want je vind het wel eer nodig om te reageren
Ja achteraf wel, maar ik had landsbanki, dat was er ook een volgens mij majaquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat valt nog mee.
Wist jij icesave niet?
Dat die LM waardeloos isquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:45 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Leuk dat je nu over mijn spelling's fouten begin als je weet dat ik gelijk hebquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja idd alles waar ik op reageer vind ik super interessant. En leer even d/t gebruiken svp.
Ja joh, jij je zinquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Leuk dat je nu over mijn spelling's fouten begin als je weet dat ik gelijk heb
4* skills en 5* weak foot. Speelt in H2H echt geweldig.quote:
ik kan even niet. PS is weer eens bezet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef el-blanchito het volgende:
Als FUT het ook niet op de console doet, iemand gewoon potje dan? PS3
Ja maar is veel te langzaam heb je niets aanquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4* skills en 5* weak foot. Speelt in H2H echt geweldig.
Uit 1990quote:
in 4-4-1-1 kan het toch nog wel op LM?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar is veel te langzaam heb je niets aan
Scheisse, iemand anders dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik kan even niet. PS is weer eens bezet.
Speciaal voor DS:quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:48 schreef Reemi het volgende:
DS2 leest nog wel mee maar heeft geen zin meer om te posten.
Conclusie: Timmy_Turner roeit deze hele reeks uit.
Heb je dat echt van hem?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:48 schreef Reemi het volgende:
DS2 leest nog wel mee maar heeft geen zin meer om te posten.
Conclusie: Timmy_Turner roeit deze hele reeks uit.
Lijkt me niet fijn in UTquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
in 4-4-1-1 kan het toch nog wel op LM?
hm... Dan maak ik gewoon geen nieuw team, want de teams die ik nu heb zijn goed genoeg.quote:
Ja want wat heb ik hem ongenadig hard beledigd gisterenquote:
Tchite slecht hahahahahahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:48 schreef rolls-reus het volgende:
Zie hier mijn 7atb teams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik ga ze samenvoegen tot:
[ afbeelding ]
Want cyriac en tchite zijn echt slecht
Deze uitspraak is harder dan al mijn uitspraken bij elkaar. Maar zie je mij al weglopen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TT is de Joseph Mengele van de FUT reeks.
Dan weet je precies wat er mis is met UT alles onder de 70 pace is waardeloos tenzij het een keeper isquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hm... Dan maak ik gewoon geen nieuw team, want de teams die ik nu heb zijn goed genoeg.
Het is een proces. Gisteren was de spreekwoordelijke druppel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja want wat heb ik hem ongenadig hard beledigd gisteren
Dat komt omdat jij een echte man bent.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Deze uitspraak is harder dan al mijn uitspraken bij elkaar. Maar zie je mij al weglopen?
Ik heb de afgelopen maanden geen onvertogen woord tegen die jongen gezegdquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is een proces. Gisteren was de spreekwoordelijke druppel.
Hij experimenteert met ons ras?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TT is de Joseph Mengele van de FUT reeks.
Jep hij heeft DS2 en Djeetje nu in zijn kelder hangen.quote:
Ja, best triest eigenlijk. in H2H is Noorwegen echt heel erg goed, maar een aantal spelers(ook Pedersen dus) zouden in UT echt geen potten kunnen breken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan weet je precies wat er mis is met UT alles onder de 70 pace is waardeloos tenzij het een keeper is
En Zhano heeft Toefjes. 1-0 voor Zhano.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep hij heeft DS2 en Djeetje nu in zijn kelder hangen.
Ik ga hier ook stoppen met posten denk ik. De hele sfeer is verpest.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
En Zhano heeft Toefjes. 1-0 voor Zhano.
Rijst met dat ene gifje volgens mij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef DutchSL het volgende:
Wie heeft GJE uiteindelijk weggejaagd, was het Lindgren met die foto's?
Djeetje voelt zich door ons genaaid vanwege zijn Youtube-account.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:58 schreef DutchSL het volgende:
GJE ging in elk geval weg omdat hij massaal structureel werd gepest i.p.v. om 1x één opmerking.
Bij DS2 is het ook niet bepaald 1x. En GJE lokte het meer zelf uit dan DS2.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:58 schreef DutchSL het volgende:
GJE ging in elk geval weg omdat hij massaal structureel werd gepest i.p.v. om 1x één opmerking.
Maar DS wordt niet gepest, alleen Mathijs is soms wat hardquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij DS2 is het ook niet bepaald 1x. En GJE lokte het meer zelf uit dan DS2.
Mooi team. Je mist alleen Candreva op RMquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:01 schreef Bryan_1990 het volgende:
Voor de liefhebbers dit is mijn team: http://www.futhead.com/fifa/squads/14517537/
Vervang Ogbonna door Barzagli en wissel die dan met Chiellini. Echt een fantastisch blok is dat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:01 schreef Bryan_1990 het volgende:
Voor de liefhebbers dit is mijn team: http://www.futhead.com/fifa/squads/14517537/
Jammer dat die niet kan in verband met Vidal daar...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi team. Je mist alleen Candreva op RM
Ogbonna > Barzagliquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vervang Ogbonna door Barzagli en wissel die dan met Chiellini. Echt een fantastisch blok is dat.![]()
In zijn eentje wel, maar 2 linksbenige CV's is kut(Vind ik).quote:
Niet waar, kan gewoon ipv Pepequote:Op maandag 19 augustus 2013 15:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer dat die niet kan in verband met Vidal daar...
EDIT: Het kan, maar dat moet Aspas eruit en City-Balo erin.
Te weinig wefut.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:01 schreef Bryan_1990 het volgende:
Chemistry. Dar red je niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet waar, kan gewoon ipv Pepe
Zie edit, ben niet helemaal thuis in de links in 41212 blijkbaarquote:
oh, niet gelezen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zie edit, ben niet helemaal thuis in de links in 41212 blijkbaar
Vind Aspas beterquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh, niet gelezen.
Nouja, Balotelli in plaats van Aspas is toch niet zo'n probleem of wel?
OOK GOED GOFFERDOMME.quote:
haha.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik word gepest op mijn werk..
Ijslands bedrijf en die ijslanders blijven maar plaatjes van Sigtorsson sturen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik word gepest op mijn werk..
Ijslands bedrijf en die ijslanders blijven maar plaatjes van Sigtorsson sturen.
Die ja.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:01 schreef Bryan_1990 het volgende:
Maar dit is toch niet echt ernstig verder? Die foto's waren toch al gelekt hiero, deze Gif maakt hem toch niet belachelijkquote:
Ik zou het zelf niet prettig vinden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dit is toch niet echt ernstig verder? Die foto's waren toch al gelekt hiero, deze Gif maakt hem toch niet belachelijk
Nee ik snap dat je het kut vindt als je foto's uitlekken, Maar die gif zelf doet daar toch verder niets extra's aan? Hij is op een dansens mannetje gezet, niet op een Dik vadsig porno wijf oidquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet prettig vinden eerlijk gezegd.
En die foto's waren zo erg omdat die altijd over kwam als een gangstetje van net 15, en dan zo'n kutkop.
Hij was toen ook gewoon het pispaaltje en er werden meer shops gemaakt. En zijn belachelijke uitspraken hielpen hem ook niet echt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik snap dat je het kut vindt als je foto's uitlekken, Maar die gif zelf doet daar toch verder niets extra's aan? Hij is op een dansens mannetje gezet, niet op een Dik vadsig porno wijf oid
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:15 schreef Ozz-03 het volgende:
En die foto's waren zo erg omdat die altijd over kwam als een gangstetje van net 15, en dan zo'n kutkop.
Nee dat weet ik nog wel jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij was toen ook gewoon het pispaaltje en er werden meer shops gemaakt. En zijn belachelijke uitspraken hielpen hem ook niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |