SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
In de Veronicagids voor volgende week staat een interview met onze held Alberto, met alvast wat voorproefjes van het nieuwe seizoenThanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gasten die al 6 dagen ronddobberen in zee.![]()
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Thanks!
Die gasten die al 6 dagen ronddobberen in zee.
Gestolkkkkt misschien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
Aangezien jullie al zijn programma's volgen: ik zag hem achter de parkeergarage vlakbij Tivoli in Utrecht een keer opnames maken. Dat moet 8 februari 2013 zijn geweest, iemand enig idee voor welk programma?
Ik kwam daar die parkeergarage uitgelopen staat hij daar op zo'n stoere manier met z'n vuist in z'n andere hand iets in de camera te zeggen. Met een cameraman en een geluidsman. Even later loopt hij de garage weer in naar hun autoquote:
Kan ook nog Undercover in Nederland, of Onopgeloste zaken zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kwam daar die parkeergarage uitgelopen staat hij daar op zo'n stoere manier met z'n vuist in z'n andere hand iets in de camera te zeggen. Met een cameraman en een geluidsman. Even later loopt hij de garage weer in naar hun auto
Dat heet een concept kopen. Als je Big Brother keek in Amerika, Engeland of Nederland dan keek je precies dezelfde afleveringenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou ik heb mijn respect voor Kees van der Spek ook verloren hoor. De items die hij maakt voor Opgelicht in het Buitenland zij niet alleen geinspireerd door Scam City, hij heeft de items gewoon 1 op 1 gejat. Zit nu de Scam City aflevering over Rio en het carnaval te kijken. Inclusief verboden loterij, hoertjes die iets in je drinken doen en de samba scholen.
Hadden ze daar ook een Ferry van der Veer?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat heet een concept kopen. Als je Big Brother keek in Amerika, Engeland of Nederland dan keek je precies dezelfde afleveringen
ik weet niet wie je bedoelt, maar misschien is ie meeverkocht bij het conceptquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hadden ze daar ook een Ferry van der Veer?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik weet niet wie je bedoelt, maar misschien is ie meeverkocht bij het concept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
[..]ow zhij. Die zie ik soms nog lopen in Amsterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Lasercontrolequote:De politie slingert hardrijders op de bon bij een grote lasercontrole, de Utrechtse surveillanten verlenen assistentie bij de arrestatie van een winkeldief en de eenheid Rotterdam heeft het aan de stok met een aantal beschonken heren.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
In de Veronicagids voor volgende week staat een interview met onze held Alberto, met alvast wat voorproefjes van het nieuwe seizoenHij vindt zichzeld heel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Dat ja. Zie ook bijvoorbeeld The Voice, Idols en alle andere talentenjachten of van die huizenopknapprogramma's of Holland Bakt. Meestal mogen ze het concept niet eens aanpassen. Sowieso niet zonder toestemming.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat heet een concept kopen. Als je Big Brother keek in Amerika, Engeland of Nederland dan keek je precies dezelfde afleveringen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:48 schreef appelen het volgende:
Voetbal afgelopen en geen Smaakpolitie![]()
Nu maar wachten op Antwanet en de gang.
Jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:15 schreef WcPot het volgende:
Hoe is het met jullie. Allemaal de week weer goed doorgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |