Vervangen door Loretta en wie ze niet hun bed uit zouden trappen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:36 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb wat gemist: waar ik Henk-Jan nu?
En wat voor foto moeten ze laten zien?
Nee joh, die is door Patty dronken gevoerd en vervolgens met haar meegegaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:36 schreef Ties02 het volgende:
Zouden Bridget en Tygo nog iets gedaan hebben
Wie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:37 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik kom er nu achter dat hij blijkbaar homo is.
Over wie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:37 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik kom er nu achter dat hij blijkbaar homo is.
Maar de week daarvoor was Loretta door Henk Jan vervangen. Was hij vorige week niet grappig genoeg?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vervangen door Loretta en wie ze niet hun bed uit zouden trappen.
Nou ik vond hem niet bijster grappig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:38 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maar de week daarvoor was Loretta door Henk Jan vervangen. Was hij vorige week niet grappig genoeg?
echt hequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ferry blijft maar proberen om een geslaagde grap te maken.
kaartje naar de avro waar hij al 20 jaar weg isquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Wat een hatelijke opmerking van Richard
Alleen komt hij er wel mee weg en Ferry niet
Ik herinner me ineens dat Henk Jan ten tijde van deze opname geopereerd werd ivm zijn prostaatkanker.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:38 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maar de week daarvoor was Loretta door Henk Jan vervangen. Was hij vorige week niet grappig genoeg?
Ik hoorde net mijn omaquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Richard heeft wel gelijk met dat kijken
Ik vond hem toch niet leuk dus geen gemis wmb.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens dat Henk Jan ten tijde van deze opname geopereerd werd ivm zijn prostaatkanker.
Nee hij was niet grappig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond hem toch niet leuk dus geen gemis wmb.
Ik ook nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond hem toch niet leuk dus geen gemis wmb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |