Als je te lui bent om die lapjes erafte trekken, dan ben je imo bijzonder lui.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik ben nogal een zwartkijker, maar dat telt zeker niet.
Mag bruin met donkere ogen ook?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:01 schreef hexje het volgende:
Zijn jullie klaar ja, in jullie topic zonder zwarten.
Toch niet met Thijs van den Brink-plaatjes, hoop ik?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef Specularium het volgende:
Niks, behalve dat ie een razende Guido is.
En die hele zogenaamde vete tussen NWS en POL (die ik nooit heb begrepen) mag hier ook wel wegblijven. Anders gaat paddy het niet editten maar ik.
Groetjes.
Gewoon heel ver boven staan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Jullie haten mij he, altijd maar dat gebash, BAH
Zoete witte wijn zeker?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik onthoud het allemaal, mijn wraak zal ooit zoet zijn
Ik zou best iets willen toevoegen aan dit gesprek, maar je mag hier niet over andere users roddelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Volgens mij bedoelen ze het niet zo kwaadIk maak maar een grapje. Maar als ik merk dat het ECHT zo is dan negeer ik mensen ook inderdaad. Ik kan niet zo goed tegen echt gemeende rotopmerkingen.
Dat kan gewoon toch? Met de een heb je wat meer dan de ander.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou best iets willen toevoegen aan dit gesprek, maar je mag hier niet over andere users roddelen.
Laat ik het zo zeggen: er is een user in NWS die ik inmiddels als fantast beschouw en die ik stelselmatig en doelbewust negeer.
Dat sowieso ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan gewoon toch? Met de een heb je wat meer dan de ander.
Dat is lullig, want als anderen dezelfde maatstaven zouden hanteren, dan zou jij worden genegeerd door het verstandige deel van FOK!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou best iets willen toevoegen aan dit gesprek, maar je mag hier niet over andere users roddelen.
Laat ik het zo zeggen: er is een user in NWS die ik inmiddels als fantast beschouw en die ik stelselmatig en doelbewust negeer.
Gelukkig ben ik dan blijkbaar niet zo verstandigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is lullig, want als anderen dezelfde maatstaven zouden hanteren, dan zou jij worden genegeerd door het verstandige deel van FOK!
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan blijkbaar niet zo verstandig
Ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Als NWS te saai wordt (wat ik betwijfel) ga ik wel met een kloontje zitten klieren in ONZ ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is lullig, want als anderen dezelfde maatstaven zouden hanteren, dan zou jij worden genegeerd door het verstandige deel van FOK!
Zou wel saai worden als iedereen hetzelfde was...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik heb gewoon andere maatstaven.
Of een user wel of niet aardig is, is voor mij geen reden hem te negeren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou wel saai worden als iedereen hetzelfde was...
Maar ja, ik vind zelfs Tem die me altijd in de maling neemt best een aardige gozer, dus ik zal wel een softie zijnOf geen mensenkennis hebben, kan ook natuurlijk.
Jij bent een schoft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
Corrie vindt mij gewoon een lieve jongen. En dat is natuurlijk ook gewoon zo.
Ik ben links noch (echt) rechts.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
Als je bij Google Afbeeldingen zoekt op Koos Vogels, is dit het eerste resultaat:
[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels een melding ingediend dat deze afbeelding niet kan kloppen. De vogel kwebbelt naar rechts, in plaats van links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |