SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
foutjequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
WTF!!!!!!!!!!!!!????
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:01 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Over dit spandoek zei Ron de Rijk dus dat er een overleden supporter werd herdacht![]()
Ik dacht dat ik hem verkeerd verstaan hadquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:01 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Over dit spandoek zei Ron de Rijk dus dat er een overleden supporter werd herdacht![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:01 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:indehekken twitterde op zondag 18-08-2013 om 12:27:39Ron de Rijk: "Ook het vak met Feyenoord-supporters is goed gevuld." Ok, FOX. #vossenjacht reageer retweet
Echt een idiootquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
twitter:indehekken twitterde op zondag 18-08-2013 om 12:27:39Ron de Rijk: "Ook het vak met Feyenoord-supporters is goed gevuld." Ok, FOX. #vossenjacht reageer retweet
![]()
Die is dan ook Ajaxfanquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Echt een idiootEn hij haat echt alles en iedereen wat met Ajax te maken heeft, ook als ze goed spelen.
Ik luister nog liever naar Reitsma.
Altijd gedacht dat die voor PSV is.quote:
Nou hij is zeker niet voor PSVquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat die voor PSV is.Merk nooit veel Ajaxliefde in zijn commentaar.
Natuurlijk? Is eerder een verrassingquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
En natuurlijk speelt Van Ginkel niet in de basis
Geen Mata vind ik nog wel het belachelijkstquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:12 schreef Tim86 het volgende:
Kutopstelling Chelsea..geen Ginkel, geen Romelu
Team v Hull: Cech; Ivan, Cahill, JT (c), Cole; Ram, Lamps; De Bruyne, Oscar, Hazard; Torres
edit: spuitelf
Dat is dan wel verwacht..quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen Mata vind ik nog wel het belachelijkst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |