Overleg dit eens met je tandarts. Die kan je ongetwijfeld vertellen of de symptomen normaal zijn of niet. Al is dit mij onbekend, en zijn er bij mij 2 verstandskiezen weggehaald.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef Slablaadje80 het volgende:
Een week of 5 geleden is mijn verstandskies rechtaboven getrokken omdat deze ontstoken raakte. Na 2 weken geen pijn in mijn mond meer, maar heb sinds die tijd hoofdpijnaanvallen 's nachts die alleen maar erger lijken te worden. Het is een bonkende hoofdpijn aan de rechterkant van het hoofd en ik word misselijk en duizelig. Geen pijnstiller helpt tijdens zo'n aanval. S' ochtens voel ik mij brak, alsof ik de hele nacht heb gefeest. Al googlend kwam ik tot de conclusie dat het verdacht veel lijkt op migraine. Maar...kan niks vinden dat je migraine kan krijgen door het trekken van een kies en een migraine aanval krijg je op elk noment van de dag en tot nu toe gebeurt het alleen 's nachts. Iemand ervaring met hoofdpijn na het trekken van een kies en wanneer het weer over ging of is het iets wat nooit meer weggaat?
Lezen is ook niet je sterkste kantquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:11 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom laat je dan ook in godsnaam je verstandskies trekken?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef Slablaadje80 het volgende:
Een week of 5 geleden is mijn verstandskies rechtaboven getrokken omdat deze ontstoken raakte.
Dan nog, als je vinger ontstoken is laat je die dan ook meteen amputeren?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lezen is ook niet je sterkste kant
[..]
Verstandskies kan je missen. Een vinger een stuk minder.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Dan nog, als je vinger ontstoken is laat je die dan ook meteen amputeren?
Goed plan!quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:22 schreef Slablaadje80 het volgende:
Idd een verstandskies heb je verder niet nodig dus zodra er iets aan mankeerd wordt hij verwijderd. Een normale tand of kies wordt niet zomaar getrokken en kan in de meeste gevallen worden behandeld.
Maar ik zal morgen eens bellen naar mijn tandarts om te horen wat hij ervan vind.
Hey genius, verstandskiezen die niet helemaal door zijn kun je soms niet poetsen, maar de bacterien kunnen er wel bij. Om ontsteking te voorkomen is trekken het beste wat je kunt doen. En al helemaal als het al ontstoken is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Dan nog, als je vinger ontstoken is laat je die dan ook meteen amputeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |