abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_131858888
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verkeerde topic, spekkie.
Nee in t andere wil ik dat niet roepen want dan verstoor ik jullie proces.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_131858913
Ik vind de toevoeging "als ze maar normaal doen" storend. Het is natuurlijk sarcastisch bedoeld, dit dat alles, maar ik denk dat dat veel conservatieve troglodieten volledig ontgaat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131858934
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef LizzyAdam het volgende:
waar? nou gewoon de campange, het onderwerp, de mensen die ze er voor hebben gebruikt

wat? dat mag je heul zelf weten.

Meer toast want weeeeeeeeeeekend
Ja ik snap dat het nodig is. Ik vraag me af of het effect heeft.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_131858937
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nee in t andere wil ik dat niet roepen want dan verstoor ik jullie proces.
Ga maar rap eens muesli bakken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131858997
Ik wil een keer kontjewiebelen met Robert :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131859027
Morgen. Misschien. Ik heb de ochtend vrij gekregen :)

En de mensen. Daar heb ik qua keuze niet zo'n mening over. Behalve dat het fijn is dat het niet allemaal überextremen zijn zodat de gemiddelde chappie van de straat misschien nog enigszins wat herkenning heeft.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 22:22:51 #232
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_131859060
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind de toevoeging "als ze maar normaal doen" storend. Het is natuurlijk sarcastisch bedoeld, dit dat alles, maar ik denk dat dat veel conservatieve troglodieten volledig ontgaat.
echt? van mij had het groter gemogen. Josti's win je er sowieso niet mee over, maar je zet misschien mensen (zelfs binnen de gemeenschap) aan het denken over mannelijkheid vs vrouwelijkheid. Ik emrk dat dat in mijn omgeving ook het pijnpunt is qua homo acceptatie. V. We doen ons best. Komt in de Metro te staan en in scholen te hangen.
Lesbosapiens
pi_131859177
Ik merk daar niet zoveel van in de acceptatie. Wel in de totale idioterie van mensen die denken dat ik plots een mannetje ben omdat ik als kortharige vrouw een relatie heb met een langharige. Wat dat betreft was zwanger zijn wel een hit. Helemaal tegen de verwachtingen in.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_131859258
Nog 1 pakkie dan. Met kaas. En kiemsprietjes. Want die zijn gezond.
Ik eet gezond :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_131859281
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:22 schreef LizzyAdam het volgende:

[..]

echt? van mij had het groter gemogen. Josti's win je er sowieso niet mee over, maar je zet misschien mensen (zelfs binnen de gemeenschap) aan het denken over mannelijkheid vs vrouwelijkheid. Ik emrk dat dat in mijn omgeving ook het pijnpunt is qua homo acceptatie. V. We doen ons best. Komt in de Metro te staan en in scholen te hangen.
Zoals ik het ervaar hebben de mensen in de gemeenschap dat totaal niet nodig. Er hoeft niet over nagedacht te worden, want iedereen lijkt welkom (als ze maar wijn drinken). En iedereen lijkt zich dondersgoed te beseffen dat "men" buiten de gemeenschap heel graag zou willen dat zij totaal niet zouden opvallen en verdwijnen in de massa ipv zichzelf aka "lekker gek lekker anders" te zijn en dus opvallen in het oog van de mainstream beholder....

De mainstream hetero / afkeurder pakt die hint denk ik niet als een hint, maar mogelijk meer als een ZIE JE WEL ZELFS DE HOMOOS ZELF VINDEN DAT ZE MEER IN MOETEN BLENDEN.

Ik snap de keuze niet. Ik vind hem geforceerd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 22:28:22 #236
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_131859372
Dat bedoel ik. En dat er mensen zijn (in mijn ongeving dan) die zich ergeren aan het feit dat ik soms net een jongetje ben. Dat is vervelend.

En dan nog die hele 'ze is stereotype' en dat soort gezeur. bij de mannen homo-wereld is 'straight acting' ook zo'n ding.. i mean.. why?

Eet smakelijk.
Lesbosapiens
pi_131859463
Daarom juist. Ik snap de keuze om er iets mee te willen doen, maar op deze manier vind ik het matig uitgevoerd. Als je daar voor kiest moet je het imo extremer doortrekken dan nu gedaan, om je punt over te brengen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131859524
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zoals ik het ervaar hebben de mensen in de gemeenschap dat totaal niet nodig. Er hoeft niet over nagedacht te worden, want iedereen lijkt welkom (als ze maar wijn drinken). En iedereen lijkt zich dondersgoed te beseffen dat "men" buiten de gemeenschap heel graag zou willen dat zij totaal niet zouden opvallen en verdwijnen in de massa ipv zichzelf aka "lekker gek lekker anders" te zijn en dus opvallen in het oog van de mainstream beholder....

De mainstream hetero / afkeurder pakt die hint denk ik niet als een hint, maar mogelijk meer als een ZIE JE WEL ZELFS DE HOMOOS ZELF VINDEN DAT ZE MEER IN MOETEN BLENDEN.

Ik snap de keuze niet. Ik vind hem geforceerd.
Ik snap niet helemaal wat je schrijft, maar geloof niet dat ik het met je eens ben.
Juist gays oordelen als een dolle over hun soortgenoten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 22:31:21 #239
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_131859552
hoe bedoel je extremer? hoe zou jij dat vormgeven dan.. ongeveer?

en wat V. zegt.
Lesbosapiens
pi_131859589
Ik doe dat zelf trouwens alleen onder soortgenoten. Naar hetero's draag ik uit dat ze niet zo moeten zeiken, dat iedereen toch zelf moet weten wat ie prettig vindt (2 weken gelee nog wat met collega's die het helemaal niet zo mannelijke maar wel erg stoere meisje in de bediening 'net een man, daar is toch niks aan' vonden). En deze was echt zo niet extreem. Dan wil ik niet weten wat ze van echte extremen roepen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_131859605
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je schrijft, maar geloof niet dat ik het met je eens ben.
Juist gays oordelen als een dolle over hun soortgenoten.
Ja, maar niet om hun gender toch?

Om hun kleren, om hun figuur, om hun kapsel, om hun handtas. The whole Shabam. Maar of jij je als man in een jurk wilt hullen, met of zonder penis, zal ze verder worst (hurhur) wezen volgens mij.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131859682
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, maar niet om hun gender toch?

Om hun kleren, om hun figuur, om hun kapsel, om hun handtas. The whole Shabam. Maar of jij je als man in een jurk wilt hullen, met of zonder penis, zal ze verder worst (hurhur) wezen volgens mij. Dat gaat inderdaad wel minder om gender dan om uiterlijk.
Dat laatste wel. Maar bijvoorbeeld echte hele mannelijke potten (en nee Lizzy, daar kom jij niet eens in de buurt) roepen best de nodige weerstand op.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_131859705
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:31 schreef LizzyAdam het volgende:
hoe bedoel je extremer? hoe zou jij dat vormgeven dan.. ongeveer?

en wat V. zegt.
Ik vind de ruimte en de rest van het pamflet en de overige keuzes die gemaakt zijn wat beperkend om dit accent ook nog de ruimte te geven die het verdient. Dus ik had het gewoon helemaal weggelaten, want de rest is redelijk helder en doet wel wat het moet doen imo.

"Als ze maar normaal doen" is een campagne op zich waard imo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131859766
Govver, 3 keer editten en ik zie t nog niet. Dat je dus gelijk hebt dat dat iig bij mij niet gaat om gender (/care) maar om uiterlijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 22:35:31 #245
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_131859773
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, maar niet om hun gender toch?

Om hun kleren, om hun figuur, om hun kapsel, om hun handtas. The whole Shabam. Maar of jij je als man in een jurk wilt hullen, met of zonder penis, zal ze verder worst (hurhur) wezen volgens mij.
Nee, dus niet. juist ook om het stereotype gedrag vertonen.

V, ik heb ook niet (echt) gezegt dat ik een heel erg mannelijke pot ben. Maar wel stoer.
Lesbosapiens
pi_131859775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat laatste wel. Maar bijvoorbeeld echte hele mannelijke potten (en nee Lizzy, daar kom jij niet eens in de buurt) roepen best de nodige weerstand op.
Hmmm ja kan kan kan, maar (sorry liefjes) veel gays mopperen toch al de hele godganse dag op lesbeaus :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 22:36:16 #247
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_131859807
en terecht. Kutwijven :p
Lesbosapiens
pi_131859810
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hmmm ja kan kan kan, maar (sorry liefjes) veel gays mopperen toch al de hele godganse dag op lesbeaus :')
Ja, maar is ook bij de lesbeaus zelf.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_131859831
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hmmm ja kan kan kan, maar (sorry liefjes) veel gays mopperen toch al de hele godganse dag op lesbeaus :')
Waarover eigenlijk?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_131859841
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:35 schreef LizzyAdam het volgende:

[..]

Nee, dus niet. juist ook om het stereotype gedrag vertonen.

V, ik heb ook niet (echt) gezegt dat ik een heel erg mannelijke pot ben. Maar wel stoer.
Ik merk daar niet zo veel van, maar ik heb ook maar een relatief klein cirkeltje om me heen natuurlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')