Jezelf zo kapot maken als amy winehouse dat deedquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef deadprez het volgende:
En ze doen het waarschijnlijk omdat ze er de mogelijkheid toe hebben, ze kunnen het betalen. Als ik er geld voor had zou ik het ook wel weten.
dat waren er veel wel, kijk naar motley crue bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef kristalhelder het volgende:
Maar die zijn niet hopeloos verslaafd
Sommige mensen hebben nu eenmaal niet de ambitie om oud te worden en zich aan een gezonde levensstijl te houden. En sommigen worden wel gewoon oud terwijl ze zich hun hele leven naar de kenker snuiven en zuipen, zoals die gast van Motorhead en die bois van de Rolling Stones bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:07 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Jezelf zo kapot maken als amy winehouse dat deed
quote:
Maar die zien er wel uit alsof ze uit een graf zijn gekropenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal niet de ambitie om oud te worden en zich aan een gezonde levensstijl te houden. En sommigen worden wel gewoon oud terwijl ze zich hun hele leven naar de kenker snuiven en zuipen, zoals die gast van Motorhead en die bois van de Rolling Stones bijvoorbeeld.
Dus, redenen, ontsnappen aan de druk, de drugs geven dezelfde kick als in de spotlight/op het podium staan. Tel daarbij op dat ze meer geld hebben (en waarschijnlijk ook dingen krijgen toegestopt want ze zijn bekend).quote:For celebrities and high-profile individuals, being under the microscope 24/7 and trying to maintain and project an aura of perfection and success can sometimes be too difficult to handle. As a result, some stars turn to drugs and alcohol to cope and to try and manage the overwhelming pressure. Once the connection is made that drugs or alcohol can provide them some temporary relief, they may continue to do it despite knowing the negative consequences.
Remember: Stress + Relief = Repetition.
Another reason is for many people there are severe occupational consequences for using drugs and alcohol in the workplace where individuals are held to a high standard of compliance and accountability. So, people become afraid of losing their jobs, their livelihood and the shame that would accompany that. A little humility and the fear of hitting bottom and "losing everything" can act as a good motivator to take more responsibility for the choices people make and a good instigator to get help and address the problem.
So it might be said that for a celebrity, since there is little or no professional forfeiture or penalty for using drugs, there may be less motivation to get treatment because there is less to lose. Kicking the habit of using drugs is so difficult to achieve that without the intense desire and resolve to get well and the focused attention needed to build a sobriety-centered lifestyle, the chances for success are slim.
Another aspect of the correlation between celebrities and drug addiction is that the same seductive relationship entertainers seem to have with the spotlight and the thrill of being on stage can be very similar to the often tragic, thrill-seeking relationship addicts have with mood-altering substances. It's just a different kind of thrill-seeking, but sadly it's the more destructive one.
Zou MJ wel gezegd hebben over zijn eigen verslaving jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:19 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Heeft vast iets met de illuminatie te maken.
Ik weet niet welke eindbaas je bedoeld.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:23 schreef kristalhelder het volgende:
Russel brand is toch niet die eindbaas van CSI las vegas?
Niets mis met een goed lijntjequote:
Dat is geen eindbaasquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:26 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik weet niet welke eindbaas je bedoeld.
Dit is Russel Brand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Acteur, ex-man van Katie Perry
Russel van Las Vegas met die bril en grijs haar die uit Seattle komtquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:30 schreef kvd het volgende:
Dat weet ik.
Maar CSI heeft meerder eindbazen gehad (tenminste, ik neem aan dat je het over een eindbaas in het team hebt, niet de eindbaas van de serie in het algemeen)
Ik ben ergens bij Laurece Fishbourne afgehaakt, dus Russel heb ik niet meegekregenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:37 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Russel van Las Vegas met die bril en grijs haar die uit Seattle komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |