Dat bedoel ik. Maar mailen vind ze geweldig. En foto's zien lukt ook prima. Dat is geweldig. En spelletjes. Ik speel meequote:Op zondag 18 augustus 2013 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Laptop heb ik ze gegeven, drama ......, dan maar een tablet dacht ik, ook gegeven, makkelijk gewoon lekker aanwijzen, dat gaat wel lukken, dacht ik. Nou ja, Flip kan nu wel zijn eigen e-mail raadplegen, ..... mijn moeder vond de laptop toch makkelijker ........ze kan en kon er niks op
Top toch, mijn moeder is een stuk jonger dan de jouwe, maar die bakt er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar mailen vind ze geweldig. En foto's zien lukt ook prima. Dat is geweldig. En spelletjes. Ik speel mee
Neem me nou niet in de maling hequote:Op zondag 18 augustus 2013 23:21 schreef Jian het volgende:
Zo net even Killing Season gedownload, goeie tip heksStraks maar es kijken of "VCL" hem wil afspelen
trusten heksquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
maar mensen slaap lekker................
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
Trustelsquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
Is dat zo, 81 is ze.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Top toch, mijn moeder is een stuk jonger dan de jouwe, maar die bakt er echt helemaal niks van.Ik ben geadopteerd denk ik
Ja, dat zei je gisteren, mijn moeder is 68. Grappig dat heb ik dus ook gezegd, zeg die kranten lekker op, nou echt niet hoor. Ik laat het maar zo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo, 81 is ze.
Nou het blijft oppervlakkig. Ik zei ook kan je de krant opzeggen. Dat wil er niet in. Google kent ze weer wel
Ik mis die krant ook wel, soms was het wel lekkerquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zei je gisteren, mijn moeder is 68. Grappig dat heb ik dus ook gezegd, zeg die kranten lekker op, nou echt niet hoor. Ik laat het maar zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis die krant ook wel, soms was het wel lekkerIk lees eigenlijk nooit meer een papieren krant en ik mis het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ook niet... Zelfs in de metro laat ik die Spits en/of de Metro links liggen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk nooit meer een papieren krant en ik mis het ook niet
Daar pas ik echt voor. Films met dat soort debielen sla ik ook over. Zombies.quote:
Dat is te merken, ik lig er niet voor jan lul uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ook niet... Zelfs in de metro laat ik die Spits en/of de Metro links liggen..
Alsof het mijn schuld is ...quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is te merken, ik lig er niet voor jan lul uit
Ahhh,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |