Daar pas ik echt voor. Films met dat soort debielen sla ik ook over. Zombies.quote:
Dat is te merken, ik lig er niet voor jan lul uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ook niet... Zelfs in de metro laat ik die Spits en/of de Metro links liggen..
Alsof het mijn schuld is ...quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is te merken, ik lig er niet voor jan lul uit
Ahhh,quote:
Ik zou ook nooit meer een krant willen. Maar toch was het wel lekker bij de koffiequote:
Doe ik ook niet, ik vind dat onsmakelijk, alhoewel The Walking Dead wel een topserie is natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hoef je ook niet echt naar te kijken
Primaquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar ga ik me echt niet voor lenen
Tis Make Upquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik vind dat onsmakelijk, alhoewel The Walking Dead wel een topserie is natuurlijk
Daar heb ik ook geen tijd voorquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik vind dat onsmakelijk, alhoewel The Walking Dead wel een topserie is natuurlijk
Ik haat zombie gedoequote:
Kleuter filmsquote:
Ieder zijn smaak. Ik haak afquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik ben een volwassen kleuter
Heja kleuters, heja kleuters, heja kleuters, KLEUTERSquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik ben een volwassen kleuter
Twee woorden waar ik al geen trek meer heb "Brad Pitt" en het derde woord ben ik spontaan vergeten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, die nieuwe film met Brad Pitt, World War Z lijkt me wel wat!
Zombiesquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee woorden waar ik al geen trek meer heb "Brad Pitt" en het derde woord ben ik spontaan vergeten.
Nee niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |