abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:18:01 #1
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_130166855

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcash%20klein.jpgfok_usericon1.gifavatar.gifRhSBQs_50.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.giffok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgWariokleur.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPGMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpgAFCA%20(2).pngui.pngnoiconn.pngUI1.jpgafbeeldingfok.pngghost.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_


Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzalabs
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z

Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:



-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:38:33 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_130169300
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:40:55 #3
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_130169377

ong bij 5:00 weet iemand hem

showtek raver natuurlijk 8)7
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_130170459
lekker weer voor Decibel :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_130170529
Mn baas zit er, lucky bastard :P en ik maar werken :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_130171104
Ben een weekend bij mijn ouders en ze hebben nu een of andere buurtbarbecue. Vanmiddag zaten we in de tuin en er werd al heel hard gesoundcheckt met ABBA. Dus mijn moeder helemaal blij dat er leuke muziek wordt gedraaid.

Maarja, dat valt tegen denk ik, want nu blaast YoS alweer door de straat. :')
gr gr
pi_130171646
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Ben een weekend bij mijn ouders en ze hebben nu een of andere buurtbarbecue. Vanmiddag zaten we in de tuin en er werd al heel hard gesoundcheckt met ABBA. Dus mijn moeder helemaal blij dat er leuke muziek wordt gedraaid.

Maarja, dat valt tegen denk ik, want nu blaast YoS alweer door de straat. :')
SET YOUR MIND FREEEEEE ITS THE YEAAAAR OF SUMMEEEEEER LALALALAAAA HEUHEUUUU
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_130181442
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Aha, bedankt! Dan ga ik gewoon mijn doppen meenemen.

QULT line-up van 28 september staat erop:
- Organ Donors
- Geck-e
- Smoke
- Donnie Darko
- Konkrete Collective
- MC: Tjek

Dat ziet er toch wel weer fijn uit. :9
Ziet er echt fijn uit idd. Nu nog mensen vinden die mee willen. :) Zit zoveel heerlijke energie in de "Qult" Sound.

Vriend van mijn moest werken op Decibel bij de Pussy Lounge stage en die stuurde mij een foto van de stage en die zag zeer tof uit! Een stuk creatiever dan bij Pussy lounge at the park.
pi_130181660
Pussy Lounge zag er idd heel tof uit! Mainestage leuk zo die hoogte maar ik heb niks met zo'n soort opstelling. Zie liever stages a la Pussy Lounge.
pi_130186223
Refuse _O_. Heb ik nog met fokkers staan stampen?
  zondag 18 augustus 2013 @ 03:41:34 #11
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_130187833
Nope, maar als je bij Headhunterz, Luna of Noisecontrollers was wél :).
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_130188224
Remember bedoelde ik :').
pi_130190140
Luna was echt heel erg tof in de Remember.
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:12:28 #14
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_130190525

1. The Theme (Noisecontrollers Remix) - Jurgen Vries
2. Straight Into My Eyes - Dutch Master
3. Dillytek - Alive (2x)
4. Relax - Adrenalize
5. Nakonga - TNT Aka Technoboy 'N' Tuneboy
6. Real Love - Da Tweekaz
7. Save Our Dreams - D-Block & S-te-Fan & the Pitcher & DV8 Rocks!
8. Your Surrender - Hard Driver ft. Szen
9. I Want Your Love - Bass Modulators
10.First Match 2011 (Wasted Penguinz Remix) - TNT Aka Technoboy N' Tuneboy
11.Nothing At All - Betavoice
12.Bella Nova - Atmozfears
13.Action - Zatox & Villain
  zondag 18 augustus 2013 @ 12:18:43 #15
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_130191961
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 18 augustus 2013 @ 12:33:29 #16
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_130192425
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:50 schreef Spaulding het volgende:
Luna was echt heel erg tof in de Remember.

_O_
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_130198149
Eerlijk bericht van Delete over zijn performance gisteren op Decibel. Hopelijk krijgt hij alles weer op een rijtje.

quote:
I want to apologize to my fans and b2s for my performance last night. And also to DeetoxNL for taking over for me. In short, I wasn't in the frame of mind to be on stage. I completely messed up by drinking way too much. While there is no excuse for this I do want to say that the last few months I have gone through a rollercoaster of mental challenges and anxiety has been quite intense as well as depression. I think the fact that Decibel was my biggest moment yet just made me really crumble and didn't really know how to handle it so I turned to alcohol (as I always do), but this time it was more intense than I have ever experienced, especially the few hours before my set. I guess it was my way to avoid a panic attack because that's the feeling I had brewing inside of me. I do have a lot of work to do on myself and also a lot of making up to do. There is always going to a breaking point when enough is enough and things have to change. I've gone through some tough moments but this is the point where I need to really turn myself around. I just wanted to explain this so I can stress that music is the most important thing to me and I take it very very seriously and I promise I will show this moving forward. I know I've let many people down, including myself and I really am very sorry.


[ Bericht 1% gewijzigd door Ziekebaard op 18-08-2013 14:58:20 ]
pi_130198724
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:52 schreef Ziekebaard het volgende:
Eerlijk bericht van Delete over zijn performance gisteren op Decibel. Hopelijk krijgt hij alles weer op een rijtje.

[..]

Wtf... hij heeft teveel gezopen, gaat draaien, bakt er niks van en Deetox neemt het over? Ik kan er (nog) geen beelden van vinden. Ben toch wel benieuwd hoe dat allemaal is gegaan dan.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_130198840
Het zijn net mensen hé, hij heeft gewoon geprobeerd zijn angst te verdrinken, dat lukten niet. En toen werd de druk nog groter en bakte hij er niks van op het moment supreme.

[ Bericht 0% gewijzigd door hoenselman op 18-08-2013 15:17:25 ]
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_130199069
Ik vind zn bericht op fb wel heel netjes. :)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:21:12 #21
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_130199168
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:11 schreef hoenselman het volgende:
Het zijn net mensen hé
Normale mensen worden ontslagen als ze dronken op het werk verschijnen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_130199182
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:11 schreef hoenselman het volgende:
Het zijn net mensen hé, hij heeft gewoon geprobeerd zijn angst te verdrinken, dat lukten niet. En toen werd de druk nog groter en bakte hij er niks van op het moment supreme.
Ik zeg toch niks? Ik vraag gewoon of ik t zo goed begrepen heb en of iemand dit enigszins aan kan vullen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:23:31 #23
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_130199241
Zijn jullie al dronkeeuuuuuhhhh????
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:26:58 #24
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_130199356
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:23 schreef mstx het volgende:
Zijn jullie al dronkeeuuuuuhhhh????
Ruffian *O*
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  FOK!fotograaf zondag 18 augustus 2013 @ 15:57:13 #25
159915 -Menn0-
MNO
pi_130200481
Mijn Decibel begon met een aanrijding. We gngen de snelweg af om in de rij te staan voor de parkeerplaats, toen klapte er een Duitser vol achter op onze auto. Alle 4 last van het nekje, bumper helemaal krom en de trekhaak afgebroken.

"Ik reed echt maar 10 km/uur" Wat een flapdrol. Daarna ging hij ook nog zeuren dat hij Headhunterz gemist had..

11:30 weg van huis, 16:30 waren we binnen. Hele dag met stijve nel gestaan. Daarna 3,5 uur over gedaan om weer op de snelweg te komen.

Oftewel was niet echt een top feest voor ome Menno.
,,/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')