Ik word laaiend witheet van je. Je ben een opstandig pubertje die haar grenzen loopt te verkennen en dat botst met mij.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik word laaiend witheet van je. Je ben een opstandig pubertje die haar grenzen loopt te verkennen en dat botst met mij.
#MCSERIOUSINDEZEBISH
Hahahaquote:
echt kap?quote:
fuk jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:47 schreef no1uknow het volgende:
ok nou weer ff klaar met die electronische kkherrie ff dream theater weer hoppa
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
KAPPEN DOE JE IN HET BOS NEUKEN DOE JE MET EEN VOS HAHAHAHAA.
Leg deze post uit. Begrijp het voor geen meter.quote:
''Echt kap eens, jij opgewonden gek''quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Leg deze post uit. Begrijp het voor geen meter.
Wist ik wel hoorr.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
''Echt kap eens, jij opgewonden gek''
Wanneer start de eerste battle, want ik zie nu alleen peop op youtube.?quote:
Om jou te testen. Jij opgedroogde zaadvlek in haar na facial.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan? Strontvlek.
1ste fight is allang overquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wanneer start de eerste battle, want ik zie nu alleen peop op youtube.?
Moest je zeker lang over na denken, om zoiets ''goeds'' te verzinnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Om jou te testen. Jij opgedroogde zaadvlek in haar na facial.
foei, nu al de tweede finishquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:59 schreef ChesterPerry het volgende:
die prelims zijn nooit de moeite waard
faggy je hebt een brute g-n-p gemist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:59 schreef ChesterPerry het volgende:
die prelims zijn nooit de moeite waard
Elke verbale draai om je oren die je van mij krijg, knal ik er zo uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moest je zeker lang over na denken, om zoiets ''goeds'' te verzinnen.
Is dat een term uit het homocircuit?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
faggy je hebt een brute g-n-p gemist.
Weet je zeker dat je het wilt weten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat een term uit het homocircuit?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
fuk jaDream Theater heeft echt fijne muziek om op te liften
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |