SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ikkequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik word door ene Dj....B helemaal vernederd bij de Slimste, iemand van hier?
Ik vind hem wel een baasjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:57 schreef ThadCastle het volgende:
Goal Sturridge afgekeurd
Aspas ziet er maar goor uit haha
Vorig jaar zeker geen drama hoor. Goeie resultaten tegen de top teams uit PL.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een baasjega hem denk ik ook weer kopen of fifa
Maar stokenet zo'n drama als vorig jaar
Ik kende die hele Annie nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:50 schreef DutchSL het volgende:
Ik word door ene Dj....B helemaal vernederd bij de Slimste, iemand van hier?
sop://broker.sopcast.com:3912/143531quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yo, dikke kwaliteitWaar kijk je dit?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
sop://broker.sopcast.com:3912/143531
http://livetv.ru/en/eventinfo/182311_liverpool_stoke_city/
Hier staan alle andere links.
loopt een minuut achter op die jazeera streamquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
sop://broker.sopcast.com:3912/143531
http://livetv.ru/en/eventinfo/182311_liverpool_stoke_city/
Hier staan alle andere links.
Was echt een koopje ook, 10 mill maarquote:
Je kan niet alles hebben helaas.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
loopt een minuut achter op die jazeera streamWel dikke kwaliteit, alleen jammer van 't russische commentaar
oef dikke kans
Zit je er wel bij?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:19 schreef poker4lifee het volgende:
WEer mooie pass van Coutinho.
Kut spelers verneuken mijn fantasy league punten door hem steeds die assist niet te gunnen
andere sitequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zit je er wel bij?
Ik heb sturridge
nicequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:21 schreef Ozz-03 het volgende:
Op 27 augustus misschien naar London voor Arsenal - Fener
Lol hij scoort nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zit je er wel bij?
Ik heb sturridge
En TP's zijn verneukt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:29 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen kijkt PL zeker
vieze cross ploeg is het zegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:31 schreef ThadCastle het volgende:
Stoke moet gewoon een assist monster hebbenEen goeie CAM en zieke vleugelrenner
Ja veel fysieke kracht. Maar de verdediging is altijd wel redelijk (vooral door Begovic).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vieze cross ploeg is het zeg
Nu geef ik in mijn allerlaatste seconde een goed antwoord op die vraag met die sproojes, 20 seconden erbij en toch ben ik af (terwijl ik er nog wel meer wist).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar kutvragen tegen jou. Mijn seconden zijn nu al bijna op
Ik vind sowieso dat "wat weet je van" echt een domme categoriequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nu geef ik in mijn allerlaatste seconde een goed antwoord op die vraag met die sproojes, 20 seconden erbij en toch ben ik af (terwijl ik er nog wel meer wist).
Nee, ging over ingelijst.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:43 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat "wat weet je van" echt een domme categorie
echt een kut debuutquote:
Hebben ze verder niks?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:00 schreef poker4lifee het volgende:
Bayern bank: Thiago, Gotze, Robben
Van Buytenquote:
Zo gaat Robben natuurlijk nooit wereldvoetballer van het jaar worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:00 schreef poker4lifee het volgende:
Bayern bank: Thiago, Gotze, Robben
Echt een kutspelerquote:
Ja daar kan zelfs Crouch niet bij.quote:
Hij speelt echt heel erg goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef poker4lifee het volgende:
wtf doet die Begovic allemaal joh, 10 miljoen reddingen
yup, zekerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Begovic zou een IF verdienen
Hij schoot ze eerst altijd keihard door het midden, toen scoorde hij nog wel eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef ThadCastle het volgende:
Walters tegen Chelsea toen haha eigen goal en pingel gemist. Hij kan echt geen pingels nemen die ier
Ja zag ik ook iddquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:33 schreef poker4lifee het volgende:
Zag bij die stream zo'n schermpje waar hij zijn laatste 5 penalties had geschoten, 4 in die zelfde hoek
geojen zinquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:38 schreef wonton het volgende:
wat is deze. Wij hebben gewoon allleen Eredivsie bij Fox de stream van Liverpool kan kijken
quote:
Wat zit je Zhano nou tequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:39 schreef TBakkert het volgende:
Dit vind ik ook echt tof, wel te rustig voor Zhano denk ik.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat zit je Zhano nou te [ afbeelding ]-en
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat zit je Zhano nou te [ afbeelding ]-en
Maar The Braveryquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Ik zag hem net terug omdat ik ge-quote was door DS2.
Link, want ik heb ook FOX-eredivisie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef wonton het volgende:
Raar dat je streams van de Barclays kan kijken op de fox site terwijl we alleen EL hebben
Is er straks ineens 45 euro afgeschreven omdat je 3 PL wedstrijden gekeken hebtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef wonton het volgende:
Raar dat je streams van de Barclays kan kijken op de fox site terwijl we alleen EL hebben
Ik heb dit nummer uit die film Never Back Down, maar ze hebben inderdaad wel meer hele geojen.quote:
quittersquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
Vanavond helaas zonder Toef en Revon naar RKC
?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
hahahah nja dan hebben we wel fox international denk ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Is er straks ineens 45 euro afgeschreven omdat je 3 PL wedstrijden gekeken hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus wat een ziek teamLijkt me wel lekker spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Waaromquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
Hij ging met vrienden kijkenquote:
Ik hoop in elk geval dat het nu goed met hem gaat...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:45 schreef Reemi het volgende:
Begin me steeds meer zorgen te maken om Toefjes.
Dan had hij die vrienden ook kaartjes bij RKC aan moeten smeren.quote:
nicequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:45 schreef wonton het volgende:
Gisteravond met clubs 16 potjes gespeeld en 26 goals. wooot
Ik ga wel meequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
Als PSV komt dan ga ik samen met Timmy en Roykkbal
Wedstrijdje tegen Twente ga ik wel meepakken! Krijg kaarten voor PSV - Twente (altijd leuk Bavariaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga wel meeAls wij Thuis een seizoenskaart over hebben ben jij de eerste gegadigde (tegen RKC dan he
)
hij is dood.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zit Fer eigenlijk niet bij de selectie? Is hij geblesseerd?
Kijk, dat zijn leuke wedstrijden! Dat privilege heb ik voornamelijk bij wedstrijden van Twente!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan sowieso gratis naar Ajax RKC en Feyenoord RKC beide business seats
Vriend van mij heeft bij Feyenoord gevoetbald en werkt nu bij Ajax. Daar pest ik hem dan ook wel eens meequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:51 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn leuke wedstrijden! Dat privilege heb ik voornamelijk bij wedstrijden van Twente!![]()
Wij doen veel zaken met Grolsch, dus ideaal!
Schorsing volgens mij die hij meeneemt van twente?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zit Fer eigenlijk niet bij de selectie? Is hij geblesseerd?
haha wat een overloper! Maar uiteraard wel weer begrijpelijk!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft bij Feyenoord gevoetbald en werkt nu bij Ajax. Daar pest ik hem dan ook wel eens mee
Dat zou best eens kunnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Schorsing volgens mij die hij meeneemt van twente?
Ben benieuwd wat rosicky kan brengenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:52 schreef wonton het volgende:
Geen veranderingenAlleen de 2 spanjaarden spelen niet mee
[ afbeelding ]
Waarom weet ik nooit iets van die futmeets?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ach binnenkort futmeet. Allemaal shirt van club waar je voor bent aan.
Omdat we jou daar niet willen hihahoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waarom weet ik nooit iets van die futmeets?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat we jou daar niet willen hihaho
ok.quote:
quote:
Welk niveau enzo doe jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
Shiiiiit. Ik moet zo weer mijn Duits gaan leren. Even hoofdstuk 2 afmaken en dan nog een hele week voor hoofdstuk 3 en wat herhaling.
VWO, vorig jaar had ik nog Latijn, maar daar ben ik nu klaar mee(wel een jaar te laat gestopt eigenlijk, want ik zat afgelopen jaar in de 4e)...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welk niveau enzo doe jij eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken dat. Ik ben zo bleek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Dus je gaat nu naar vwo 5?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
VWO, vorig jaar had ik nog Latijn, maar daar ben ik nu klaar mee(wel een jaar te laat gestopt eigenlijk, want ik zat afgelopen jaar in de 4e)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dus je gaat nu naar vwo 5?
Boksss
Dat kon ik er nog wel uit opmaken.quote:
Hahaha ja best logisch hequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat kon ik er nog wel uit opmaken.![]()
Echt een fifa actie ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:21 schreef rolls-reus het volgende:
Die actiegewoon overal doorheen lopen
quote:
TPacertquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:24 schreef TBakkert het volgende:
Ik krijg allemaal berichtjes waarin ik pacehoer wordt genoemd als ik Matt Jarvis gebruik. Alsof het mij om zijn pace gaat. Die 5* weak foot.
T-Paicequote:
Iedereen heeft nu het totaalpakket tijdelijk. Eerste maand geloof ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef wonton het volgende:
Echt? AUffkadgdabgkdgkadvkaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen heeft nu het totaalpakket tijdelijk. Eerste maand geloof ik
ik nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedereen heeft nu het totaalpakket tijdelijk. Eerste maand geloof ik
twitter:WeCanFifa twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 16:16:13Mertesacker story: Met him at a disco. He was surrounded by hot girls. Drunken me yelled at him for wearing pink. Had no sex that night. reageer retweet
jupquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:WeCanFifa twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 16:16:13Mertesacker story: Met him at a disco. He was surrounded by hot girls. Drunken me yelled at him for wearing pink. Had no sex that night. reageer retweet
Wecanfifa is toch een Duitser of niet?
quote:
Die reactie inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind je het nou grappig dat ie daarvoor niks krijgt of zijn hele reactie?
Dat laatste, het was niks man gewoon duikenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind je het nou grappig dat ie daarvoor niks krijgt of zijn hele reactie?
Als je zo iemand vasthoudt hoort er echt wel voor gefloten te worden hoor. Hij klimt nog net niet op zijn rug.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat laatste, het was niks man gewoon duiken
Volgens mij wel een overtreding. Sommige dingen lijken ook vaak duiken, maar je moet je wel bedenken dat je dan op volle snelheid bent en heel makkelijk uit balans te krijgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:15 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch een overtreding of ligt dat aan mij?
Zijn reactie daarna is ook overdreven uiteraard.
Je loopt achter broeder, er is alweer afgetrapt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Pingelllll
Wel onterecht lijkt mij
beetje raar, want die linkervoet leek de bal te raken, maar zijn rechter raakte het been eerder...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:22 schreef poker4lifee het volgende:
IF Benteke
mwah leek mijw el terecht
Waar speel je?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:21 schreef ThadCastle het volgende:
Whittaker 8 punten nu
Sturridge 6
Ach ja, ik zag dat nog niemand er iets over gezegd had, dus ik deelde het maar even mede.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je loopt achter broeder, er is alweer afgetrapt.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 17:06:30We're still investigating the issue affecting trade piles in #FUT. Apologies for the inconvenience. reageer retweet
Chees*quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die van premierleague.co.uk ofzo de echte. Niet die Sun cheese
Ah, ik wel die van Sunquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die van premierleague.co.uk ofzo de echte. Niet die Sun cheese
ook van Sunquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah, ik wel die van Sun
Heb 0 verstand van de BPL, dus dat is gewoon voor de gein.
Dit zeggen ze toch al bijna 3 weken maar het wordt alleen maar ergerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:24 schreef TBakkert het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 17:06:30We're still investigating the issue affecting trade piles in #FUT. Apologies for the inconvenience. reageer retweet
fffuuuuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Wolfswinkel gescoord tegen Everton.
SIF Rikkert pls.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:29 schreef poker4lifee het volgende:
R. van Wolfswinkel 71'
2 - 2
Not bad, tegen Everton
Dit is mijn team:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook van SunFaal alleen wel, niemand die een goal of assist heeft nog
Bij jou?
Ik heb stekel op de bankquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit is mijn team:
[ afbeelding ]
Ga dus wel lekker met Benteke, Sturridge en Enrique
ahh nice ja, ik sowieso dom geweest door 451 te kiezenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit is mijn team:
[ afbeelding ]
Ga dus wel lekker met Benteke, Sturridge en Enrique
Bij de Sun kan je volgens mij niets op de bank zettenquote:
Ja, dat was ook mijn idee. Zoveel mogelijk aanvallersquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh nice ja, ik sowieso dom geweest door 451 te kiezenSpitsen stuk beter om te kiezen dan middenvelders
Veel succes gegen Go Ahead!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou gaat Arsenal wel als een dolle uitgeven natuurlijk![]()
Maar ik ben naar PSV, fijne avond matties
Wel eindelijk een goede aanval van Arsenal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
Rosicky kan echt niet scoren haha
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
Eigenlijk is het alleen maar chill als ze dit verliezen..hopelijk worden ze dan wakker en komen er alsnog aankopen.
Oh wacht
Sanogo komt er zo in dat is DE aankoop van dit jaar echt geniale spelerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
Eigenlijk is het alleen maar chill als ze dit verliezen..hopelijk worden ze dan wakker en komen er alsnog aankopen.
Oh wacht
Guzan, Mignolet en Begovic waren vorig seizoen best underrated. Dit jaar zal Mignolet wel de credits krijgen die hij verdient.quote:
Mignolet en Begovic zijn niet underrated?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Guzan, Mignolet en Begovic waren vorig seizoen best underrated. Dit jaar zal Mignolet wel de credits krijgen die hij verdient.
Vorig seizoen was dat wel een beetje zo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mignolet en Begovic zijn niet underrated?
Kregen genoeg credits hoor..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vorig seizoen was dat wel een beetje zo.
Ik vond het vies tegenvallen. Vooral bij MOTD hoorde je er helemaal niks over...quote:
Daar juist welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond het vies tegenvallen. Vooral bij MOTD hoorde je er helemaal niks over...
quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof thye dan nog wakker mag zijn, die moet allang in bed liggen van papa en mama
Die komt er helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF LunaIk ben benieuwd naar mijn broer zijn reactie als hij dit hoort.
quote:
nee. Genoeg LB's die scoren tegen topteams deze week.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een LB die scoort tegen een top team. Die krijgt echt wel een IF hoor.
Buttner kreeg vorig jaar ook een IF voor 1 goal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee. Genoeg LB's die scoren tegen topteams deze week.
Maar dat was ook nog een assist en in zijn debuut. gr gr x henk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Buttner kreeg vorig jaar ook een IF voor 1 goal.
Je wil gewoon weer gelijk krijgen. Luna krijgt echt wel een IF. Ik ben de NIF nu al aan het pricefixen gr grquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dat was ook nog een assist en in zijn debuut. gr gr x henk.
Luna heeft nu toch ook z'n debuutquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dat was ook nog een assist en in zijn debuut. gr gr x henk.
Maar geen assist erbij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Luna heeft nu toch ook z'n debuut
Als je dat geen penalty vond kan ik je echt niet serieus nemen. En volgens mij wordt jij graag serieus genomen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was echt geen penaltyHet was gewoon een goede tackle. Verder speelt Arsenal niet echt goed al heb ik het niet helemaal gevolgd.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En volgens mij wordt jij serieus graag genomen.
Koop Elyounoussi en Huseklepp in een 4-2-3-1 en vul de rest gewoon lekker goedkoop in.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:56 schreef DuTank het volgende:
Wie heeft er nog een chill OP team? Ik heb maar 20k ofzo te besteden alleen
Als je zo slecht spelt dan kan ik jou ook niet serieus nemen. Ze zeggen op mijn stream nu ook dat het een goede tackle was en geen penalty.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je dat geen penalty vond kan ik je echt niet serieus nemen. En volgens mij wordt jij graag serieus genomen.
quote:
Ik vind dat spandoek wat eerder gepost is echt geniaalquote:
Zeer goede tip thanksquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:09 schreef poker4lifee het volgende:
200m wk finale op ned1Bolt en Churandy
aids baan om in te beginnen ookquote:
mooi of juist kut?quote:
Zat heel erg netjes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
aids baan om in te beginnen ook
[..]
mooi of juist kut?
Kopbal ging de kruising inquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
aids baan om in te beginnen ook
[..]
mooi of juist kut?
Die voorzet was ook nice en Ricky raakt de bal echt perfectquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:15 schreef Revontulet het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)_sport?search_algo=2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |