Dat zat ik me ook af te vragen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:03 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom gebruik je in godsnaam gele azijn alleen als je nieuwe kleding hebt gekocht?
Waarom zou je azijn gebruiken bij nieuwe kleding?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:06 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook af te vragen.
Het verschil tussen witte en gele is alleen een toevoeging van een minieme hoeveelheid karamel als kleurstof. Dat is niet bedoeld als smaakstof, de hoeveelheid is daarvoor veel te gering, maar om te voorkomen dat je abusievelijk azijn gebruikt waar je iets anders wil (bijv. om te voorkomen dat je, als je dorst hebt, een ferme slok azijn slikt).
Je kunt rustig gele azijn gebruiken voor je gerecht, maar ik zou de volgende keer voor je kleren toch ook witte azijn gebruiken.
TS heeft zijn antwoord, dus nu zouden wij dit idd heel graag weten, gele azijn bij kleding????quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Waarom zou je azijn gebruiken bij nieuwe kleding?
Zoals MrDrako al aangeeft om je kleding te beschermen. Oma's advies jeweet tochquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:03 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom gebruik je in godsnaam gele azijn alleen als je nieuwe kleding hebt gekocht?
Zover ben ik nog nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Joh, kan allemaal... gele azijn, witte azijn, wijnazijn of citroensap...het maakt niet uit gewoon wat je nog hebt staan of als je per se wil die kiezen die je het lekkerst vindt..dan koop je die...wees gewoon creatief..
Wist niemand dat hier?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:19 schreef MrDrako het volgende:
[..]
TS heeft zijn antwoord, dus nu zouden wij dit idd heel graag weten, gele azijn bij kleding????
oh kijk eens wat ik op fok vind
LIF / Nieuwe kleding in azijn voor kleurbescherming?
Weet ik toch niet, ben geen vrouw.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:27 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zoals MrDrako al aangeeft om je kleding te beschermen. Oma's advies jeweet toch
Ik ook niet, zoek een anders excuusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:29 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Weet ik toch niet, ben geen vrouw.
Ik zou me schamen als ik dit als man wist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik ook niet, zoek een anders excuus
Goedzo,quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:38 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Ik zou me schamen als ik dit als man wist.
Je weet het nu, dus succes.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:38 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Ik zou me schamen als ik dit als man wist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |