SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens heb je wel gewoon goed gespeeld hoor, frustratie van alles wat mis ging 2de helft sprak evenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
Even naar de wc dan wil ik best nog een keer.
Sexy CAM goal keeper Diego?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik haat tegenstanders zoals jij dit potje zo erg![]()
Ik 20 schoten en 15 op doel, jij 10 en 8 op doel.
Einduitslag 5-6Diego 3 saves
Sexy Mexican Banjoplayer goal keeper Diego Alvesquote:
Ja fucking irritant.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb wel beetje last van lag, jij ook??
Nu is het wel weg, ja die goal was echt kut ...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja fucking irritant.
En wtf deze corner
Nee man, je was veel te goed voor me dit potjequote:
Allicht, nog eentje is prima. Stuur maar inviteee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, je was veel te goed voor me dit potje
Je hebt Toefjes weggepest. Biedt je excuses even aanquote:
quote:
WAT TOEFJES WEGGEPEST?!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt Toefjes weggepest. Biedt je excuses even aan
Waar slaat dit op danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
ONZ / [UITSLAG] Wie is de lekkerste hunk op FOK!
Die dikke Paul.quote:
Haha, een minuut voor ik die hall0n postte een DMtje naar de opa van het topic gedaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt Toefjes weggepest. Biedt je excuses even aan
FF gesherlocked: Nee. Maar nogmaals, lijkt me sterk dat ie zich daar zoveel van aantrok. Het is geen klein kind zoals Djeetjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Heeft Toef daarna niet meer gepost dan?
Wat zei je dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
FF gesherlocked: Nee. Maar nogmaals, lijkt me sterk dat ie zich daar zoveel van aantrok. Het is geen klein kind zoals Djeetje
Laatste post. Je zou bijna denken dat hij zich te veel heeft opgewondenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je vermeende auto buyer. Kom er hier ook voor uit, kneus.
Ik editte een post van TBakkert met stumper ipv baas(?). Ging over dat Toefjes steeds savede bij Football Manager voor de wedstrijd.quote:
opmerking daarna van je was een stuk kutter (op te vatten)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik editte een post van TBakkert met stumper ipv baas(?). Ging over dat Toefjes steeds savede bij Football Manager voor de wedstrijd.
Ja daarom DM'de ik hem ook, daar ben ik niet trots opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
opmerking daarna van je was een stuk kutter (op te vatten)
Deze is dan wel de bestequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die vind ik minder. Deze wel vet:
(FIFA13 ja)
(DiRT2)
Bloc Party - Helicopter was ook een track in FIFA06 geloof ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die vind ik minder. Deze wel vet:
(FIFA13 ja)
(DiRT2)
Ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bloc Party - Helicopter was ook een track in FIFA06 geloof ik.
FUT is ook heel veel geluk hoor, kijk naar sommige van mijn goalsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Mathijs, Congratz
Spelen tegen jou is echt niet goed voor mijn zelfvertrouwen en frustratieniveau
De technische know-howquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maw je hebt niet de technische know-how om het oneerlijk te doen.
Ook maar matig imho. Helaas. Als ik een leuk nummer hoor dan zoek ik altijd de band er bij om te kijken wat ze nog meer hebben. Soms is dat tof en soms nietquote:
Mooie constructie wel.quote:
Banquet matig vindenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook maar matig imho. Helaas. Als ik een leuk nummer hoor dan zoek ik altijd de band er bij om te kijken wat ze nog meer hebben. Soms is dat tof en soms niet
Heb ook sommige bands van wie ik alles tof vind, of op 1 nummer na (Queen, Barcelona)
Sorry man, het mag wat harder van mijquote:
Kan wel, doe ik niet.quote:
Killersquote:
Barcelona is dan ook niet van Queenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook maar matig imho. Helaas. Als ik een leuk nummer hoor dan zoek ik altijd de band er bij om te kijken wat ze nog meer hebben. Soms is dat tof en soms niet
Heb ook sommige bands van wie ik alles tof vind, of op 1 nummer na (Queen, Barcelona)
Ik ben dat nummer ook maar aan het luisteren. Die van hun van FUT13 is inderdaad wel goed (1 van de betere nummers van de soundtrack)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sorry man, het mag wat harder van mij
[..]
Kan wel, doe ik niet.
Oh, daar neem ik ook genoegen mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sorry man, het mag wat harder van mij
[..]
Kan wel, doe ik niet.
Stuk minder bekende nummers. Bravo Timquote:
When you were Young, want die staat op GH3.quote:
All the pretty faces van GH5 is ook wel leuk. Vooral leuk om te drummen. Maar jij hebt zeker alleen GH3?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
When you were Young, want die staat op GH3.
Cult of Personality van Living Colour vind ik ook echt baas.![]()
Oh echt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Barcelona is dan ook niet van Queen
Hey, wat loop je me nou tequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:00 schreef Reemi het volgende:
Dit is pas een partij goed. Wel te rustig voor Zhano vrees ik.
Tranquilize is catchyquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh echt?Weer wat geleerd. Ik had een discografie *gekocht* en daar stond ie dus bij, wss als bonus dan ofzo. Dus nam aan dat het gewoon een nummer van hen was.
[..]
Hey, wat loop je me nou te [ afbeelding ]-enIk vind rustigere nummers ook wel goed soms, maar moet wel catchy zijn oid.
Vind m wel leuk ja, nog niet super. Maar dat komt soms wel bij mij als ik t vaker luister. Ik zet m op de lijst. Bel ons niet, wij bellen jou.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:10 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen weet dat Uncle Jonny van The Killers gewoon baas is
goedenavond btw
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
I must be allergic to failure cause everytime I come close to it I just sneeze
I just go atchoo then achieve!
Hahah jij bent konkodomquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet te weinig bij die app van De slimste mensOok heb ik veel tijd nodig omdat ik nog wel eens een fout maak tijdens het typen.
Op die compilatie CD's staan wel vaker nummers uit de soloprojecten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh echt?Weer wat geleerd. Ik had een discografie *gekocht* en daar stond ie dus bij, wss als bonus dan ofzo. Dus nam aan dat het gewoon een nummer van hen was.
Oh ok, die is wel leuk. Jij hebt ook wel wat met Queen dus? Verder metal enzo toch? Je hebt 'vroeger' wel eens wat gepost dacht ik. Ensiferum enzo meen ik me te herrineren...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op die compilatie CD's staan wel vaker nummers uit de soloprojecten.
Living On My Own bv. is ook een solo-hit van Mercury.
typfouten maken vaak niets uit, worden gewoon goed gerekendquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet te weinig bij die app van De slimste mensOok heb ik veel tijd nodig omdat ik nog wel eens een fout maak tijdens het typen.
Ik luister voornamelijk metal en rock ja, maar ook best wat pop (uit de jaren '80 / '90) en zelfs klassiek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ok, die is wel leuk. Jij hebt ook wel wat met Queen dus? Verder metal enzo toch? Je hebt 'vroeger' wel eens wat gepost dacht ik. Ensiferum enzo meen ik me te herrineren...
Die naam schoot me te binnen, zal iets/iemand anders geweest zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik luister voornamelijk metal en rock ja, maar ook best wat pop (uit de jaren '80 / '90) en zelfs klassiek.
Ensiferum heb ik nooit iets van gepost hier denk ik, ken ze wel maar horen niet bij mijn favorieten.
gaat ie waarschijnlijk doen na fifa 13 RTFG jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand stelt George voor om iets te doen met TWD, Dat zou echt vet zijn als dat kon
heb je dead rising al gespeeld?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaat ie waarschijnlijk doen na fifa 13 RTFG ja
Als de tegenstander steeds snel is duurt het niet zo lang hoor. Ik heb al 2x van Reemi verloren maar ik weet dan ook heel weinig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb de slimste ook maar geinstalleerd, maar ga het sowieso niet met vrienden spelen want het kan sowieso niets goeds doen aan mijn reputatie, en als ik van een van hun verlies hoor ik dat de rest van mijn leven
Maar wat een konko app, kei harde poepmuziek en duurt fucking lang zo'n spel
Iemand hier die ff snel een potje wil?
JA hoe heet je?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb de slimste ook maar geinstalleerd, maar ga het sowieso niet met vrienden spelen want het kan sowieso niets goeds doen aan mijn reputatie, en als ik van een van hun verlies hoor ik dat de rest van mijn leven
Maar wat een konko app, kei harde poepmuziek en duurt fucking lang zo'n spel
Iemand hier die ff snel een potje wil?
nee is het leuk?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
heb je dead rising al gespeeld?
Ik heb tegen een random meteen de eerste 9 vragen allemaal goed gehadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als de tegenstander steeds snel is duurt het niet zo lang hoor. Ik heb al 2x van Reemi verloren maar ik weet dan ook heel weinig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Is die graties?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
heb je dead rising al gespeeld?
Dit is iets dat ik eerder zou postenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die naam schoot me te binnen, zal iets/iemand anders geweest zijn.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb tegen een random meteen de eerste 9 vragen allemaal goed gehad
[..]Uitgenodigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
ja dead rising 2.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is die graties?
Vet, oude tijden herleven
Begonnenquote:
3 wordt vetquote:
Puik nummer jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit is iets dat ik eerder zou posten
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jo! Dacht al ff dat Timmy je had weggepestLekkere werkweek achter de rug of vakantie?
Dat deed ik ook de eerste keer, beetje lullig knopjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:26 schreef Zhano het volgende:
Meteen de fout inWist m, maar druk op pas
Verswan hihaho snap je hem Tai van godverdomme wat is dit vlees taaiquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:35 schreef Zhano het volgende:
Tof spel man
Mijn vragen: Welke voetballer is geboren op dezelfde datum als Ruud v Nistelrooij en hoe werd Taiwan eerst genoemd?
Die vragen had ik ook natuurlijk en wist ik nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:35 schreef Zhano het volgende:
Tof spel man
Mijn vragen: Welke voetballer is geboren op dezelfde datum als Ruud v Nistelrooij en hoe werd Taiwan eerst genoemd?
Nooit geweest, en niet in geinteresseerd dus jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die vragen had ik ook natuurlijk en wist ik niet
Dat jij centre pompidou niet wist
Oh ja, ik dacht dat je bedoelde dat jij kutvragen kreeg ofzo maar dat je niet wist dat de vragen voor ons samen hetzelfde warenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nooit geweest, en niet in geinteresseerd dus jaEn ik weet dat jij die vragen niet weet, maar was meer voor het topic. Vind het zelf altijd kut als mensen samen iets doen via hier en je niet weet waar het over gaat
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:40 schreef Dudeweiser het volgende:
what de fuck is centre pompidou nou weer
Hehe nee zo dom ben ik dan net weer niet. Ik kon niet op de naam komen van dat fucking koffertjesspelquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht dat je bedoelde dat jij kutvragen kreeg ofzo maar dat je niet wist dat de vragen voor ons samen hetzelfde waren
Miljoenenjacht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hehe nee zo dom ben ik dan net weer niet. Ik kon niet op de naam komen van dat fucking koffertjesspel
Gooische was dus de enige waar ik op kwam.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miljoenenjacht.
Wtf jonge die antwoorden op de shows waar de mol bekend van is. Wel de spoorzoekersshow en M/V, maar niet gooische vrouwen
Nee want er stond dat ik had gewonnenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gooische was dus de enige waar ik op kwam.
Die finaleHeb je die vraag gezien?
Kluiverttttttquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:35 schreef Zhano het volgende:
Tof spel man
Moest 10 dingen opnoemen bij Louis Armstrong. Maar verder dan wielrenner, doping, livestrong en Amerikaan kwam ik niet. Gelukkig wel Amerikaan nog goed, aangezien ik dacht dat de vraag over Lance gingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee want er stond dat ik had gewonnenOh dus als jij iets goed doet gaat die er wel af bij mijn lijst.
Dan heb ik tot nu toe alleen maar tegen mensen gespeeld die niets goed deden bij die lijstjes want ik had die hele lijst nog open steeds
Rare naam zeg dat Taiwanquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moest 10 dingen opnoemen bij Louis Armstrong. Maar verder dan wielrenner, doping, livestrong en Amerikaan kwam ik niet. Gelukkig wel Amerikaan nog goed, aangezien ik dacht dat de vraag over Lance ging_________!
quote:
Dag broeder.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jo! Dacht al ff dat Timmy je had weggepestLekkere werkweek achter de rug of vakantie?
Aight, geniet ervan knul. Al genoikt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]koning!
[..]
Dag broeder.Ik zit op de helft van twee weekjes Spanje.
Lindquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:48 schreef Lindgren. het volgende:
Lieve, hete, beterwetende, hopelijk minderjarige, soms Friese, Umtiti-kopende FOK!'ertjes,
Zoals jullie misschien wel of niet of wel gemerkt hebben, zijn er geen tot weinig posts van mijn kant gekomen de afgelopen week. Dat komt simpelweg door het feit dat ik met mijn witte snaak een paar meter dichter bij de evenaar ben gaan liggen.
Ik ben inmiddels zo bruin dat ik al vier keer door onbekende mensen ben aangesproken en gevraagd of ik Kandji was. Ook heb ik al tientallen 16-jarige Spaanse bipsvleespartijen aan mijn mental-image-voor-een-elektronicaloos-noodfapje mogen toevoegen en spreek ik al een aardig woordje dialect. Ik wil in dit weergaloze land, dat zich aan mij heeft getoond als culinaire wonderplek, uiteraard cultuur snuiven. Aangezien zich hier op nog geen 7 minuten lopen een echte Spaanse culinaire Supermercado bevindt in de vorm van een, net als Duitsers met Sommerurlaub, door heel Europa verspreide, Lidl (Ja, echt, drink ik al dagenlang mijn eigen Amstel bier. Al wordt het door de met pronte borstpartij uitgeruste kassameisjes als Cerbeza verwoord. Wat je dan weer schrijft als Cerveza. Kan het nog ingewikkelder?
Enfin; door deze bazenmercado vlakbij ons luxueus edoch nederig stulpje, eet ik de hele dag mijn eigen vertouwde pinda's (dat klonk beter in mijn hoofd), eet ik dezelfde jambon als in mijn thuishaven en kan ik op elk moment op de brakke zaterdagochtend mijn keel vullen met de bekende smaak en droogte van mijn eigen fucking Calvé fucking pindakaas. Ik eet pindakaas. In Spanje. De pindakaas die ik kocht bij de Lidl. Laat het op je inwerken. De Lidl is hetzelfde, mijn pindakaas is hetzelfde, alleen de temperatuur is anders. En de kleur van de meisjesbenen die zich sierlijk onder net te korte rokjes laten begluren.
Het uitgaan hier is prima. Veel Cervbvbvbeza, Tekiela, Bakeau (dat schrijf je hier vast ook anders) en pronte Spanjaardinnetjes die wachten op staatshulp, waarover ik ze heb verteld dat ik het zou komen afvaardigen in de vorm van een, met aorta's versierde, gehaktstaaf.
Het is hier meer dan fijn. De zon is lief. En warm. Ik voel me meer dan af en toe een Meriansborstel. Dat is een soort rups. Een rups, die net als ik een warm plekje opzoekt om daar eens zonder gène zijn lelijke oude huid eraf te kachelen. Ik vervel dus. Het enige verschil met zo'n veelteveelpotig beest is dat de huid die ík ervoor terugkrijg echter níet is voorzien van kleurtjes, maar gewoon een donkere tint. Ik had zo uitgekeken naar de functie van levende discobal, maar die vlieger gaat niet op. Ik word bruin. Kandji-bruin.
Ik mis jullie. Missen jullie mij ook?
Muchos groetjes en een poot van de 16-jarige bips die naast me zit. Ik vraag me af of ze hier op gehaktstaven kauwen. Ik hoop van niet.
Liefs van jullie Lindgren.
Idd ja. Gelukkig hielpen ze me. Maak het volgende kinderliedje af:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het begint weer met een bovenste beste kutvraag zhano
Ik wens je een hele fijne vakantiequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:48 schreef Lindgren. het volgende:
Lieve, hete, beterwetende, hopelijk minderjarige, soms Friese, Umtiti-kopende FOK!'ertjes,
Zoals jullie misschien wel of niet of wel gemerkt hebben, zijn er geen tot weinig posts van mijn kant gekomen de afgelopen week. Dat komt simpelweg door het feit dat ik met mijn witte snaak een paar meter dichter bij de evenaar ben gaan liggen.
Ik ben inmiddels zo bruin dat ik al vier keer door onbekende mensen ben aangesproken en gevraagd of ik Kandji was. Ook heb ik al tientallen 16-jarige Spaanse bipsvleespartijen aan mijn mental-image-voor-een-elektronicaloos-noodfapje mogen toevoegen en spreek ik al een aardig woordje dialect. Ik wil in dit weergaloze land, dat zich aan mij heeft getoond als culinaire wonderplek, uiteraard cultuur snuiven. Aangezien zich hier op nog geen 7 minuten lopen een echte Spaanse culinaire Supermercado bevindt in de vorm van een, net als Duitsers met Sommerurlaub, door heel Europa verspreide, Lidl (Ja, echt) , drink ik al dagenlang mijn eigen Amstel bier. Al wordt het door de met pronte borstpartij uitgeruste kassameisjes als Cerbeza verwoord. Wat je dan weer schrijft als Cerveza. Kan het nog ingewikkelder?
Enfin; door deze bazenmercado vlakbij ons luxueus edoch nederig stulpje, eet ik de hele dag mijn eigen vertouwde pinda's (dat klonk beter in mijn hoofd), eet ik dezelfde jambon als in mijn thuishaven en kan ik op elk moment op de brakke zaterdagochtend mijn keel vullen met de bekende smaak en droogte van mijn eigen fucking Calvé fucking pindakaas. Ik eet pindakaas. In Spanje. De pindakaas die ik kocht bij de Lidl. Laat het op je inwerken. De Lidl is hetzelfde, mijn pindakaas is hetzelfde, alleen de temperatuur is anders. En de kleur van de meisjesbenen die zich sierlijk onder net te korte rokjes laten begluren.
Het uitgaan hier is prima. Veel Cervbvbvbeza, Tekiela, Bakeau (dat schrijf je hier vast ook anders) en pronte Spanjaardinnetjes die wachten op staatshulp, waarover ik ze heb verteld dat ik het zou komen afvaardigen in de vorm van een, met aorta's versierde, gehaktstaaf.
Het is hier meer dan fijn. De zon is lief. En warm. Ik voel me meer dan af en toe een Meriansborstel. Dat is een soort rups. Een rups, die net als ik een warm plekje opzoekt om daar eens zonder gène zijn lelijke oude huid eraf te kachelen. Ik vervel dus. Het enige verschil met zo'n veelteveelpotig beest is dat de huid die ík ervoor terugkrijg echter níet is voorzien van kleurtjes, maar gewoon een donkere tint. Ik had zo uitgekeken naar de functie van levende discobal, maar die vlieger gaat niet op. Ik word bruin. Kandji-bruin.
Ik mis jullie. Missen jullie mij ook?
Muchos groetjes en een poot van de 16-jarige bips die naast me zit. Ik vraag me af of ze hier op gehaktstaven kauwen. Ik hoop van niet.
Liefs van jullie Lindgren.
Het was een grapje op Kluivertquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Formosa, voormalige Nederlandse kolonie
Formosa? Voor welke clubs heeft die gespeeld dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Formosa, voormalige Nederlandse kolonie
Ik dacht juist Wizard of Oz en Michael Jackson samen, ik kwam er ook echt niet uit. 0 goed bij die puzzel ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:00 schreef Zhano het volgende:
Die verbanden zijn echt kut gvd. Ik denk bij Michael Jackson, The Supremes en nog 1 band aan Motown oid. Niet aan Diana Ross. Je moet echt net de goede connectie leggen.
Vogel, vliegtuig, trein en auto. Komen ze met spotter...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht juist Wizard of Oz en Michael Jackson samen, ik kwam er ook echt niet uit. 0 goed bij die puzzel ook
Ja ik snapte ook geen conjo van die. Echt 60 seconde aan verneuktquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vogel, vliegtuig, trein en auto. Komen ze met spotter...
Hahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:05 schreef Zhano het volgende:
Haha, ik had echt 25 seconden voor die laatste ronde
Prima. Weet nu een beetje hoe het werktquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HahaJa die puzzelronde krijg je echt fucking veel seconde als je die goed doet
Naja nog eentje voor het slapen?
Lief.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wens je een hele fijne vakantie
Je stukje vind ik niet zo goed als anderen, en dat stuk over de Lidl en dezelfde dingen eten als hier, tjah dat is al 100 jaar zo in dat soort oorden
boks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
LindOff course we love ya buddyboy.
Oh dat scheelt ook al jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Prima. Weet nu een beetje hoe het werktHeb het programma ook nooit gezien op tv.
Aha oke, naja het leest wel weer ouderwets makkelijk doorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lief.Dankje. Ik keek echt als Strootman toen ik zag dat er een Lidl was.
Stukje was ook niet echt als hoog.niveau bedoeld. Het is meer een uit de hand gelopen ansichtkaart aan het thuisfront.
[..]
boks.
De meeste vind ik wel goed te doen, maar van die kennisweetjes zoals deze vraag (hoe heet een balletschoen), ja dat moet je net wetenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:08 schreef Zhano het volgende:
Wat een vragen joh. Ik moet er veel plastischer bij nadenken
Achteraf denk ik steeds "oh ja". Maar je zit ook met die tijdsdruk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De meeste vind ik wel goed te doen, maar van die kennisweetjes zoals deze vraag (hoe heet een balletschoen), ja dat moet je net weten
Nou bij deze, heb ik wel op ongeveer 100 manier uitgelegt wat Punk'd was maar telt ie het allemaal niet goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Achteraf denk ik steeds "oh ja". Maar je zit ook met die tijdsdruk.
spitsen? :$quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De meeste vind ik wel goed te doen, maar van die kennisweetjes zoals deze vraag (hoe heet een balletschoen), ja dat moet je net weten
hommoquote:
"Verborgen Camera" en "Comedyserie". Ik kom dus met Punk'd idd en Two and a half men. Dan nog Dude wheres my car (maar dat leek me al onwaarschijnlijk) en Demi Moore.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou bij deze, heb ik wel op ongeveer 100 manier uitgelegt wat Punk'd was maar telt ie het allemaal niet goed
De vraag was Punk'd he, niet Ashton Kutcher. Dat was een van de antwoorden die ik gegeven hadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Verborgen Camera" en "Comedyserie". Ik kom dus met Punk'd idd en Two and a half men. Dan nog Dude wheres my car (maar dat leek me al onwaarschijnlijk) en Demi Moore.
hommoquote:
Echt? Jezus. En ik mezelf maar wijs maken dat ik best goed fuctioneer op weinig slaap.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De vraag was Punk'd he, niet Ashton Kutcher. Dat was een van de antwoorden die ik gegeven had
Jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt? Jezus. En ik mezelf maar wijs maken dat ik best goed fuctioneer op weinig slaap.
Ik kom met dingen als "kalverliefde" enzo. Maar nee, das niet kak genoegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Zhano laat alweer de tijd aflopen
Ik krijg hem niet meer te zien, omdat ik al gewonnen hebquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:20 schreef Zhano het volgende:
Deze lijst ook. Dit is echt voor mensen die kruiswoordpuzzels maken ofzo..
Vooruutquote:
Soorten liefde... "Gastvrijheid" was ook een goed antwoord. Nou sorry hoor, maar daar was ik nog niet op gekomen als ik 6 dagen de tijd hadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet meer te zien, omdat ik al gewonnen heb
Kalverliefde is natuurlijk ook niet echt een soort liefdequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Soorten liefde... "Gastvrijheid" was ook een goed antwoord. Nou sorry hoor, maar daar was ik nog niet op gekomen als ik 6 dagen de tijd had
Lindjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In het Spaans is het vast met een s. Of een b.
Hoi Tim.
Snobquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kalverliefde is natuurlijk ook niet echt een soort liefdeDat is gewoon liefde maar dan je eerste
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:25 schreef Zhano het volgende:
Ok, het is officieel. Ik ga me opnieuw inschrijven op de basisschool. Kan niet eens normaal een vraag lezen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoezo had jij bij Virus niets?
En bij de vraag Waar denk je aan bij een Virus als antwoord CD van Doe Maar!
Ja maar het eerste waar ik aan denk is Computervirus. En daarna ziektequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ [url=
Ik denk te ver door. Mijn antwoorden:
Infectie
Quarantaine
Trojan
En dan komen zij met "KOMPJOETER"En die CD idd..
Tsjah, op basis van de vorige vragen had ik geen niveau Jip en Janneke verwacht bij deze...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar het eerste waar ik aan denk is Computervirus. En daarna ziekteHoppa 2 van de 4 toedeloe
Ik heb weer geen idee want je hebt de tijd weer af laten lopenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:37 schreef Zhano het volgende:
Kon niet op het Nederlandse woord voor "Armour" komen
Oh jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb weer geen idee want je hebt de tijd weer af laten lopen
Thanksquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:39 schreef Zhano het volgende:
Maar goed gespeeld TT. Nu ga ik de hele nacht en dag oefenen om van jou te winnen...
Stond Malienkolder erbijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh jaWaar ik bij dacht aan ridder. Had wel zwaard en paard.
Middeleeuwen zochten ze ook, maar zover was ik nog niet.
Harnas stond erbij, in principe het zelfde natuurlijk maar weet niet of ze dat goed hadden gerekend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Stond Malienkolder erbij?
Oh dat is Armour, nooit van gehoord
Zo raar, ik had tegen iemand een vraag over Wim T Schippers, had ik Ernie in getikt en dat telden ze goed (antwoord was Sesamstraat). Even later had ik Rijs ingetypt bij het antwoord Rijst en dat was foutquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Harnas stond erbij, in principe het zelfde natuurlijk maar weet niet of ze dat goed hadden gerekend.
Oh, weird ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo raar, ik had tegen iemand een vraag over Wim T Schippers, had ik Ernie in getikt en dat telden ze goed (antwoord was Sesamstraat). Even later had ik Rijs ingetypt bij het antwoord Rijst en dat was fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houdoe lieffiequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Teringritme naar de tering![]()
Ga toch maar proberen te slapen, truste
balen manquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:54 schreef Zhano het volgende:
3 spellen open staan met dezelfde 'random' dude.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb mijn IF Finnbogason, en dat maar 8 dagen te laat
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:00 schreef Reemi het volgende:
http://www.3fm.nl/a/114074
Wat een baasVodafone teruggepakt op hun kutreclame.
nicequote:
Simon Bolivar..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh dat scheelt ook al ja
Die vraagWaar de naam Bolivia vandaan komt, witikveel
eerst weekje oostenrijk en daarna halve week duitslandquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:07 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
nicewaarheen?
Hoezo heb je geen smartphone dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Simon Bolivar..
Man, als ik een smartphone had veegde ik je helemaal van tafel
Je bent echt de hele tijd aan het oefenenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:32 schreef Zhano het volgende:
Heb al 2 keer een vraag over Al-Qaeda gehad. Nu is het slechts een kwestie van tijd voor ik alle vragen en antwoorden ken en ik ga winnen van Timmy...
Hoe heet je? Wil ook wel een potjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:32 schreef Zhano het volgende:
Heb al 2 keer een vraag over Al-Qaeda gehad. Nu is het slechts een kwestie van tijd voor ik alle vragen en antwoorden ken en ik ga winnen van Timmy...
Neuh.. Had gister na ons laatste potje 5 games open geknald, maar toen vond ik er weinig aan. Is leuker met iemand die je 'kent'.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je bent echt de hele tijd aan het oefenen
Geen behoefte aan, als ik thuis/op kantoor ben heb ik internet via de PC binnen handbereik en als ik ergens anders ben heb ik geen tijd/zin om op zo'n telefoontje bezig te zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen smartphone dan?
Nou tot nu toe doe ik het anders best goed.
Ik vind het wel lekker gemakkelijk. En blijkbaar zijn jouw vrienden dan niet te schraal om te sms'en?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, als ik thuis/op kantoor ben heb ik internet via de PC binnen handbereik en als ik ergens anders ben heb ik geen tijd/zin om op zo'n telefoontje bezig te zijn.
Als ik al zo'n ding haal dan is het voor mijn werk als ik zelf apps zou moeten gaan ontwikkelen.
Nope.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:08 schreef nickhguitar het volgende:
Is het mogelijk om FIFA via spotnet te downloaden en toch online te kunnen spelen?
Oktober denk ik?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké, dan toch maar gewoon kopenWanneer wordt FIFA 14 verwacht?
25 september volgens mijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké, dan toch maar gewoon kopenWanneer wordt FIFA 14 verwacht?
Is de TP glitch immidels opgelost?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
We zijn bijna 12 uur verder en nog staat alles op completing..
Nee, het is EA.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is de TP glitch immidels opgelost?
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:28 schreef DutchSL het volgende:
Ben nu tegen 4 randoms de Slimste aan het spelen, alle vier meisjes
Wat vind je van mijn bronze hybrid?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, het is EA.
Voor de mensen die het niet wisten, er is op dit moment een BPL/Liga BBVA toernooi.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mag nu weer tegen Soraya01
fapfapfap
Hybrid? Zijn alleen maar strong linkjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn bronze hybrid?
[ afbeelding ]
Veel perfecte links.. ik heb van dat team geen 1 speler gebruiktquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn bronze hybrid?
[ afbeelding ]
Ik, maan, roos, vis, penquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:34 schreef DutchSL het volgende:
Welk woorden ken je van het leesplankje.
Kut.
Alleen Aap - noot - mies(kut was niet goed btw)
90 seconden weg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:37 schreef DutchSL het volgende:
De finale is kut, ik sta 200 seconden voor op ene Christel en zij mag steeds beginnen en heeft dan 3 makkelijke antwoorden goed, bam 60 seconden weg
edit. gewonnen met 7 seconden over
Vermakelijk wel jaquote:
Gekregen voor mijn verjaardag, ik vond het maar een saai kutspel.quote:
Ik vond het heel vet. Je moet aleen geen GTA/ actie game verwachten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gekregen voor mijn verjaardag, ik vond het maar een saai kutspel.
Ze waren ook heel blij dat ze een Nederlands international hadden gekochtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het lijkt erop dat Pieters gaat spelen tegen Liverpool in de openingswedstrijd van het seizoen.
Centraal of linksback?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het lijkt erop dat Pieters gaat spelen tegen Liverpool in de openingswedstrijd van het seizoen.
LBquote:
Ik ben vooral benieuwd of Stoke nu echt gaat voetballen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze waren ook heel blij dat ze een Nederlands international hadden gekocht
Ach, voor Stoke zal hij best goed genoeg zijn.
Centraal zou wel mooi zijn als hij het goed doet. Hij is snel sterk en kan een man uitschakelen. Dat zei ik vorig jaar ook al toen hij bij PSV speelde.quote:
Ga Yakuza nou spelenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sleeping Dogs al gespeeld neem ik aan?
Inb4 poker4lifee
idd en dat liegen/waarheid vertellen leek ook zo random als watquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is een open wereld, maar je hebt erg weinig vrijheid om dingen te doen buiten de missies om.
En die missies bestaan altijd uit voorwerpen oprapen/bekijken voor aanwijzingen - vragen stellen - persoon liegt/spreekt de waarheid - volgende vraag stellen.
Sleeping Dogs gehaald na alle positieve verhalen uit dit topic, maar vond het geen kut aan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sleeping Dogs al gespeeld neem ik aan?
Inb4 poker4lifee
Dat vechten vind ik ook kut. Een beetje nageaapt van AC / Batman maar dan slecht uitgewerkt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sleeping Dogs gehaald na alle positieve verhalen uit dit topic, maar vond het geen kut aan.Het vechten is wel heel goed uitgevoerd, maar als je eenmaal in een auto gaat zitten is het allemaal maar kut.
Net zo snel als Boerrigter of niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:52 schreef wonton het volgende:
[..]
Centraal zou wel mooi zijn als hij het goed doet. Hij is snel sterk en kan een man uitschakelen. Dat zei ik vorig jaar ook al toen hij bij PSV speelde.
Heb hem geleend van m'n neef die nu op vakantie is. Heb even een paar youtube videos gezien en het sprak me niet echt aan eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is een open wereld, maar je hebt erg weinig vrijheid om dingen te doen buiten de missies om.
En die missies bestaan altijd uit voorwerpen oprapen/bekijken voor aanwijzingen - vragen stellen - persoon liegt/spreekt de waarheid - volgende vraag stellen.
Hij kan een man echt niet uitschakelen, drama als die man ooit CB wordtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:52 schreef wonton het volgende:
[..]
Centraal zou wel mooi zijn als hij het goed doet. Hij is snel sterk en kan een man uitschakelen. Dat zei ik vorig jaar ook al toen hij bij PSV speelde.
Ik snap geen fuck van dat rijtje, hoezo staat Delft daar niet bijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:55 schreef Reemi het volgende:
Als ik een seconde meer had had ik van je gewonnen timmy
Tikte ik ook al in ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap geen fuck van dat rijtje, hoezo staat Delft daar niet bij
Misschien niet altijd maar fysiek zou hij het wel aankunnen. Louis van Gaal ziet hem ook als een CB dus wees maar stil skklquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij kan een man echt niet uitschakelen, drama als die man ooit CB wordt
Tjah Tilburg staat in geen een rijtjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tikte ik ook al in ja.Mijn uni wel
Ook niet qua voetbal, hij is echt overschat. En Louis van Gaalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:59 schreef wonton het volgende:
[..]
Misschien niet altijd maar fysiek zou hij het wel aankunnen. Louis van Gaal ziet hem ook als een CB dus wees maar stil skkl
Ach we zullen het wel zien als hij slaagt bij Stoke en mee gaat naar het WK.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook niet qua voetbal, hij is echt overschat. En Louis van Gaalals bron gebruiken
skkl
Als linksback misschien ja, centraal geloof ik niks van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:02 schreef wonton het volgende:
[..]
Ach we zullen het wel zien als hij slaagt bij Stoke en mee gaat naar het WK.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:02 schreef wonton het volgende:
[..]
Ach we zullen het wel zien als hij faalt bij Stoke en niet mee gaat naar het WK.
Dit dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:02 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Als linksback misschien ja, centraal geloof ik niks van.
uitgenodigdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef DutchSL het volgende:
Timmy/Reemi, als jullie keertje tegen mij willen, mijn naam is MikelA.
Morgen wel ofzo, ik ga zo sportenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef DutchSL het volgende:
Timmy/Reemi, als jullie keertje tegen mij willen, mijn naam is MikelA.
Dat ziet er ook niet helemaal uit zoals het moet wezenquote:
Ja wtfquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:15 schreef DutchSL het volgende:
Reemi:
Die laatste van Dick Advocaat, hoe random
Die vraag van die wijn door het eten had ik net daarvoor in een ander potje ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja wtfIk typte wel Rusland, maar om nou al z'n voormalig bondscoachschappen in te typen...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Emenike natuurlijk in de spits, maar wie er naast.En hoe de verdediging opvullen. Heb nog 95K over.
Dat gaan we dan maar meteen doen!quote:
etoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat gaan we dan maar meteen doen!
vergetenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou wel eens met zijn 6 wedstrijden schorsing te maken kunnen hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |