SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsOp maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
En gebruikers ervan die niet zo goed zijn in RTFM.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
De wifi repeater is hier binnen gekomen.
Repeater
RJ45 kabeltje
Handleiding
Instellen gaat erg gemakkelijk. Signaal van het netwerk dat hij moet doorsturen ging van 2 naar 5 streepjes. Tot dus ver prima. Echter kom ik nu niet meer in de repeater zelf (192.168.10.1) en af en toe verliest de laptop het signaal. Heb er nog niet uitvoerig mee getest, dus het moet nog blijken of het blijvend is.
Iets wat me wel wat zorgen maakt is het stralingsniveau van dat ding. Ik heb er een tijdje naast moeten zitten om alles in te stellen en dat heb ik geweten. Ik kreeg echt hoofdpijn (rechterkant van mijn hoofd, net boven m'n slaap). Na 5 minuten hoofdpijn dat ding eruit getrokken en al snel werd het minder.
Toeval bestaat volgens mij niet. Wat zijn jullie ervaringen met dit ding? Shiz, jij al aan de aspirine?![]()
![]()
zit weer 1 of andere heino in t wifi lampen topic te beweren dat ie aan de buitenkant aan lasnaden kan zien dat chinese copy crap gewoon origineel is met een ander label..
wordt ik zo moe van he..
K&W / Iemand ervaringen met wifi lampen?
owja, en hij heb al voor meer dan 7 cijfers voor de komma besteld,en t ziet er precies t zelfde uit als duitse spullen, dus hij ken t weten!
die moeten we hier hebben, een experttttt
LOL
[ Bericht 24% gewijzigd door mickeyD op 17-08-2013 00:25:33 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Inderdaad. Jesús Christus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:41 schreef neo2000 het volgende:
En gebruikers ervan die niet zo goed zijn in RTFM.
En de fuq is die usericon idd?lol
Gewoon keihard doordrinken jonguh!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:55 schreef FreaZ het volgende:
Toeval bestaat volgens mij niet. Wat zijn jullie ervaringen met dit ding? Shiz, jij al aan de aspirine?
En aspirine is voor kinderen. Iets met Ibuprofen, min. 400mg erin, is veel effectiever natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand ervaring met deze lamp?
http://www.aurabuy.com/ja(...)p-black-1-18650.html
Deze review is er wel positief over.. maar persoonlijke ervaring van Fokkers wordt altijd op prijs gesteld!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Mijn nieuwe usericon is gewoon een recente foto van mezelf? Opgepimpt met Chinashop spulletjes uiteraard.![]()
Oh other news, gisteren een USB dacje geprobeerd te scoren bij een veiling op Ebay. Word ik damn it op de laatste seconde overboden door een sniper.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
XR-E Q5... man, dat is oeroude tech?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:45 schreef tokko1 het volgende:
Iemand ervaring met deze lamp?
http://www.aurabuy.com/ja(...)p-black-1-18650.html
[ link | afbeelding ]
Deze review is er wel positief over.. maar persoonlijke ervaring van Fokkers wordt altijd op prijs gesteld!
Waarom niet een XM-L2 U3 halen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Licht is technologiequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
XR-E Q5... man, dat is oeroude tech?
Waarom niet een XM-L2 U3 halen?![]()
![]()
Je weet toch.
Liever 5 euro meer uitgeven voor iets met de laatste tech.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ben opzich ook wel benieuwd naar die XM-L2 U3 lamp, of die het nou echt veel beter doet als de XM-L T6 van tmart.. die overklaste de lamp van bangood ( dat verhaal van die U2/T6 troep xD)
Destijd heeft shiz die 18$ XM-L2 U3 lamp besteld via aliexpress ofzo ( die is inmiddels 16,5$ bij zelfde seller voor een aantal dagen zag ik)..
Misschien dat ik die ook nog wel haal om eens te vergelijken, shiz was er volgens mij best tevreden over meen ik.![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:17 schreef Downstar het volgende:
ben opzich ook wel benieuwd naar die XM-L2 U3 lamp, of die het nou echt veel beter doet als de XM-L T6 van tmart.. die overklaste de lamp van bangood ( dat verhaal van die U2/T6 troep xD)
Destijd heeft shiz die 18$ XM-L2 U3 lamp besteld via aliexpress ofzo ( die is inmiddels 16,5$ bij zelfde seller voor een aantal dagen zag ik)..
Misschien dat ik die ook nog wel haal om eens te vergelijken, shiz was er volgens mij best tevreden over meen ik.![]()
![]()
Haal ze allemaal en probeer ze uit zou ik zeggen. That's the only way you gonna find out.quote:
Vergeet niet dat ik al enige research had gedaan.
Bij de Apple Store was trouwens de Ultimate Ears (UE) BOOM (360) beschikbaar en is onderweg.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Voor dat geld kan ik beter een speaker kopen van de mediamarkt ofzo dan weet ik zeker dat ik goed zitquote:ik wil niet meer uitgeven dan ong. 30 euro namelijk
![]()
Dat is de benchmark BT speaker onder de portable BT speakers. Alleen de BOSE SoundLink Mini komt daarbij in de buurt, maar heeft zo'n z'n eigen voor- en nadelen.
UE BOOM kun je in principe vergelijken met de Earson ER-151. Iets waar ik uit nieuwsgierigheid dan benieuwd naar ben.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Placebo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:55 schreef FreaZ het volgende:
Repeater
RJ45 kabeltje
Handleiding
Instellen gaat erg gemakkelijk. Signaal van het netwerk dat hij moet doorsturen ging van 2 naar 5 streepjes. Tot dus ver prima. Echter kom ik nu niet meer in de repeater zelf (192.168.10.1) en af en toe verliest de laptop het signaal. Heb er nog niet uitvoerig mee getest, dus het moet nog blijken of het blijvend is.
Iets wat me wel wat zorgen maakt is het stralingsniveau van dat ding. Ik heb er een tijdje naast moeten zitten om alles in te stellen en dat heb ik geweten. Ik kreeg echt hoofdpijn (rechterkant van mijn hoofd, net boven m'n slaap). Na 5 minuten hoofdpijn dat ding eruit getrokken en al snel werd het minder.
Toeval bestaat volgens mij niet. Wat zijn jullie ervaringen met dit ding? Shiz, jij al aan de aspirine?Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Apparaat in stopcontact steken ipv je oor verhelpt de hoofdpijn...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:55 schreef FreaZ het volgende:
Repeater
RJ45 kabeltje
Handleiding
Toeval bestaat volgens mij niet. Wat zijn jullie ervaringen met dit ding? Shiz, jij al aan de aspirine?
Buiten dat hij zit bij mij in mijn slaapkamer sinds gisteren en ben vanochtend kiplekker wakker geworden.![]()
QFTquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Wrm zijn sommige mensen zo enthousiast over zaklampen. Wat moet je met zoon ding. Koop gwn zoon ding van de blokker ofzo. Maar weet iemand wat de beste bluetooth speaker die goed buiten werkt. Voor ong. 30 euro?? Graag een speaker die te bestellen is bij dealextreme.
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef renzowen het volgende:
Wrm zijn sommige mensen zo enthousiast over zaklampen. Wat moet je met zoon ding. Koop gwn zoon ding van de blokker ofzo. Maar weet iemand wat de beste bluetooth speaker die goed buiten werkt. Voor ong. 30 euro?? Graag een speaker die te bestellen is bij dealextreme.
en
Lees shiz zijn bluetooth speaker review ff.![]()
Wrm zijn sommige mensen zo enthousiast over bluetooth speakers. Wat moet je met zoon ding. Koop gwn zoon ding van de blokker ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:06 schreef renzowen het volgende:
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ja ik ben kippig of het ligt aan het tijdstip maar ik wil mijn order volgen bij DX maar enige status daar is "8-8-2013 full shipment".
Meen mij te herinneren dat vroceger er meer te ontdekken viel of moet ik ergens anders zoeken dan onder "my order".![]()
My account > My orders > ordernummer klikken > tabblad 'shipments' -> tracknumber. Dan http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=AB123456890YZ (vb) aan je favorieten toevoegen en af en toe checken.
- In other news (@ MP4nation):Black rubberized stand is altijd handig (als je veel headphones hebt, zoals ikquote:Its Sunday and we're making it a funday for shopping with these flash coupon deals:
Brainwavz M3 Earphones $30 Off - Code: M330SUN
Includes Free Fedex!
Max 10 uses of coupon, 1 per customer. Expires 19/8/13 or when used up.
Dunu DN-18 Earphones $20 Off Coupon - Code: DN1820
Can be used on mic and non mic versions.
Max 10 uses of coupon, 1 per customer. Expires 19/8/13 or when used up.
Black Rubberized Headphone Stand 50% Off - Code: rubstand50
Max 20 uses of coupon, 1 per customer. Expires 19/8/13 or when used up.
We also have these new products and deals:
[..]
New: Brainwavz HM9 Premium Headphones (In stock mid next week) - $119.50 Preorder Special! (Free Fedex)
Sale: Brainwavz M5 Earphones - Copper - $27.50 (Free Fedex)
Sale: Brainwavz M5 Earphones w /mic - Copper - $29.50 (Free Fedex)
Sale: Brainwavz B2 Dual Armature Earphones $129.50 (Free Fedex)
Sale: RedGaint Earphone Collection 30% Off).
En ik zocht altijd al een excuus om DUNU's te proberen, dus bij dezen.
-- In different other news, kende jullie dit al?
[ Bericht 38% gewijzigd door shiz op 18-08-2013 10:16:06 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gister dus op jouw advies de repeater in het stopcontact gestoken en zojuist weer. Call me crazy, maar ik krijg toch echt spontaan hoofdpijn wanneer dat ding aangaat... Rechts bij m'n slaap en bovenop. Ik ben niet bang aangelegd of wat dan ook, maar aangezien je het van Chinees (ongecontroleerd) spul nooit zeker weet en dit ding zo populair is vroeg ik mij dus af of andere dit ook ervaren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:35 schreef borrepus het volgende:
[..]
Apparaat in stopcontact steken ipv je oor verhelpt de hoofdpijn...
Buiten dat hij zit bij mij in mijn slaapkamer sinds gisteren en ben vanochtend kiplekker wakker geworden.
Chinezen en stralingsniveau's... Noem het wat je wilt, maak het belachelijk van mijn part, maar ik heb toch echt het idee dat er wat mis is met dat ding.![]()
![]()
Blokker verkoopt ze niet, anders had ik er al eenquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:37 schreef mickeyD het volgende:
[..]
Wrm zijn sommige mensen zo enthousiast over bluetooth speakers. Wat moet je met zoon ding. Koop gwn zoon ding van de blokker ofzo![]()
![]()
So ein Schwachsinn! http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=152238 .quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:26 schreef renzowen het volgende:
[..]
Blokker verkoopt ze niet, anders had ik er al een
Nog meer opties: http://www.action.nl/products/view/id/9618/-p/favoritelistid/9618 , http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1228340 -> http://www.kijkshop.nl/pr(...)-speaker-spb110-wit/ , http://www.kijkshop.nl/pr(...)table-speaker-ibt-1/ , http://www.kijkshop.nl/pr(...)ble-speaker-bts1100/ & http://www.kijkshop.nl/pr(...)peaker-spb109-zwart/ .
[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 18-08-2013 12:35:31 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
hmm een jaar en een maand nadat ik mijn Awei ES-800M heb besteld hebben ze het begeven..
draadbreuk ergens in het linker snoertje (ik ben er niet helemaal uit of het nou bij het Y stuk zit of echt in het snoer zelf..)
mag weer wat nieuws gaan zoeken dus voor weinig![]()
![]()
Een bedrag met 6 nullen bij shiz?quote:Op zondag 18 augustus 2013 06:33 schreef shiznuts het volgende:
My account > My orders > ordernummer klikken > tabblad 'shipments' -> tracknumber. Dan http://www.17track.net/en/result/post.shtml?nums=AB123456890YZ (vb) aan je favorieten toevoegen en af en toe checken.
- In other news (@ MP4nation):
[..]
Black rubberized stand is altijd handig (als je veel headphones hebt, zoals ik).
-- In different other news, kende jullie dit al?![]()
![]()
Voorheen kon ik op Ebay onderaan de pagina een buitenlandse Ebay kiezen, China of India bijv.
Tegenwoordig kan ik scrollen wat ik wil, er blijven maar artikelen komen, ligt dat aan een instelling ergens of is die site gewoon kut geworden?![]()
Voor of ná de komma en/of ander getal dan nul?quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ligt aan jou.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef Woelwater het volgende:
Voorheen kon ik op Ebay onderaan de pagina een buitenlandse Ebay kiezen, China of India bijv.
Tegenwoordig kan ik scrollen wat ik wil, er blijven maar artikelen komen, ligt dat aan een instelling ergens of is die site gewoon kut geworden?![]()
Geinig concept wel, alhoewel ik het zelf niet van plan benquote:Op zondag 18 augustus 2013 06:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Black rubberized stand is altijd handig (als je veel headphones hebt, zoals ik).
-- In different other news, kende jullie dit al?![]()
![]()
zelfs als dat ding met 1 watt loopt te stralen is er nog niet heel veel aan de hand hoor. En de kans dat hij dat doet is niet zo groot denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:58 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Gister dus op jouw advies de repeater in het stopcontact gestoken en zojuist weer. Call me crazy, maar ik krijg toch echt spontaan hoofdpijn wanneer dat ding aangaat... Rechts bij m'n slaap en bovenop. Ik ben niet bang aangelegd of wat dan ook, maar aangezien je het van Chinees (ongecontroleerd) spul nooit zeker weet en dit ding zo populair is vroeg ik mij dus af of andere dit ook ervaren.
Chinezen en stralingsniveau's... Noem het wat je wilt, maak het belachelijk van mijn part, maar ik heb toch echt het idee dat er wat mis is met dat ding.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Knuppel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:04 schreef Miniem het volgende:
Knuppel!dat vinden ze op mn werk vast niet zo'n goed idee LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
is gewoon hoog frequent geluid wat je hoort..quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:58 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Gister dus op jouw advies de repeater in het stopcontact gestoken en zojuist weer. Call me crazy, maar ik krijg toch echt spontaan hoofdpijn wanneer dat ding aangaat... Rechts bij m'n slaap en bovenop. Ik ben niet bang aangelegd of wat dan ook, maar aangezien je het van Chinees (ongecontroleerd) spul nooit zeker weet en dit ding zo populair is vroeg ik mij dus af of andere dit ook ervaren.
Chinezen en stralingsniveau's... Noem het wat je wilt, maak het belachelijk van mijn part, maar ik heb toch echt het idee dat er wat mis is met dat ding.
vroeger hoorde je een straat verderop nog een oude tv piepen, maar als je ouder wordt dan ga je zulke geluiden niet meer kunnen horen.. maar het is er nog wel!
het enige wat je kunt doen is als er een externe antenne op zit, die vervangen, is t dan niet weg, dan verkopen.
ps: niet dat ding aanzetten ZONDER antennes.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Gefelicireerd! Je hebt zojuist alles als mogelijke oorzaak uitgesloten.. Op jezelf na.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:41 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Echt niet, is op meerdere browsers en andere laptop hetzelfde
Tuurlijk, als ik mn laptop aan een ander geef krijgt die zeker wel Ebay in de oude layoutquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gefelicireerd! Je hebt zojuist alles als mogelijke oorzaak uitgesloten.. Op jezelf na.![]()
![]()
Ja!quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:53 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik mn laptop aan een ander geef krijgt die zeker wel Ebay in de oude layout
hier op ebay kan ik onderaan ook niet switchen tussen welke versie van ebay ik wil gebruiken..
bij 1 advertentie krijg ik op de NL site zelfs een error en kan hij hem niet openen, op de .com site werkt die zonder problemen![]()
Als je zoekt, kan je toch na een zoekopdracht je query refinen? Ik kan iig bijv. worldwide, north america, us only etc kiezen. Via de .nl site kan ik alleen EU, alleen Nederland of worldwide kiezen. Wat mis je dan nog?Common sense is my super power. What's yours?
Dat als ik bijv. op casio wereldwijd zoek dat ik hele andere resultaten krijg als wanneer ik rechtstreeks op Ebay Malysia zoek..quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:05 schreef neo2000 het volgende:
Als je zoekt, kan je toch na een zoekopdracht je query refinen? Ik kan iig bijv. worldwide, north america, us only etc kiezen. Via de .nl site kan ik alleen EU, alleen Nederland of worldwide kiezen. Wat mis je dan nog?![]()
Daarom gebruik ik sinds een paar maanden haast uitsluitend: http://www.ebay.com.au .quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:22 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat als ik bijv. op casio wereldwijd zoek dat ik hele andere resultaten krijg als wanneer ik rechtstreeks op Ebay Malysia zoek..
Dan krijg je vaak meer results dan andere eBay sites.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Inderdaad, wel oppassen dat je niet op iets biedt wat niet naar jouw land verstuurd kan wordenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik sinds een paar maanden haast uitsluitend: http://www.ebay.com.au .
Dan krijg je vaak meer results dan andere eBay sites..
Had ik een keer, gelukkig kan je je bod intrekken.![]()
ok thx, maar soms wil ik wel eens alleen op Maleisië of Singapore kijken, en voorheen kon je die gewoon aanklikken onder aan de pagina.. Nu moet ik eerst op google de zoekopdracht voor ebay malysia ingeven..quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik sinds een paar maanden haast uitsluitend: http://www.ebay.com.au .
Dan krijg je vaak meer results dan andere eBay sites.![]()
Ja, alleen een beetje jammer van de currency dan in AU.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dan krijg je vaak meer results dan andere eBay sites.
Is dit de enige subsite die het dan nog OK doet? SOwieso is Ebay de laatste tijd een beetje vreemd, via de app op de ipad krijg ik vaak ook andere resultaten.Common sense is my super power. What's yours?
Ligt aan jouquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, alleen een beetje jammer van de currency dan in AU.
Is dit de enige subsite die het dan nog OK doet? SOwieso is Ebay de laatste tijd een beetje vreemd, via de app op de ipad krijg ik vaak ook andere resultaten.![]()
I know, right?quote:![]()
Ik heb een menubalk met allerlei mapjes voor verschillende soorten bladwijzers.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:26 schreef Woelwater het volgende:
[..]
ok thx, maar soms wil ik wel eens alleen op Maleisië of Singapore kijken, en voorheen kon je die gewoon aanklikken onder aan de pagina.. Nu moet ik eerst op google de zoekopdracht voor ebay malysia ingeven..
Dus ik kan makkelijk switchen tussen .com.au, .com, .nl en .at bijvoorbeeld.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ja, ik ook wel, maar om nou heel die balk vol te gaan zetten met 20 ebay links.. enige wat ik me afvroeg is of die nieuwe layout van ebay permanent is, of dat ik een instelling had verziekt.. maar na net gecheckt te hebben op andere laptop is ebay dus gewoon veranderdquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb een menubalk met allerlei mapjes voor verschillende soorten bladwijzers.
Dus ik kan makkelijk switchen tussen .com.au, .com, .nl en .at bijvoorbeeld.![]()
Does seem that way, yup.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maar dat is toch al even zo? Sinds nieuwe layout en zulks?Common sense is my super power. What's yours?
Dat zijn toch gwn allemaal chinese dingen die gerebrand zijn???quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
So ein Schwachsinn! http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=152238 .
Nog meer opties: http://www.action.nl/products/view/id/9618/-p/favoritelistid/9618 , http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1228340 -> http://www.kijkshop.nl/pr(...)-speaker-spb110-wit/ , http://www.kijkshop.nl/pr(...)table-speaker-ibt-1/ , http://www.kijkshop.nl/pr(...)ble-speaker-bts1100/ & http://www.kijkshop.nl/pr(...)peaker-spb109-zwart/ .![]()
Nee dat zijn allemaal Europese producten die China gekopieerd heeft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:24 schreef renzowen het volgende:
[..]
Dat zijn toch gwn allemaal chinese dingen die gerebrand zijn???![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Thanksquote:Op zondag 18 augustus 2013 06:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
-- In different other news, kende jullie dit al?helaas staat er geen tracking number
er staat me iets bij (lang geleden dat ik china shopping deed) dat je iets van 1 cent iets moest toevoegen toch?
![]()
Een splitter of een switch? Zit een groot verschil in.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met hdmi splitters uit China?![]()
Ja. Ik heb er 1 tussen m'n ps3 en twee tv's zitten. Werkt prima. Je kan alleen niet op beide tv's tegelijk beeld krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:52 schreef JuniorJ het volgende:
[..]
Een splitter of een switch? Zit een groot verschil in.
De tv die als eerste aanstaat op het Hdmi kanaal krijgt beeld.
Sorry verkeerde gequote.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Switch wss.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:52 schreef JuniorJ het volgende:
[..]
Een splitter of een switch? Zit een groot verschil in.
Splitter niet denk ik.
Heb 2 hdmi op mijn tv en 3 apparaten..![]()
Nee, dat ging om dropshipping, maar je kunt uit de informatie uit de OP opmaken dat dat geen thema is eigenlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Thankshelaas staat er geen tracking number
er staat me iets bij (lang geleden dat ik china shopping deed) dat je iets van 1 cent iets moest toevoegen toch?
Met betrekking tot tracking kun je het volgende in de OpeningsPost vinden:Dus is het goedkope meuk geweest, dan krijg je niet meer info dan dat het verzonden is uiteraard.quote:Free registered shipping verschilt niet veel met normale 'Free shipping'. Vaak bieden webshops voor orders van ongeveer meer dan 15 USD de mogelijkheid gratis je zending te kunnen tracken. Dit zijn vaak dezelfde postdiensten, carriers, als bij free shipping: o.a. Hong Kong Post, China Post en Singapore Post. Is je orderwaarde te laag om in aanmerking te komen voor free registered shipping, dan kun je toch kiezen voor de optie en dient dan een paar dollar bij te betalen.Dan wil je zo'n ding lijkt me:quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er 1 tussen m'n ps3 en twee tv's zitten. Werkt prima. Je kan alleen niet op beide tv's tegelijk beeld krijgen.
De tv die als eerste aanstaat op het Hdmi kanaal krijgt beeld.
Sorry verkeerde gequote.
o.a. http://www.buyincoins.com/item/313.html
[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 18-08-2013 22:33:03 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
In dat geval moet je een switch hebben.
Deze heb ik voor mijn schoonouders besteld begin vorig jaar: http://dx.com/p/1080p-hdm(...)er-4-in-1-out-110146
Erg makkelijk apparaatje en hebben ze lang plezier van gehad.
Lees vaak op internet dat men problemen heeft met de Xbox 360 of PS3. Dat hadden wij ook in eerste instantie. Heel vreemd, maar als ik de HTPC, XBOX360 of PS3 aansluit, werkt dat alleen op poort 1 van de switch. Gelukkig zitten die nooit alle 3 tegelijk op hetzelfde apparaat.![]()
En hoe krijg je daarmee het beeld daarna op twee televisies? Juist ja... dat was nou net de vraag leek me.
wat zijn nu een beetje hippe, doch goedkope, oordopjes..
die awei's ES800M bevielen zeer goed (zeker voor die 8 euro)
wat is een leuk volgend model? (die mag wel een paar eurootjes duurder zijn eventueel...)![]()
Shiz, ik heb de earson binnen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef shiznuts het volgende:
Dat is de benchmark BT speaker onder de portable BT speakers. Alleen de BOSE SoundLink Mini komt daarbij in de buurt, maar heeft zo'n z'n eigen voor- en nadelen.
UE BOOM kun je in principe vergelijken met de Earson ER-151. Iets waar ik uit nieuwsgierigheid dan benieuwd naar ben.
Hij gaat harder dan mijn Jambox, en kwaliteit is gewoon goed.
Komt binnenkort misschien wel een review.![]()
Ah, tof om van een ander ook feedback te hebben, zeker van iemand al met een benchmark speaker als de Jambox.
Voor de prijs vind ik de Earson met z'n sound en z'n features echt nice inderdaad.
Ben wel benieuwd naar je bevindingen ten op zichte van jamboxquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:43 schreef Feyen18 het volgende:
[..]
Shiz, ik heb de earson binnen!
Hij gaat harder dan mijn Jambox, en kwaliteit is gewoon goed.
Komt binnenkort misschien wel een review.
zit dus wel te wachten op een reviewtje![]()
![]()
Jawel, dat zie ik toch aan de tijdcode onderin die verspringt van 37 naar 36 en even later van 39 naar 38. Frameskip is aan de orde van de dag bij dit soort cameraatje's.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef mickeyD het volgende:
[..]
Kijk hem nog eens? Want die zitten er niet in ;-)
Op de site van Chucklohr staat dat bijna alle camera's frameskip hebben. De mijne, een cheape heeft het nog niet heel erg.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 04:07 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand nog ervaring met een bekabelde (gaming-)muis voor de computer?Tijdje terug was ook in trek de E-3LUE (review) muizen/toetsenborden (check ook AliExpress/eBay).quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:01 schreef shiznuts het volgende:
Onze tip is vrijwel altijd: koop een echte Logitech. Gaat langer mee, is ondertussen een genot in gebruik.
Mocht je eigenwijs zijn en geen raad opvolgen...Kun je eens kijken naar een Deiog, MC Saite, WFirst of een Rapoo.
Hier nog wat uit m'n map Shopping > Computers favorietenmap:
› http://www.focalprice.com(...)cal_Mouse_Black.html
› http://www.focalprice.com(...)use_Black_Black.html
› http://www.focalprice.com(...)cal_Mouse_Black.html
› http://www.buyincoins.com(...)4-product-10086.html
› http://www.dealextreme.co(...)ck-150cm-cable-94108
› http://www.dealextreme.co(...)ck-150cm-cable-73756
› http://www.dealextreme.co(...)ck-150cm-cable-73757
› http://evercrying.com/product58715.html
Kwam ook deze gisteren ofzo tegen: http://dx.com/p/rajfoo-g3(...)g-mouse-black-235576 , RAJFOO, misschien ook iets om naar te kijken. Zolang het maar een merk is, dan al niet Chinees en niet iets supercheap en merkloos, da's vaak superbrak. Verder goed plaatjes bestuderen of het wat lijkt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die heb ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, dat ging om dropshipping, maar je kunt uit de informatie uit de OP opmaken dat dat geen thema is eigenlijk.
Met betrekking tot tracking kun je het volgende in de OpeningsPost vinden:
[..]
Dus is het goedkope meuk geweest, dan krijg je niet meer info dan dat het verzonden is uiteraard.
[..]
Dan wil je zo'n ding lijkt me:
[ afbeelding ]
o.a. http://www.buyincoins.com/item/313.html![]()
Maar daar heb je weinig aan als het signaal de andere kant op moet. Volgens mij.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Omdat jullie graag een review willen, zal ik dat vanavond even doen.(als ik tijd heb)
Wat willen jullie allemaal weten?![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:11 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, op eBay werd geclaimd dat het zo zou werken...
Anyhoezers.Benchmark device arrived:
[ afbeelding ]![]()
Nouja; kijk naar wat Shiz beschreef en probeer iets vergelijkbaarsquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:43 schreef Feyen18 het volgende:
Omdat jullie graag een review willen, zal ik dat vanavond even doen.(als ik tijd heb)
Wat willen jullie allemaal weten?Dan hebben we meer dan genoeg info
Psst, als iemand steamgames van de humblebundle wil hebben (en BF3 origin) dan hoor ik het wel?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Helderheid, bass, ruimtelijkheid/soundstage, details en vooral de samenhang. Of het 'fun' klinkt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:43 schreef Feyen18 het volgende:
Wat willen jullie allemaal weten?
Uiteraard rekening houdend met de compacte afmetingen en toughness v/d speaker.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mwihihi mn tracking werkt
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Eindelijk je Tenga eieren onderweg?quote:
Keiharde porno!![]()
Zonde, ff uitspoelen, een nachtje in de bleek laten staan en de volgende dag gewoon weer gebruiken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:49 schreef Miniem het volgende:
Ik heb er nog een paar liggen.
Slechts 1x gebruikt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vooral de bleek zorgt voor extra gratis effect als je toevallig een neger bent.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zonde, ff uitspoelen, een nachtje in de bleek laten staan en de volgende dag gewoon weer gebruiken.Common sense is my super power. What's yours?
Dat ben ik gvdquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vooral de bleek zorgt voor extra gratis effect als je toevallig een neger bent.Sssstquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eindelijk je Tenga eieren onderweg?
Hoe veel van die eieren verslijt je wel niet?quote:
Niet voordeliger wat meer herbruiksbaars te kopen? Z'n chineese bruidsorder, of het silicone/plastic alternatief?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Vleeslicht een optie?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hoe veel van die eieren verslijt je wel niet?
Niet voordeliger wat meer herbruiksbaars te kopen? Z'n chineese bruidsorder, of het silicone/plastic alternatief?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
iemand in een chinese webshop al untabbed solar cells gevonden? Ik krijg ze niet gevonden.
untabbed solar cells zijn losse zonnecellen die nog niet in een zonnepaneel zitten![]()
http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20130819030938quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:08 schreef MrNiles het volgende:
iemand in een chinese webshop al untabbed solar cells gevonden? Ik krijg ze niet gevonden.
untabbed solar cells zijn losse zonnecellen die nog niet in een zonnepaneel zittenCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dank...eerlijk gezegd..had deze wel gezien maar niet gedacht dat het chinese webshop was..ivm ali enzo...nou..bedankt iigquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)id=SB_20130819030938![]()
Aliexpress is het broertje van Alibaba, het broertje voor de kleinere partijen en single purchases.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:51 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Dank...eerlijk gezegd..had deze wel gezien maar niet gedacht dat het chinese webshop was..ivm ali enzo...nou..bedankt iig
Maar kijk wel uit dat je hier niet altijd verzendkosten inclusief hebt en soms minimaal 10 stuks moet kopen.
Bij Alibaba heb je bijna altijd alleen groothandel
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Thanks ik ga even rondkijken!quote:Op maandag 19 augustus 2013 05:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Tijdje terug was ook in trek de E-3LUE (review) muizen/toetsenborden (check ook AliExpress/eBay).
Kwam ook deze gisteren ofzo tegen: http://dx.com/p/rajfoo-g3(...)g-mouse-black-235576 , RAJFOO, misschien ook iets om naar te kijken. Zolang het maar een merk is, dan al niet Chinees en niet iets supercheap en merkloos, da's vaak superbrak. Verder goed plaatjes bestuderen of het wat lijkt.
Mijn oude muis van 5,5 dollar uit china werkt nog steeds perfect ( bijna 2 jaar in gebruik), dus hoop erop nog zo een pareltje te vinden.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:55 schreef xminator het volgende:
Deze muis besteld voor 5,5 dollar
:
[ afbeelding ]![]()
"Check out this creamy white filling!"quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
"Yo yo yo, I thought these eggs were made out of chocolat and had a whole other suprise!?"Common sense is my super power. What's yours?
Lijkt me niet zo moeilijk, zoeken op de ingang + 2m op chinaprices, ebay etc.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:40 schreef King-Ernie het volgende:
Welke Galaxy S3 oplader kan ik het beste nemen? Ik zoek er een van 2M of meer.![]()
Nooit wassen om zo'n realistische crack-hoer kutlucht te krijgenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zonde, ff uitspoelen, een nachtje in de bleek laten staan en de volgende dag gewoon weer gebruiken.![]()
![]()
Neem niet de 1/2USD versie's, daarmee duurt het opladen ontzettend lang..quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:40 schreef King-Ernie het volgende:
Welke Galaxy S3 oplader kan ik het beste nemen? Ik zoek er een van 2M of meer.![]()
Dames en Heren (zijn er dames in dit topic)
Lees al vanaf topic 1 mee maar nu toch eens een vraagje:
Is de Mele F10 zijn hogere prijs waard? Heb eigenlijk geen enkele review (van fokkers) kunnen vinden over dit soort remotes!
De ingebouwde batterij spreekt mij wel erg aan, hoewel ik het hele flymouse twijfelachtig vindt
Aigh aigh Captain!![]()
Wat is het verschil tussen een geschil en een paypal claim?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zulke muizen hebben geen backlit toetsen en er is geen visuele referentie gezet, dus de nauwkeurigheid van het wijzen verloopt. Zodra je daar echter mee om weet te gaan biedt de multimediakant met eigen toetsenbord op de andere kant veel voordelen en gemak.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef Captain_koek het volgende:
Is de Mele F10 zijn hogere prijs waard? Heb eigenlijk geen enkele review (van fokkers) kunnen vinden over dit soort remotes!
De ingebouwde batterij spreekt mij wel erg aan, hoewel ik het hele flymouse twijfelachtig vindt
Je hebt inmiddels ook de Mele F10 Pro en MINIX heeft een eigen flymouse/keyboard: de NEO A2.
Beide hebben een mic ingebouwd voor voice control (Google Now e.d.). En anders moet je eens kijken naar Rii mini keyboards, die van Measy en Lenovo bijvoorbeeld die alternatieven bieden.
Kijk verder ook eens op:
• http://tabletrepublic.com/forum/android-mini-pc/
• http://www.slatedroid.com/forum/380-generic-android-tv-devices/The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dus jij weet zeker dat wat ik zeg niet kan kloppen of althans geen gevaar kan vormen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
zelfs als dat ding met 1 watt loopt te stralen is er nog niet heel veel aan de hand hoor. En de kans dat hij dat doet is niet zo groot denk ik.Ik hoor geen geluid. Ik krijg gewoon pijn. Vooral boven m'n rechter slaap. Snap er niks van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:14 schreef mickeyD het volgende:
[..]
is gewoon hoog frequent geluid wat je hoort..
vroeger hoorde je een straat verderop nog een oude tv piepen, maar als je ouder wordt dan ga je zulke geluiden niet meer kunnen horen.. maar het is er nog wel!
het enige wat je kunt doen is als er een externe antenne op zit, die vervangen, is t dan niet weg, dan verkopen.
ps: niet dat ding aanzetten ZONDER antennes.![]()
![]()
Mwha ik beloof niksquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:31 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Dus jij weet zeker dat wat ik zeg niet kan kloppen of althans geen gevaar kan vormen?
[..]
Ik hoor geen geluid. Ik krijg gewoon pijn. Vooral boven m'n rechter slaap. Snap er niks van.![]()
Maar er staat hier een versterker van 1W en daar hebben we geen last van. Maar wellicht ben je wel overgevoelig voor de straling
dat zeg ik, vermoedelijk is de frequentie van t geluid (de trilling die t ding intern veroorzaakt) te hoog om te kunnen horen.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hoeveel range heeft zo'n ding wel niet? Lijkt mij wel lachen, kan ik internetten op m'n sportschool.![]()
![]()
Mwha valt tegen hoor. Met de versterker kan ik lekker buiten op het terras stabiel internetten. ( meter of 20 achter het huis ook nog overigensquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:39 schreef Xetran het volgende:
Hoeveel range heeft zo'n ding wel niet? Lijkt mij wel lachen, kan ik internetten op m'n sportschool.)
Let op dit is dus geen repeater maar echt een versterker
ik heb een mele F10, en het ontbreken van referentie punt(en) is wel heel erg wennen, en stoei er na enkele maanden zeker af en toe mee omdat mijn muis dan toch even aan de wandel is gegaan (lees: ik heb hem niet helemaal juist bestuurd)quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef Captain_koek het volgende:
maar ik vind hem die $22 dubbel en dwars waard eigenlijk![]()
![]()
Ja snap ik. Mijn opa ligt op 't verpleeghuis en daar is geen wifi terwijl hij zo'n internet tv heeft. Ik ken toevallig iemand die daar een straat verderop woont, dus ik vroeg me af of ik 't voor elkaar zou kunnen krijgen om daar binnen dan internet te creëren. Maar nu ik je verhaal lees denk ik niet dat dat gaat lukken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha valt tegen hoor. Met de versterker kan ik lekker buiten op het terras stabiel internetten. ( meter of 20 achter het huis ook nog overigens)
Let op dit is dus geen repeater maar echt een versterker![]()
Het is denk ik een meter of 200 maximaal, met wat flinke muren erbij.
![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kijk verder ook eens op:
• http://tabletrepublic.com/forum/android-mini-pc/
• http://www.slatedroid.com/forum/380-generic-android-tv-devices/Bedankt voor de Tips! Ik ga mij eens wat verder inlezen. Audio vind ik niet zo heel belangrijk mogelijk voor skype leuk.. Heb net een logitech setje van mijn ouders mogen lenen. Gebruikte ze toch niet op de smarttv. Dus even kunnen uitstellenquote:
Aigh aigh Captain!![]()
Tsjah, het kan handig zijn, maar verwacht geen wonderen. Heb er ook 1, en als je hem al niet voor Android devices gaat gebruiken moet je wel erg handig zijn om de boel prettig aan de praat te krijgen. Grootste nadeel vind ik eigenlijk hetzelfde als wat mschol al noemt, Verder is de toetsindeling niet echt intuitief (zit altijd te kutten met caps e.d.) en de feedback van de knoppen niet wat je hoopt. Het zijn vrij zachte knoppies, die ook nog eens diep in de flymouse liggen. je hebt dus niet veel feedback aan je vingers of een knop nu echt goed ingedrukt is. Zal niet zeggen dat het in mijn geval een miskoop is geweest, maar ideaal is iig anders. Iig in gebruik met een HTPC, waar ik 'm voor gebruik. (Windows 7 met XBMC)quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef Captain_koek het volgende:
De ingebouwde batterij spreekt mij wel erg aan, hoewel ik het hele flymouse twijfelachtig vindtDenk dat je met zulke afstanden meer moet gaan denken aan een straalzender. En dan nog denk ik niet dat ze het bij het verpleeghuis tof gaan vinden als je met een schotel het dak op gaat, hahaha.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja snap ik. Mijn opa ligt op 't verpleeghuis en daar is geen wifi terwijl hij zo'n internet tv heeft. Ik ken toevallig iemand die daar een straat verderop woont, dus ik vroeg me af of ik 't voor elkaar zou kunnen krijgen om daar binnen dan internet te creëren. Maar nu ik je verhaal lees denk ik niet dat dat gaat lukken.Het is denk ik een meter of 200 maximaal, met wat flinke muren erbij.
Hebben ze daar wel een LAN? dan kan je er natuurlijk ook gewoon een simpel AP ofzo tussenzetten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, het kan handig zijn, maar verwacht geen wonderen. Heb er ook 1, en als je hem al niet voor Android devices gaat gebruiken moet je wel erg handig zijn om de boel prettig aan de praat te krijgen. Grootste nadeel vind ik eigenlijk hetzelfde als wat mschol al noemt, Verder is de toetsindeling niet echt intuitief (zit altijd te kutten met caps e.d.) en de feedback van de knoppen niet wat je hoopt. Het zijn vrij zachte knoppies, die ook nog eens diep in de flymouse liggen. je hebt dus niet veel feedback aan je vingers of een knop nu echt goed ingedrukt is. Zal niet zeggen dat het in mijn geval een miskoop is geweest, maar ideaal is iig anders. Iig in gebruik met een HTPC, waar ik 'm voor gebruik. (Windows 7 met XBMC)
[..]
Denk dat je met zulke afstanden meer moet gaan denken aan een straalzender. En dan nog denk ik niet dat ze het bij het verpleeghuis tof gaan vinden als je met een schotel het dak op gaat, hahaha.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
De Lenovo N5901 en de opvolger zijn overigens wel zeer leuke (fijn werkende) remotesquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, het kan handig zijn, maar verwacht geen wonderen. Heb er ook 1, en als je hem al niet voor Android devices gaat gebruiken moet je wel erg handig zijn om de boel prettig aan de praat te krijgen. Grootste nadeel vind ik eigenlijk hetzelfde als wat mschol al noemt, Verder is de toetsindeling niet echt intuitief (zit altijd te kutten met caps e.d.) en de feedback van de knoppen niet wat je hoopt. Het zijn vrij zachte knoppies, die ook nog eens diep in de flymouse liggen. je hebt dus niet veel feedback aan je vingers of een knop nu echt goed ingedrukt is. Zal niet zeggen dat het in mijn geval een miskoop is geweest, maar ideaal is iig anders. Iig in gebruik met een HTPC, waar ik 'm voor gebruik. (Windows 7 met XBMC)
[..]
Denk dat je met zulke afstanden meer moet gaan denken aan een straalzender. En dan nog denk ik niet dat ze het bij het verpleeghuis tof gaan vinden als je met een schotel het dak op gaat, hahaha.
http://dx.com/p/lenovo-2-(...)ll-mouse-2-aaa-35909
http://dx.com/p/genuine-l(...)ceiver-2-x-aa-111740MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
heeft iemand ervaring met refunds/vervangingen aanvragen bij webshops? vraag me af wat me te wachten staat nu m'n voyo voor pampus ligt. ze vragen om een video met de mankementen en zeggen dat ik een paar andere adapters moet proberen. op die video staat straks dus gewoon een dooie tablet met de adapter de in en mijn hand die het aan/uit knopje indrukt en er gebeurt niks. kan het ze net zo goed in woorden vertellen.Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5![]()
Nog even een coupon-update:
Op Aliexpress gaat de Supernova sale weer lopen. Elke dag krijg je 1 kans op een coupon (of prijs) tot wel 15$. Wellicht wel de moeite waard![]()
Via de homepage van Aliexpress![]()
-weg-Video maken; en inderdaad zo doen. Desnoods de stekker uit het stopcontact en een multimeter bij de lader (in een ander shot) om te laten zien dat die wel werkt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:34 schreef RDMKR het volgende:
heeft iemand ervaring met refunds/vervangingen aanvragen bij webshops? vraag me af wat me te wachten staat nu m'n voyo voor pampus ligt. ze vragen om een video met de mankementen en zeggen dat ik een paar andere adapters moet proberen. op die video staat straks dus gewoon een dooie tablet met de adapter de in en mijn hand die het aan/uit knopje indrukt en er gebeurt niks. kan het ze net zo goed in woorden vertellen.
Doet mij herinneren aan de keer dat ik een foto moest maken van een pakketje wat er niet was (vandaar de ticket). Toen maar een foto van een lege brievenbus gemaakt!
[ Bericht 7% gewijzigd door kanovinnie op 20-08-2013 14:59:57 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Iemand een tip voor een extreem goedkope tablet? Ik wil hem gewoon als agenda en beetje internetten voor op school. Ik vind het op mijn telefoon niet zo fijn![]()
Zie het tablet topicquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:07 schreef King-Ernie het volgende:
Iemand een tip voor een extreem goedkope tablet? Ik wil hem gewoon als agenda en beetje internetten voor op school. Ik vind het op mijn telefoon niet zo fijn!
DIG / Android tablet discussie topic #39: Pipo in opmars?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Omdat ik me iphone had laten vallen en me glasplaat was gebroken de overstap gemaakt naar android,
Gisteren mijn nieuwe gsm binnen gekregen![]()
Damm!! wat een ding!! en zeker voor 160,-( met DHL )
Kan de link hier alleen niet neerzetten
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
waarom niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:14 schreef revpolen het volgende:
Omdat ik me iphone had laten vallen en me glasplaat was gebroken de overstap gemaakt naar android,
Gisteren mijn nieuwe gsm binnen gekregen![]()
Damm!! wat een ding!! en zeker voor 160,-( met DHL )
Kan de link hier alleen niet neerzetten![]()
Ook voor jou geen referlinkjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:33 schreef RobertNL het volgende:
Nog even een coupon-update:
Op Aliexpress gaat de Supernova sale weer lopen. Elke dag krijg je 1 kans op een coupon (of prijs) tot wel 15$. Wellicht wel de moeite waard![]()
Via de homepage van Aliexpress![]()
-weg-
[..]
Video maken; en inderdaad zo doen. Desnoods de stekker uit het stopcontact en een multimeter bij de lader (in een ander shot) om te laten zien dat die wel werkt.
Doet mij herinneren aan de keer dat ik een foto moest maken van een pakketje wat er niet was (vandaar de ticket). Toen maar een foto van een lege brievenbus gemaakt!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Zal wel een 1:1 kloon zijn, hè.quote:
Overigens is ons reeds bekend dat Chinese smartphones iets leuks bieden voor het geld:
DIG / Chinese Smartphones #24 - MTK6589T w/ 2GB is where it's atThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
+1 voor shiznutsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zal wel een 1:1 kloon zijn, hè.
Overigens is ons reeds bekend dat Chinese smartphones iets leuks bieden voor het geld:
DIG / Chinese Smartphones #24 - MTK6589T w/ 2GB is where it's at
Btw geld van de fiets ook weer terug :pSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Oh, ja. Jammer maar helaas.Was anders wel een mooie deal geweest, die Shita (what in the name).
Het spijt me; ik liet mij gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook voor jou geen referlinkjesAh; was wel te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef revpolen het volgende:
[..]
+1 voor shiznuts
Btw geld van de fiets ook weer terug :pHad je wel een traceercode gekregen? of dat ook niet
wij kan me helpen met zoeken?
ik zoek een soort haakje dat je aan een badkamermuur kan plakken/drukken en dan je handdoek er aan hangen.
dus een soort handoekhanger-Real power isn't given, it must be taken-![]()
gamma heeft toch wel van die plakhaakjes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:32 schreef henk3412 het volgende:
ik zoek een soort haakje dat je aan een badkamermuur kan plakken/drukken en dan je handdoek er aan hangen.
dus een soort handoekhanger![]()
10 stuks voor $2,05quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:32 schreef henk3412 het volgende:
dus een soort handoekhangerHeb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.![]()
in china zijn ze vast goedkoperquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
gamma heeft toch wel van die plakhaakjes?
-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Dat werkt btw niet echt fijn, die zuignapjes vallen er best vaak afquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
welke werken wel danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat werkt btw niet echt fijn, die zuignapjes vallen er best vaak af
?-Real power isn't given, it must be taken-![]()
ik zou die nemen met zo'n stickerding achterquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
heb je foto of linkje?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik zou die nemen met zo'n stickerding achter-Real power isn't given, it must be taken-![]()
blokkerquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Tada!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
Kijk even bij de Action voor plakhangertjes![]()
Ze hebben bij de Action Knorr (unox?) noodles curry, voor de Aziatische markt.
Ik sta echt in de fik, fantastisch. Zelfs mijn pisbuis stond in brand toen het eruit ging![]()
Die Chinezen vreten dit als lunch, zal de zweetlucht niet bevorderen![]()
![]()
nice, die gaan we even testenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
Ik sta echt in de fik, fantastisch. Zelfs mijn pisbuis stond in brand toen het eruit ging![]()
Die Chinezen vreten dit als lunch, zal de zweetlucht niet bevorderen
De tomaten versie is waterig flauw, niet kopenquote:![]()
Ze zijn trouwens 29 cent en pittiger dan de Xenos noodles.![]()
Chlamydia heeft datzelfde effectquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
Die Chinezen vreten dit als lunch, zal de zweetlucht niet bevorderen
Keiharde porno!![]()
Dat denk ik toch niet. Zie hieronder.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:21 schreef shiznuts het volgende:
En hoe krijg je daarmee het beeld daarna op twee televisies? Juist ja... dat was nou net de vraag leek me.
Juist ja, niet te snel schreeuwen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Switch wss.
Splitter niet denk ik.
Heb 2 hdmi op mijn tv en 3 apparaten..![]()
Heren van het goede leven, ik wil kijken wat er mogelijk is in mijn aquarium qua led verlichting uit China. Je hebt wel het één en ander al in standaard pakketjes maar ik wil wel dat het goed spul is ook omdat die stekker elk moment van de dag in het stopcontact zit en ik dus geen doorgebrande / afgefikte zooi wil.
Wat is het slimste, iemand enige ervaring op dit gebied? Als je voor een leuke prijs ook nog een combi kan maken met een soort nacht licht is dat altijd leuk. Qua bevestiging dacht ik gewoon aan die plak strips die ik tegen de onderkant van de lampen kap.
Thanks alvast![]()
![]()
Bedoel je zo'n led strip of led lampen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef rene90 het volgende:
Heren van het goede leven, ik wil kijken wat er mogelijk is in mijn aquarium qua led verlichting uit China. Je hebt wel het één en ander al in standaard pakketjes maar ik wil wel dat het goed spul is ook omdat die stekker elk moment van de dag in het stopcontact zit en ik dus geen doorgebrande / afgefikte zooi wil.
Wat is het slimste, iemand enige ervaring op dit gebied? Als je voor een leuke prijs ook nog een combi kan maken met een soort nacht licht is dat altijd leuk. Qua bevestiging dacht ik gewoon aan die plak strips die ik tegen de onderkant van de lampen kap.
Thanks alvast![]()
Ik denk een strip, lampen moet je weer kutten met fittingen en dergelijke. Een strip is denk ik een stuk praktischer omdat ik dan de oude lampenkap niet helemaal kapot hoef te maken. Ik haal simpelweg de tl balken eruit en daar kan ik de led strips plakken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n led strip of led lampen?
Dan kan ik bij tegenvallende resultaten altijd nog terug.![]()
Ik weet niet wat voor licht je zoekt. Ik neem aan dat je geen RGB disco visbak wilt maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk een strip, lampen moet je weer kutten met fittingen en dergelijke. Een strip is denk ik een stuk praktischer omdat ik dan de oude lampenkap niet helemaal kapot hoef te maken. Ik haal simpelweg de tl balken eruit en daar kan ik de led strips plakken.
Dan kan ik bij tegenvallende resultaten altijd nog terug.![]()
Heb je zo'n amateurbak met een paar goudvissen of heb je echt mooie siervissen die goed verlicht moeten worden?
Als je natuurlijk "wit" licht zoekt dan zijn zulke strips echt een slecht idee, vooral uit China omdat je daar geen standaard kan vinden. Als je een westerse fabrikant kan vinden die fatsoenlijke lichtkleur en cri kan leveren dan is het een (dure) optie.
Een ouderwetse tl buis levert nog steeds goed (beter?) resultaat op en de kosten zijn niet zeer hoog, toch? Als je leds in de oude tl bak gaat monteren blijft het fysiek hetzelfde formaat, waarom moeilijk doen?
De zwakke plek van een Chinese ledstrip zit in de adapter, de 12v op de ledstrip is vrij veilig. Kruidvat heeft led strips in o.a. witte kleur voor niet al te veel geld. Heb je de zekerheid dat je adapter een Kema keur heeft.
http://online.kruidvat.nl(...)xstrip.html?token=-1![]()
Wat betekend? Mijn google skills zeggen dat mn pakketje nu dus in Amsterdam is (location = NLAMSA)quote:Arrival at inward office of exchangeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bobje toch.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef bobbernaut het volgende:
Wat betekend
[..]
? Mijn google skills zeggen dat mn pakketje nu dus in Amsterdam is (location = NLAMSA)Lees de OP eens... 'SPOILER: Trackstatus legenda'.
Arrival -> Aankomstquote:Arrival inward office of exchange = aankomst bij douane
[..]
Het is goed mogelijk dat je zending een andere status heeft dan de voorbeelden hierboven. Probeer door middel van vertalen en logica hier zelf conclusies uit te trekken.
Inward -> Binnenkomende
Offiice of exchange -> Punt van inklaring (land van bestemming dus)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb vakantie jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bobje toch.Lees de OP eens... 'SPOILER: Trackstatus legenda'.
[..]
Arrival -> Aankomst
Inward -> Binnenkomende
Offiice of exchange -> Punt van inklaring (land van bestemming)
Nee maar ik kijk bijna altijd in de OP, alleen deze ene keer dus niet
Thanks voor je antwoord, het is vooral ook omdat je steeds vaker ziet dat aquaria naar LED overgaan, voornamelijk omdat het een stuk zuiniger is en je ook leuk kan spelen met het overgaan naar nachtverlichting en de zonsopkomst/ondergang. Ik heb een 180 liter bak dus dat is geen vissenkom, er moet wel redelijk wat licht in jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor licht je zoekt. Ik neem aan dat je geen RGB disco visbak wilt maken?![]()
Heb je zo'n amateurbak met een paar goudvissen of heb je echt mooie siervissen die goed verlicht moeten worden?
Als je natuurlijk "wit" licht zoekt dan zijn zulke strips echt een slecht idee, vooral uit China omdat je daar geen standaard kan vinden. Als je een westerse fabrikant kan vinden die fatsoenlijke lichtkleur en cri kan leveren dan is het een (dure) optie.
Een ouderwetse tl buis levert nog steeds goed (beter?) resultaat op en de kosten zijn niet zeer hoog, toch? Als je leds in de oude tl bak gaat monteren blijft het fysiek hetzelfde formaat, waarom moeilijk doen?
De zwakke plek van een Chinese ledstrip zit in de adapter, de 12v op de ledstrip is vrij veilig. Kruidvat heeft led strips in o.a. witte kleur voor niet al te veel geld. Heb je de zekerheid dat je adapter een Kema keur heeft.
http://online.kruidvat.nl(...)xstrip.html?token=-1![]()
Waar ik zelf ook dacht dat de besparing in zou gaan zitten is qua energie kosten, 2 TL balken van 35 watt per stuk die 10 uur per dag aanstaan tegen LED. Daarbij dat een goede TL balk jaarlijks ofzo vervangen wordt ben je dus iets van 30-40 euro kwijt voor 2 ledbalken, en dan de stroomkosten.![]()
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item41702d61c8quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Thanks voor je antwoord, het is vooral ook omdat je steeds vaker ziet dat aquaria naar LED overgaan, voornamelijk omdat het een stuk zuiniger is en je ook leuk kan spelen met het overgaan naar nachtverlichting en de zonsopkomst/ondergang. Ik heb een 180 liter bak dus dat is geen vissenkom, er moet wel redelijk wat licht in ja![]()
Waar ik zelf ook dacht dat de besparing in zou gaan zitten is qua energie kosten, 2 TL balken van 35 watt per stuk die 10 uur per dag aanstaan tegen LED. Daarbij dat een goede TL balk jaarlijks ofzo vervangen wordt ben je dus iets van 30-40 euro kwijt voor 2 ledbalken, en dan de stroomkosten.
ff snelle search, maar zoiets is best goedkoop en op lange termijn ook
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item41702d61c8
ff snelle search, maar zoiets is best goedkoop en op lange termijn ook![]()
Hoeveel lux moet je aan denken dan? Want het moet natuurlijk wel door 40 cm water gaan. Heeft iemand van jullie niet zo een stripje die hem even boven een vaas kan houden ofzo?
![]()
10 uur per dag 35w, dat zegt vrij weinig. Dat is 3 tientjes per jaar extra?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Thanks voor je antwoord, het is vooral ook omdat je steeds vaker ziet dat aquaria naar LED overgaan, voornamelijk omdat het een stuk zuiniger is en je ook leuk kan spelen met het overgaan naar nachtverlichting en de zonsopkomst/ondergang. Ik heb een 180 liter bak dus dat is geen vissenkom, er moet wel redelijk wat licht in ja![]()
Waar ik zelf ook dacht dat de besparing in zou gaan zitten is qua energie kosten, 2 TL balken van 35 watt per stuk die 10 uur per dag aanstaan tegen LED. Daarbij dat een goede TL balk jaarlijks ofzo vervangen wordt ben je dus iets van 30-40 euro kwijt voor 2 ledbalken, en dan de stroomkosten.
Die groene gekte is totaal doorgeslagen in Nederland waardoor mensen inferieure rotzooi gaan gebruiken. Een hobby en kwaliteit mag best iets extra's kosten. Daarom heb ik ook een 50inch plasma tv en komt een led tv nooit in mijn huis![]()
Misschien dat je een hybrid kunt maken? Strips in je lampenkap monteren naast de TL buizen. Strips aanzetten als je niet thuis bent om zo stroom/TL te besparen en de vissen in leven te houden. De TL aanzetten als wel thuis bent voor optimale kwaliteit zodat je kunt genieten van de vissen.
Met goedkope ledstrips ga je niet dezelfde kwaliteit halen als die speciale aquarium TL lampen.
Maar hoeveel kost een led kit in Nederland speciaal voor je aquarium die goede prestaties geeft?![]()
70W TL lumen uit een ledstrip halen kan weleens een probleem worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:42 schreef rene90 het volgende:
[..]![]()
Hoeveel lux moet je aan denken dan? Want het moet natuurlijk wel door 40 cm water gaan. Heeft iemand van jullie niet zo een stripje die hem even boven een vaas kan houden ofzo?
Er bestaan ook led floodlights, 10w, 20w, 50w. Zo'n 10w kun je bij Cranenbroek voor een tientje halen volgens mij.![]()
![]()
Ik heb zowel een RGB als warm light ledstrip van 5meter. Qua lichtsterkte is het echt niet meer dan een 40watt gloeilamp hoor. Mijn kamer is tenminste niet zo fel belicht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:42 schreef rene90 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik snap best dat je voor je aquarium goedkopere oplossingen zoekt, maar ik zou china toch niet snel als alternatief zien..
er staat hier een 900 liter bak, die is gekocht met aquarium computer en alles wat erbij hoort..
als er al een lampje vervangen moet worden, komen ze volgens mij gewoon uit duitsland: goedkoper als in NL en wel goede kwaliteit. (niet mijn bak, maar door die computer krijg ik er wel weer mee te maken..)![]()
Ik wil je wel een stukje strip opsturenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:42 schreef rene90 het volgende:
[..]![]()
Heb nog wel wat liggen.
Misschien dan niet als overdag licht, maar ik weet nog dat ik in mijn kleine bakje een stripje had voor 'nacht licht' en vond dat er toch wel tof uit zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:03 schreef mschol het volgende:
ik snap best dat je voor je aquarium goedkopere oplossingen zoekt, maar ik zou china toch niet snel als alternatief zien..
er staat hier een 900 liter bak, die is gekocht met aquarium computer en alles wat erbij hoort..
als er al een lampje vervangen moet worden, komen ze volgens mij gewoon uit duitsland: goedkoper als in NL en wel goede kwaliteit. (niet mijn bak, maar door die computer krijg ik er wel weer mee te maken..)Als je zou willen zou dat wel tof zijn, kan ik dat gewoon met een batterij aan doen? Ik pm je ffquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik wil je wel een stukje strip opsturenHeb nog wel wat liggen.
![]()
![]()
mijn horloge reageert op handbeweging, maar dat wordt behoorlijk irri als ik het een dag of 2 in de kast zet. heeft iemand tips?-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Dus als je je hand beweegt gaat hij aan en anders in standby ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:44 schreef henk3412 het volgende:
mijn horloge reageert op handbeweging, maar dat wordt behoorlijk irri als ik het een dag of 2 in de kast zet. heeft iemand tips?? Of bedoel je dat hij oplaadt als je je hand beweegt
?
![]()
als de horlogo een paar uur niet beweegt,staat hij stil en als ik heem om heb beweegt die welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dus als je je hand beweegt gaat hij aan en anders in standby ofzo? Of bedoel je dat hij oplaadt als je je hand beweegt
?
-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Dan kan je hem beter weggooien, dan moet je hem dus elke ochtend gelijk zettenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:49 schreef henk3412 het volgende:
[..]
als de horlogo een paar uur niet beweegt,staat hij stil en als ik heem om heb beweegt die wel![]()
![]()
Hoi! Even twee vraagjes
Hoe zit het met de kwaliteit/capaciteit van die 2600mAh 'lipstick' powerbanks? Kan deze zorgen voor een volle laadbeurt op een iphone? Als iemand deze wel eens heeft besteld hoor ik dat graag. Ik heb het over deze:
http://www.aliexpress.com(...)pest/1124234873.html
En als tweede; hoe veilig is het bestellen met credit card? Aangezien je geen andere keuze hebt op AliExpress ben ik benieuwd of er risico's aan verbonden zijn
Alvast bedankt!![]()
Voor zo weinig geld zo'n klein dingetje? Lijkt mij meer een handgranaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:54 schreef Oberonn het volgende:
Hoi! Even twee vraagjes
Hoe zit het met de kwaliteit/capaciteit van die 2600mAh 'lipstick' powerbanks? Kan deze zorgen voor een volle laadbeurt op een iphone? Als iemand deze wel eens heeft besteld hoor ik dat graag. Ik heb het over deze:
http://www.aliexpress.com(...)pest/1124234873.html
En als tweede; hoe veilig is het bestellen met credit card? Aangezien je geen andere keuze hebt op AliExpress ben ik benieuwd of er risico's aan verbonden zijn
Alvast bedankt!![]()
![]()
Ja het zijn prullen, maar voor dat geld verslijt ik ze makkelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:54 schreef Xetran het volgende:
[..]
Voor zo weinig geld zo'n klein dingetje? Lijkt mij meer een handgranaat.. Een halve tot hele oplaadbeurt zou mij al vrolijk maken, haha
![]()
Veelal niet hele positieve dingen over gehoord. Kans is groot dat ze cellen hergebruiken of iets dergelijks.
Wat ik wel heb gezien is mensen die zo'n ding kopen en er zelf een goede 18650 cel in doen (dan heb je wel een mooie powerbank). Die enclosures zijn wellicht ook wel los te koop.
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 21-08-2013 00:12:47 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ah okee, klinkt wel okequote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:03 schreef RobertNL het volgende:
Veelal niet hele positieve dingen over gehoord. Kans is groot dat ze cellen hergebruiken of iets dergelijks.
Wat ik wel heb gezien is mensen die zo'n ding kopen en er zelf een goede 8650 cel in doen (dan heb je wel een mooie powerbank). Die enclosures zijn wellicht ook wel los te koop.
Is dit moeilijk zelf te doen? En waar kan ik die dingen eigenlijk vinden? Zoeken op enclosure oid werkt niet echt![]()
![]()
Deze of deze en meerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef Oberonn het volgende:
[..]
Ah okee, klinkt wel oke
Is dit moeilijk zelf te doen? En waar kan ik die dingen eigenlijk vinden? Zoeken op enclosure oid werkt niet echt
En dan een losse cel zoals Xtar 18700 of Sanyo cellen
Zou zelf voor de tweede set cellen gaan met 2 van bovenstaande powerbanks; of gewoon zoiets kopen en dan de cel vervangen.
Bovenstaande cellen zijn wellicht niet de goedkoopste maar worden op zaklamp fora aanbevolen en ontploffen niet direct in je gezicht. Wat overigens wel naar is aan bovenstaande enclosures is het opladen van de powerbank zelf. Dat is natuurlijk nooit veilig. Dus wellicht een losse lader. Maar dat maakt het alweer een prijzig verhaal waardoor je wellicht beter een losse (Chinese) merk powerbank kan kopen
Ah zo, nu snap ik hetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Deze of deze en meer
En dan een losse cel zoals Xtar 18700 of Sanyo cellen
Zou zelf voor de tweede set cellen gaan met 2 van bovenstaande powerbanks; of gewoon zoiets kopen en dan de cel vervangen.
Bovenstaande cellen zijn wellicht niet de goedkoopste maar worden op zaklamp fora aanbevolen en ontploffen niet direct in je gezicht. Wat overigens wel naar is aan bovenstaande enclosures is het opladen van de powerbank zelf. Dat is natuurlijk nooit veilig. Dus wellicht een losse lader. Maar dat maakt het alweer een prijzig verhaal waardoor je wellicht beter een losse (Chinese) merk powerbank kan kopen
Maar dan wordt het inderdaad wat prijzig... Toch bedankt!![]()
de enige en beste tip die ik kan geven is, wat je ook koopt, besteld of laat overwaaien uit china, gooi de bijgevoegde adapter/lader direct weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:37 schreef rene90 het volgende:
Thanks alvastLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Dat zal ik ook gelijk doen jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:11 schreef mickeyD het volgende:
[..]
de enige en beste tip die ik kan geven is, wat je ook koopt, besteld of laat overwaaien uit china, gooi de bijgevoegde adapter/lader direct weg.
Hadden jullie dat gelezen trouwens dat je imitatie apple opladers kan inruilen en je dan 50% korting krijgt op een officiële? Misschien handig voor wat mensen hier.![]()
Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat zal ik ook gelijk doen ja
Hadden jullie dat gelezen trouwens dat je imitatie apple opladers kan inruilen en je dan 50% korting krijgt op een officiële? Misschien handig voor wat mensen hier.![]()
Dual PS PS2 Controller to PC USB 2.0 Adapter is ook binnen
en werkt met m'n third party PS2 controller
geen idee of het rap is: 12/8 shipped, vandaag binnen
Ik wacht nu nog op een wii snes classic controller uit japan....
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 21-08-2013 15:38:40 ]![]()
op 28 juli had ik een horloge besteld op pa.toen die aankwam bleek een wijzer los te zitten.ik heb paar dagen terug een claim geopend en ik heb een rma gesprek via de site pa.nu heeft pa de status van mijn claim op pp op Retour van de objecten gezet.ik kan geen opmerkingen meer plaatsen en ik kan alleen nog maar volginformatie verstrekken en de claim annuleren
heeft iemand tips voor mij en wat kan ik nog doen?-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Dat heb ik ook 1 keer gehad. Ik dien een claim in en vervolgens draait de verkoper de boel omquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef henk3412 het volgende:
op 28 juli had ik een horloge besteld op pa.toen die aankwam bleek een wijzer los te zitten.ik heb paar dagen terug een claim geopend en ik heb een rma gesprek via de site pa.nu heeft pa de status van mijn claim op pp op Retour van de objecten gezet.ik kan geen opmerkingen meer plaatsen en ik kan alleen nog maar volginformatie verstrekken en de claim annuleren
heeft iemand tips voor mij en wat kan ik nog doen?![]()
Ik snap nog steeds niet hoe dit mogelijk is maar ik heb toen een mailtje gestuurd naar Paypal, met de vraag hoe dit kan.
Vervolgens heb ik wel de claim gewonnen maar geen idee of dit door het mailtje kwam.
Je zit gewoon helemaal vast![]()
![]()
9 augustus besteld en zojuist binnengekomen; de
Wireless Bluetooth A2DP Stereo Audio Dongle Adapter Connector 3.5mm Receiver .
Prachtproduct. Eerst even opgeladen (gaat d.m.v. USB dus kan zowel aan de USB-poort van je pc/laptop als met een telefoonlader) en daarna gebruiken.
Je houdt de toets even ingedrukt en wacht tot de LED knippert. Daarna via je bluetooth device verbinding maken (passkey is 0000) en je kunt aan de slag.
Geluid is prima. Alleen als je de bron pauzeert en de speakers volume op 20 zet dan hoor je een ruis/piep.
Kan 'm alleen (nog) niet koppelen aan m'n laptop omdat het met een A2DP protocol werkt.
Wilde eerst filmpje maken maar met zoveel persoonlijke informatie (telefoon) en muziek (rechten) leek me dat niet zo'n slim idee![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 21-08-2013 19:10:54 ]![]()
\ja ik kan de claim annuleren of volginformatie verstrekken.verder niks.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 1 keer gehad. Ik dien een claim in en vervolgens draait de verkoper de boel om![]()
Ik snap nog steeds niet hoe dit mogelijk is maar ik heb toen een mailtje gestuurd naar Paypal, met de vraag hoe dit kan.
Vervolgens heb ik wel de claim gewonnen maar geen idee of dit door het mailtje kwam.
Je zit gewoon helemaal vast
wat had je in die mail aan pp gestuurd?-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Dit heb ik ook laatst gehad. Je kunt ze als het goed is niet meer bereiken via PA toch? Ik heb ze gewoon een mail gestuurd op hun info mail (geloof ik?) en vervolgens werd ik daar gewoon verder geholpen door ze. Maar op dat RMA kon ik niet de reactie van hun zien en ik kon zelf ook niks meer plaatsen en opnieuw een RMA indienen ging ook niet omdat er voor het ordernr. al eentje bestond heel vaag allemaal bij zequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef henk3412 het volgende:
heeft iemand tips voor mij en wat kan ik nog doen?![]()
![]()
Gewoon wat ik zeg, vragen hoe de verkoper de klacht kan omdraaien zonder iets te zeggen of een oplossing te geven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:47 schreef henk3412 het volgende:
[..]
\ja ik kan de claim annuleren of volginformatie verstrekken.verder niks.
wat had je in die mail aan pp gestuurd?![]()
oke,dan doe ik datquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gewoon wat ik zeg, vragen hoe de verkoper de klacht kan omdraaien zonder iets te zeggen of een oplossing te geven.-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Zoiets met spdif of hdmi uitgang zodat je niet de gare dac gebruiktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:39 schreef Iemand91 het volgende:
9 augustus besteld en zojuist binnengekomen; de
Wireless Bluetooth A2DP Stereo Audio Dongle Adapter Connector 3.5mm Receiver .
[ afbeelding ]
Prachtproduct. Eerst even opgeladen (gaat d.m.v. USB dus kan zowel aan de USB-poort van je pc/laptop als met een telefoonlader) en daarna gebruiken.
Je houdt de toets even ingedrukt en wacht tot de LED knippert. Daarna via je bluetooth device verbinding maken (passkey is 0000) en je kunt aan de slag.
Geluid is prima. Alleen als je de bron pauzeert en de speakers volume op 20 zet dan hoor je een ruis/piep.
Kan 'm alleen (nog) niet koppelen aan m'n laptop omdat het met een A2DP protocol werkt.
Wilde eerst filmpje maken maar met zoveel persoonlijke informatie (telefoon) en muziek (rechten) leek me dat niet zo'n slim idee![]()
![]()
Heb je je Objective2 al?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoiets met spdif of hdmi uitgang zodat je niet de gare dac gebruikt
Hè?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoiets met spdif of hdmi uitgang zodat je niet de gare dac gebruikt![]()
Iemand tips waar ik zo goedkoopmogelijk een converter kan halen voor iPad naar HDMI?
Bij DX kwam ik hem voor 20 euro tegen![]()
http://chinaprices.us?q=ipad%20hdmiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand tips waar ik zo goedkoopmogelijk een converter kan halen voor iPad naar HDMI?
Bij DX kwam ik hem voor 20 euro tegen
vb. http://www.eforchina.com/(...)ad--Length--20cm.htm
http://www.aliexpress.com(...)7,440599&groupsort=1
vb. http://www.aliexpress.com(...)-Free/903203946.html
http://www.ebay.com.au/sc(...)22&_stpos=2222&gbr=1
vb. http://www.ebay.nl/itm/350687552364
Not that hard, m8.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Voor twee tientjes mag je van mij een officiële nieuwe Apple adapter overnemen. veel goedkoper ga je ze niet echt krijgen denk ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij DX kwam ik hem voor 20 euro tegen
edit: o![]()
![]()
Ja, bestaat allemaal wel, maar niet on the cheap uit China, of je moet 36 apparaten aan elkaar gaan koppelen.. Ben iig nog niks tegen gekomen wat LOD kan met moderne aansluitingen en wireless weet te combineren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoiets met spdif of hdmi uitgang zodat je niet de gare dac gebruikt
Overigens, m.b.t. jullie cheape led hunters.. Houdt er rekening mee dat goedkoop is ook duurkoop bij led hae? Leuk dat Led energiezuinig is en zo, maar goedkope Chinese led meuk wil niet per se zeggen dat het zo energiezuinig is als westerse, geteste led meuk. En laat dat nou net de reden zijn dat je LED spul aanschaft nietwaar?
kwam laatst een Nederlands blog tegen die een test had gedaan met Duitse led lampjes (made in China) waarbij verbruik van lampje anderhalf tot 2 keer zo hoog lag als vermeld.. Kan alleen de link nu f niet meer vinden.
Jazeker, O2 + odacquote:Klinkt echt heel goed, krachtig en helder.
Ik ben nu bezig met een 2e en deze gaat in een flink grote desktop behuizing van dik metaal
.
Helaas heeft de Chinees de verkeerde voor/achter plaat richting Nederland verstuurd![]()
Na wat onderhandelen zou hij de juiste opsturen, afwachten hoe dat gaat aflopen.Helpen = al zijn fouten accepterenquote:please do not worry, I will help you to resolve the problem
regarding the color of knob, we ship by random, and some of my customers told me that the silver knob is not matched the black case, so we ship black knob mostly, can you accept it?
regarding to the letter on the face plate, it is provided by the supplier, can you accept it?
and the back plate, sorry , it is our mistake,I will arrange to ship correct to you asap.![]()
![]()
Na een lange tijd hier niets te hebben gepost heb ik een vraag aan jullie.
Hoe heet zo'n plastic stukje dat de touwen van de tas "vasthoudt"?
De rechter is, zoals je kan zien, kapot bij mij. Als iemand een linkje heeft waar die te vinden is of anders de naam zou het perfect zijn
Het is een Eastpak rugzak.
(P.S. in de winkel dit laten "maken" was ¤15)
![]()
plastic buckle / plastic clip / backpack clipquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:52 schreef wihehin het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter is, zoals je kan zien, kapot bij mij. Als iemand een linkje heeft waar die te vinden is of anders de naam zou het perfect zijn
![]()
http://www.eastpak.com/nl-nl/warranty/quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:52 schreef wihehin het volgende:
[ afbeelding ]
Eastpak heeft 30 jaar garantie, is het al zo'n oude tas?
Ik ga even op zoek naar de link voor die bluetooth-ontvanger.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Maar als je een stoel of iets dergelijks zet waardoor die clip breekt...., ze zullen simpel zeggen dat die clip alleen kapot kan gaan door onkundig gebruik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:35 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
http://www.eastpak.com/nl-nl/warranty/
Ik ga even op zoek naar de link voor die bluetooth-ontvanger.![]()
http://www.eastpak.com/sk(...)Nederland/FOTO-S.pdfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:35 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
http://www.eastpak.com/nl-nl/warranty/
Ik ga even op zoek naar de link voor die bluetooth-ontvanger.
De tas zelf is 4 jaar oud. Dus helaas, maar zo'n gesp is gelukkig niet duur... Toch?
Iemand een eBay/Toko linkje voor dit?![]()
Kijk eens naar mijn reactie waarin ik wat trefwoorden zet, zoeken kan je verder zelfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:44 schreef wihehin het volgende:
[..]
http://www.eastpak.com/sk(...)Nederland/FOTO-S.pdf
De tas zelf is 4 jaar oud. Dus helaas, maar zo'n gesp is gelukkig niet duur... Toch?
[ afbeelding ]
Iemand een eBay/Toko linkje voor dit?Misschien nog eastpak eraan toevoegen en dan kom je er wel.
![]()
De recommenders werken bij mij niet bij BIC.
Als ik niet ingelogd ben en ik zet wat spullen in de winkelmand en ik ga betalen met paypal, en je komt terug op de site ben ik automatisch ingelogd, en werkt de recommender niet meer
Weet iemand hoe dit kan?Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Gewoon niet inloggen dan, en direct checkout met paypal doen. Zo deed ik het altijd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:23 schreef jeroendh het volgende:
De recommenders werken bij mij niet bij BIC.
Als ik niet ingelogd ben en ik zet wat spullen in de winkelmand en ik ga betalen met paypal, en je komt terug op de site ben ik automatisch ingelogd, en werkt de recommender niet meer
Weet iemand hoe dit kan?![]()
Dat zeg ik net. Ik ben dus niet ingelogd, maar zodra ik inlog met mijn paypal om te betalen en ik keer terug naar de site voor de laatste bevestiging (incl adres) dan ben ik ineens ingelogd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon niet inloggen dan, en direct checkout met paypal doen. Zo deed ik het altijd.Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
Niet inloggen maar direct betalen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef jeroendh het volgende:
[..]
, maar zodra ik inlog met mijn paypal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: