quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een Nexus is en het interesseert me ook helemaal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]Ah, dus Nexus is de absolute wereldtop ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LG
Werd wel eens tijd dan dat ze met een degelijke telefoon kwamen, wat een kankerbocht waren de toestellen die ik daar van heb gehad zeg.
Bay of Plenty
Mens, LG hun hardware is oerdegelijk, softwarematig liep het altijd stroef, maar bij een Nexus verzorgt Google de software...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:54 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ah, dus Nexus is de absolute wereldtop ja?
LG
Werd wel eens tijd dan dat ze met een degelijke telefoon kwamen, wat een kankerbocht waren de toestellen die ik daar van heb gehad zeg.![]()
Je loopt een jaartje ofzo achter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:54 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ah, dus Nexus is de absolute wereldtop ja?
LG
Werd wel eens tijd dan dat ze met een degelijke telefoon kwamen, wat een kankerbocht waren de toestellen die ik daar van heb gehad zeg.![]()
Da's hetzelfde als een winkel binnen lopen en meteen dezelfde broek kopen die je altijd draagt, maar niet een andere broek willen passen die misschien een stuk beter zit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een Nexus is en het interesseert me ook helemaal niets.
Nee broeken koop je doorgaans meer dan eens per jaar/twee jaar indien abonnement en zijn een stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:13 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als een winkel binnen lopen en meteen dezelfde broek kopen die je altijd draagt, maar niet een andere broek willen passen die misschien een stuk beter zit.
quote:
Pittig kut voor je zodra Apple stopt met iPhones maken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
Ik heb al vijf jaar een iPhone maar nog nooit voor ook maar een seconde iets anders dan een iPhone overwogen. Nu met iOS 7 is het helemaal top. Ik zal nooit iets anders nemen.
Same here!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
Ik heb al vijf jaar een iPhone maar nog nooit voor ook maar een seconde iets anders dan een iPhone overwogen. Nu met iOS 7 is het helemaal top. Ik zal nooit iets anders nemen.
Jup.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:02 schreef WH141 het volgende:
[..]
Pittig kut voor je zodra Apple stopt met iPhones maken.
Wat gek dat ik afgelopen maand mijn accu kostenloos heb laten vervangen van mijn bijna 2 jaar oude 4S.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Ben benieuwd wanneer Apple eens stopt om iedere keer op slinkse manieren te proberen om onder de wettelijk vastgestelde garantietermijn van 2 jaar voor consumenten uit te komen. Op dat gebied hebben ze nog heel veel te leren.
Iemand is anders dan ik, dus moet ie maar tegen de muur.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:25 schreef Red_85 het volgende:
Zowieso het apple volk van tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Doet boodschappen bij:
[ afbeelding ]
En rijdt 'auto' in:
[ afbeelding ]
En dan nog beweren dat je met je hoge iq slimmer bent dan iedereen die windows gebruikt. Maar toch iedere keer dom vallen voor de marketing en het slappe aftreksel van het apparaatje wat je in je handen hebt uiteindelijk.
Een oplossing is echter maar van toepassing met dat volk:
[ afbeelding ]
Er bestaat geen wettelijke garantietermijn van twee jaar. In Nederland heb je recht op garantie gedurende de verwachte levensduur van een product. Hierop kan je aanspraak maken bij de verkoper en niet bij de fabrikant. Oftewel: de fabrikant is niet verplicht om meer dan één jaar fabrieksgarantie te geven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Ben benieuwd wanneer Apple eens stopt om iedere keer op slinkse manieren te proberen om onder de wettelijk vastgestelde garantietermijn van 2 jaar voor consumenten uit te komen. Op dat gebied hebben ze nog heel veel te leren.
Hoe komen mensen er toch bij dat een iPhone voor hipsters is? De iPhone is de meestverkochte telefoon ter wereld zo'n beetje, het is een massaproduct. Kinderen, artiesten, huisvrouwen, opa's, oma's, zakenmensen, jongeren, rappers, hipsters, iedereen heeft iPhones.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:23 schreef IPA35 het volgende:
Ik heb er dus serieus over nagedacht de iPhone 5 te gaan halen binnekort...
Maar toen realiseerde ik mij dat ik geen hipster ben ik en ik eigenlijk een hekel aan Amerika heb dus ik ga lekker een Chinees ding halen.
Het imago is slecht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe komen mensen er toch bij dat een iPhone voor hipsters is? De iPhone is de meestverkochte telefoon ter wereld zo'n beetje, het is een massaproduct. Kinderen, artiesten, huisvrouwen, opa's, oma's, zakenmensen, jongeren, rappers, hipsters, iedereen heeft iPhones.
Tsjah, macbook, nog zoiets.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:25 schreef oLexie het volgende:
Met iPhone helemaal geen last van, even als mijn MacBook, er staat zó veel zooi op maar vastlopen, ho maar. Geheugen vol? Nog nooit een melding van gehad, hij is binnen een minuut (en dat is nog ruim) gebruiksklaar, super makkelijk in besturing en nog nooit op hoeven ruimen zodat hij sneller is o.i.d.
Al mijn andere laptops waren binnen een jaar stressbal materiaal.
Dus eet het, Windows en Android.
Moeilijk hè een zin formuleren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het imago is slecht.
En de technologie loopt is bagger.
Ha, de welbekende mbo-zolderkamerautist! Ik dacht al, waar blijven ze.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, macbook, nog zoiets.Komen It'ers op het werk met een macbook. Tuurlijk draaien ze allemaal wel bootcamp en zo, want je werk kan je niet doen op een mac vanwege het feit dat je alleen kan photoshoppen. Yup. Ander OS nodig omdat ander je "laptop" niet bruikbaar is waar je hem voor gekocht hebt. Maar de hardware is zo fijn en zoveel degelijker dan bijvoorbeeld HP. Net als bij de iphone. En toen bleek dat Iphones bij bosjes kapotte schermen hadden, knopjes die kapot zijn etc etc.. Toen opeens.... Was het vanwege het fantastische OS te doen. Zo doorzichtig allemaal, haha. Heeft verder niets met status te maken of zo..
Btw, 1995 belde.. Het Os wat Microsoft rond dat jaar uitgebracht heeft, was het laatste wat ik ooit een melding heb zien geven over te weinig geheugen. Heb je het bij een nieuwer Microsoft OS ook nog voor elkaar gekregen? Gefeliciteerd met je huidige OS, schijnbaar kon je niet met het andere omgaan. Te geavanceerd voor je en had vast te veel opties en software. Beter een OS waar je niet zoveel mee kan, kan er ook niks stuk gemaakt worden door je eigen onkundigheid.
Oh, en btw:
[ afbeelding ]
Ooooooh i want one of those superdrives, and i want one noooow!
Tsja wilde er eerst 'loop achter op de concurrentie van maken'.quote:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar $ 370 meer rekenen voor een harde schijf (waarbij argumenten als "duur omdat later voor veel verkopen" dus niet van toepassing zijn) is gewoon oplichterij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ha, de welbekende mbo-zolderkamerautist! Ik dacht al, waar blijven ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |