quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
...
Een compleet gebrek aan respect voor gezag. Gezag van zowel de ouders als de politie.
Waar haal je het allemaal vandaan man.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
De politie kreeg gisteravond een melding dat het meisje de auto van een familielid zonder toestemming had meegenomen.
Mensen hebben een nogal wilde fantasie in dit topic.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
[..]
Waar haal je het allemaal vandaan man.
Als jij dingen steelt, cq. 'leent' van familieleden zonder dat je toestemming hebt, ben je volgens mij toch echt iets aan het doen dat je in de opvoeding niet van je ouders leert. Dit meisje heeft lak aan het ouderlijk gezag en ook lak aan de politie, getuige het feit dat ze weigerde te stoppen voor de politie en eerst moest worden klemgereden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
[..]
Waar haal je het allemaal vandaan man.
Ja, en? Was jij zo'n brave tiener? Ik niet iig.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als jij dingen steelt, cq. 'leent' van familieleden zonder dat je toestemming hebt, ben je volgens mij toch echt iets aan het doen dat je in de opvoeding niet van je ouders leert. Dit meisje heeft lak aan het ouderlijk gezag en ook lak aan de politie, getuige het feit dat ze weigerde te stoppen voor de politie en eerst moest worden klemgereden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/540(...)utomobiliste-13.html
Je verzint het niet. Een compleet gebrek aan respect voor gezag. Gezag van zowel de ouders als de politie.
Ik was een redelijk brave tiener, ja. En als ik dat niet was, zou ik achteraf gehoopt hebben dat ik op tijd gecorrigeerd was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en? Was jij zo'n brave tiener? Ik niet iig.
Dat kan zichzelf ook corrigeren. Niet dat een tiener geen straf verdient als hij/zij zich misdraagt, maar je kunt ook overdrijven..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was een redelijk brave tiener, ja. En als ik dat niet was, zou ik achteraf gehoopt hebben dat ik op tijd gecorrigeerd was.
Ik zeg toch ook niet dat ze 10 jaar de bak in moet ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan zichzelf ook corrigeren. Niet dat een tiener geen straf verdient als hij/zij zich misdraagt, maar je kunt ook overdrijven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |