abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130132375
Ik ben dus 2 weken geleden op een dinsdag naar de bananenbar geweest in Amsterdam.

Bijna iedereen kent het, als je bananenbar zegt waar dan ook in NL weet men dat het op de wallen is, en het iets erotisch inhoud.

Ik kwam dus bij de deur aan, 2 mannen in zwarte vesten en een zilvere V stonden voor de deur.

''Hey man, je heb 2 keuze's je kan de bananenbar in beneden, of de bananenclub die zit op de 1'e versieping, de bananenbar kan je voor 60 euro onbeperkt drinken EEN UUR LANG en naar blote wijfen kijken en de club kost (25 euro dacht ik) en dan kan je naar stripshows kijken''

Ik : doe dan maar de club van 25 euro.
Dus ik naar binnen afrekenen bij de kassa jufvrouw, ik kreeg 2 papiertjes waarmee je 2 gratis welkomsdrankjes voor kon halen.

Dus wij naar boven me mattie en ik, ( je weet zelf ) en boven waren een chinezen man die een lapdance kreeg, en een stuk of 5 meiden die op een bank naast elkaar zaten.

Toen we gingen zitten kwam al gelijk de eerste meid naar osn toe:
In het engels : wil je een lapdance voor 35 euro?
ik: nee sorry
''Wat doe je hier dan, ga je nu weg? '' Zei ze op een onbeschofte dwingende manier...
Ik ''nee, ik heb net veel entree betaald kom hier om te kijken''.
''no lapdance? dan kan je beter gaan''

Ik vond het heel onbeschoft deze behandeling omdat we zoveel entree hadden betaald.
(ik had gewoon geen geld voor een lapdance)/
Uiteindelijk kreeg ik van de kassa juf een stempel op me hand, zodat ze wisten dat ik had betaald, en toen mocht ik even pinnen voor meer geld te halen...

Dus ik kom terug, en toen heb ik door 2 meisjes een lapdance laten doen.

Echt hele mooie meisjes, alleen de dancen duren maar zo'n 7 minuten.......

Klacht ontzettend veel geld kwijt zijn, opdringerige meisjes die steeds geld van je los proberen te krijgen, en eigenlijk verplicht zijn een lapdance te nemen, en je nauwelijks gewoon rustig kan kijken naar de paaldans acts omdat ze steeds proberen geld van je los te krijgen..

Op jokertjes jawoord zag het er zo leuk uit toen Tony en Joey een lapdance kregen
maar de bananenbar is gewoon ontzettend opdringerig en de dansen die je krijgt zijn voor dat geld ontzettend kort....
Een lapdance van 20 minuten kosten 85 euro.......
En die ik nam 2 x kosten 35 per stuk

Klacht mensen denken altijd als ze aan de bananenbar denken dat het een grappige tent is, en het leuk is maar het is puur geld aftrogelen en zeer commercieel
Toen we de deur uitwouden stond er nog zo'n Marokkaanse portier die nog een fooi wou.. nou dacht het niet, (was toen ook al helemaal blut)
(heb niks tegen marokkanen want ben zelf indo)

Klacht iedereen denkt dat het zo leuk en speciaal is binnen, maar het is gewoon een normale stripclub met opdringerige dames, enkel omdat het op de wallen ligt is het waarschijnlijk zo populair , als het ergens langs een provinciale weg lag in Limburg zou geen hond het kennen.

klacht lijk me terecht
pi_130132468
wat had je verwacht dan?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_130132479
dat ze masturbatieshowtjes met bananen op zouden voeren ofzo :?
pi_130132489
Joh, stripclubs zijn duur.
pi_130132495
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:26 schreef djakkaa3033 het volgende:
uitwouden
:') .
-
pi_130132561
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
wat had je verwacht dan?
Een ongedwongen sfeer ik had gelezen op internet dat een keer een meid een dildo gebruikte en die in het glas doopte van een bezoeker, maar toen ik er was geen dildo gezien..

Enige wat ze proberen is geld aftroggelen en anders kan je beter weggaan als je niet nog meer geld uitgeeft daar binnen zei het meisje letterlijk...
pi_130132628
Als je info vraagt voor een vrijgezellenfeestje met zo'n 20 man zijn ze heel vriendelijk, de "bruidegom"mag gratis naar binnen en, als je het goed speelt mag je zelfs even gratis binnenkijken :P
Natuurlijk nooit terugkomen maar dat moet je ze niet vertellen.
Maar ja, de een gebruikt zijn piemel en betaald zich krom en de ander zijn hersens en kan gratis een kijkje nemen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_130132650
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef djakkaa3033 het volgende:

[..]

Een ongedwongen sfeer ik had gelezen op internet dat een keer een meid een dildo gebruikte en die in het glas doopte van een bezoeker, maar toen ik er was geen dildo gezien..

Enige wat ze proberen is geld aftroggelen en anders kan je beter weggaan als je niet nog meer geld uitgeeft daar binnen zei het meisje letterlijk...
nou, ze zijn in elk geval eerlijk, da's ook wat waard.
pi_130132720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:34 schreef longinus het volgende:
Als je info vraagt voor een vrijgezellenfeestje met zo'n 20 man zijn ze heel vriendelijk, de "bruidegom"mag gratis naar binnen en, als je het goed speelt mag je zelfs even gratis binnenkijken :P
Natuurlijk nooit terugkomen maar dat moet je ze niet vertellen.
Maar ja, de een gebruikt zijn piemel en betaald zich krom en de ander zijn hersens en kan gratis een kijkje nemen.
Haha koning!
Dat was wel een goede geweest ja :P
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:40:56 #10
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_130132839
Wereldvreemde josti
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:40:58 #11
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_130132841
quote:
Dus ik kom terug, en toen heb ik door 2 meisjes een lapdance laten doen.
:') :') :')
Hier lost ik alle respect voor je die je voor een mens kan hebben.
Gedwongen worden om een lapdance te nemen en dan ook nog 2 nemen. :')
quote:
hond
:')
Het is hont hier.

Wat een kutuser, kunnen we hem niet bannen?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:41:39 #12
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_130132871
Voor dat geld kan je idd net zo goed even bij zo'n meid achter het glas naar binnen gaan, dan heb je ook veel meer!

Ik woon al 25 jaar in Amsterdam, maar ben nog nooit bij de bananenbar geweest en ben het ook nooit van plan. Echt vreselijk als je je gedwongen voelt. Snap sowieso niet waarom je die lapdance als nog hebt gedaan voor 80 euro.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:43:44 #13
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_130132931
Als je aandacht wilt van het andere geslacht dan kan je toch net zo goed naar de wallen gaan ofzo, of zoek een vriendin.
Nee
pi_130132981
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef GwaiLow het volgende:
Voor dat geld kan je idd net zo goed even bij zo'n meid achter het glas naar binnen gaan, dan heb je ook veel meer!

Ik woon al 25 jaar in Amsterdam, maar ben nog nooit bij de bananenbar geweest en ben het ook nooit van plan. Echt vreselijk als je je gedwongen voelt. Snap sowieso niet waarom je die lapdance als nog hebt gedaan voor 80 euro.
Omdat ik wat aangeschoten was (eerst lekker bbq gedaan met wat drank in het vondelpark) eerst wou ik het niet, maar later kreeg ik toch wel zin in zo'n dans, dus ben ik geld bij gaan pinnen..

Dat gedwongen is inderdaad erg vervelend, en als je een beetje boos reageerd staan gelijk die uitsmijters te kijken naar je om je naar buiten te zetten.. Dus rechten heb je ook totaal niet binnen.

Maar goed, voortaan idd de ramen weer, ik heb dat ondertussen ook al 3 keer gedaan, maar heb dat toch wel een beetej afgesloten omdat ik de laatste keer toch ook niet zo prettig vond zo'n vreemde vrouw die onder me op d'r rug ligt hahaha!

Wel mijn complimenten over de stad trouwens! als rotterdammer heeft het me toch wel goed verrast de gezellige sfeer in de avond en in het park!
pi_130133009
quote:
(heb niks tegen marokkanen want ben zelf indo)
Wat een logica
pi_130133065
Ik snap niet goed waarom iemand zoveel geld betaald om opgewonden te worden. Het is niet alsof ze je daar er ook weer vanaf helpen, of wel soms?
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
pi_130133112
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:46 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Wat een logica
heb niets tegen TS hoor, want ik eet nu drop
pi_130133152
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Eglesiar het volgende:
Ik snap niet goed waarom iemand zoveel geld betaald om opgewonden te worden. Het is niet alsof ze je daar er ook weer vanaf helpen, of wel soms?
Ze zouden het eigenlijk in samenwerking met de all-the-way hoeren moeten doen ja.

Eerst toeristen binnenhalen die alleen willen kijken
Paar drankjes er in
Krijgen ze toch wel zin in zo'n lapdance of twee, drie.
En dan na ze voor 100 euro opgegeild te hebben ze doorsturen naar wat echte puta's die vanaf 100 per beurt het overnemen.

Maar goed het is natuurlijk op de wallen, dus zo werkt het eigenlijk al wel. Maar kan in-house.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:53:28 #19
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_130133279
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:45 schreef djakkaa3033 het volgende:

[..]

Omdat ik wat aangeschoten was (eerst lekker bbq gedaan met wat drank in het vondelpark) eerst wou ik het niet, maar later kreeg ik toch wel zin in zo'n dans, dus ben ik geld bij gaan pinnen..

Dat gedwongen is inderdaad erg vervelend, en als je een beetje boos reageerd staan gelijk die uitsmijters te kijken naar je om je naar buiten te zetten.. Dus rechten heb je ook totaal niet binnen.

Maar goed, voortaan idd de ramen weer, ik heb dat ondertussen ook al 3 keer gedaan, maar heb dat toch wel een beetej afgesloten omdat ik de laatste keer toch ook niet zo prettig vond zo'n vreemde vrouw die onder me op d'r rug ligt hahaha!

Wel mijn complimenten over de stad trouwens! als rotterdammer heeft het me toch wel goed verrast de gezellige sfeer in de avond en in het park!
Haha ik begrijp het. Ach je hebt het een keer uitgeprobeerd en de lapdance is te licht bevonden. Geen grote ramp gelukkig.

Woon je nu ook in A'dam? Zo niet, ik raad het je zeker aan! :D
pi_130133293
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:48 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

heb niets tegen TS hoor, want ik eet nu drop
ik lach nu echt hardop haha
pi_130133335
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef djakkaa3033 het volgende:

[..]

ik lach nu echt hardop haha
stop een banaan in je reet
pi_130133416
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Haha ik begrijp het. Ach je hebt het een keer uitgeprobeerd en de lapdance is te licht bevonden. Geen grote ramp gelukkig.

Woon je nu ook in A'dam? Zo niet, ik raad het je zeker aan! :D
Hahah, nee mijn oom en tante wonen wel in West :P
Opzich wel erg fijn, ik vind Amsterdammers erg open, in het park komen gewoon onbekende even naar je toe een praatje maken etc, de sfeer bevalt me heel goed, alleen voor mij zelf is het daar toch net wat te duur voor wat je krijgt qua woning. :P
pi_130133463
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Eglesiar het volgende:
Massage sallon in Rotterdam 60 euro voor een body to body massage, keuze uit 5 thaise meisjes, inclucief intiem met condoom op het eind, dus dat is vergeleken met die bar erg goedkoop.

Een keer gedaan, maar later bleek dus die vrouw al 35 te zijn die het bij me deed.. Dat zie je niet bij die thaise vrouwen, ze lijken allemaal nog erg jong haha
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:59:58 #24
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_130133511
Sukkel.

Je had voor 60 euro dat uurtje moeten pakken.

Ik heb dat ook een keer gedaan met een groepje van 8 man.
hahaha de dildo's vliegen mij nog steeds om de oren als ik daaraan terug denk. Het kost iets meer en het is een uur lang schijtlollig. Banaantje uit de poes eten, u kent het wel.

Maar TS is pauper en wil voor 25 euro vrouwtjes kijken :')
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
pi_130133527
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:46 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Wat een logica
idd, logica van "lik m'n kut" veel indo's en molukkers hebben juist vaak ruzie met mocro's door hen ook wel naffers genoemd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')