Ik ben dus 2 weken geleden op een dinsdag naar de bananenbar geweest in Amsterdam.
Bijna iedereen kent het, als je bananenbar zegt waar dan ook in NL weet men dat het op de wallen is, en het iets erotisch inhoud.
Ik kwam dus bij de deur aan, 2 mannen in zwarte vesten en een zilvere V stonden voor de deur.
''Hey man, je heb 2 keuze's je kan de bananenbar in beneden, of de bananenclub die zit op de 1'e versieping, de bananenbar kan je voor 60 euro onbeperkt drinken EEN UUR LANG en naar blote wijfen kijken en de club kost (25 euro dacht ik) en dan kan je naar stripshows kijken''
Ik : doe dan maar de club van 25 euro.
Dus ik naar binnen afrekenen bij de kassa jufvrouw, ik kreeg 2 papiertjes waarmee je 2 gratis welkomsdrankjes voor kon halen.
Dus wij naar boven me mattie en ik, ( je weet zelf ) en boven waren een chinezen man die een lapdance kreeg, en een stuk of 5 meiden die op een bank naast elkaar zaten.
Toen we gingen zitten kwam al gelijk de eerste meid naar osn toe:
In het engels : wil je een lapdance voor 35 euro?
ik: nee sorry
''Wat doe je hier dan, ga je nu weg? '' Zei ze op een onbeschofte dwingende manier...
Ik ''nee, ik heb net veel entree betaald kom hier om te kijken''.
''no lapdance? dan kan je beter gaan''
Ik vond het heel onbeschoft deze behandeling omdat we zoveel entree hadden betaald.
(ik had gewoon geen geld voor een lapdance)/
Uiteindelijk kreeg ik van de kassa juf een stempel op me hand, zodat ze wisten dat ik had betaald, en toen mocht ik even pinnen voor meer geld te halen...
Dus ik kom terug, en toen heb ik door 2 meisjes een lapdance laten doen.
Echt hele mooie meisjes, alleen de dancen duren maar zo'n 7 minuten.......
Klacht ontzettend veel geld kwijt zijn, opdringerige meisjes die steeds geld van je los proberen te krijgen, en eigenlijk verplicht zijn een lapdance te nemen, en je nauwelijks gewoon rustig kan kijken naar de paaldans acts omdat ze steeds proberen geld van je los te krijgen..
Op jokertjes jawoord zag het er zo leuk uit toen Tony en Joey een lapdance kregen
maar de bananenbar is gewoon ontzettend opdringerig en de dansen die je krijgt zijn voor dat geld ontzettend kort....
Een lapdance van 20 minuten kosten 85 euro.......
En die ik nam 2 x kosten 35 per stuk
Klacht mensen denken altijd als ze aan de bananenbar denken dat het een grappige tent is, en het leuk is maar het is puur geld aftrogelen en zeer commercieel
Toen we de deur uitwouden stond er nog zo'n Marokkaanse portier die nog een fooi wou.. nou dacht het niet, (was toen ook al helemaal blut)
(heb niks tegen marokkanen want ben zelf indo)
Klacht iedereen denkt dat het zo leuk en speciaal is binnen, maar het is gewoon een normale stripclub met opdringerige dames, enkel omdat het op de wallen ligt is het waarschijnlijk zo populair , als het ergens langs een provinciale weg lag in Limburg zou geen hond het kennen.
klacht lijk me terecht