SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Tuurlijk ging ik die niet krijgen, zeker niet van zo'n knulletje met weer zo'n trieste 5atb. Daarom heb ik ook direct geweigerd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zul je wel niet krijgen... Had jij hem je Balk gegeven als je verloor? Eerlijk plz
Leuk teamquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:26 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit eens proberen, misschien komt dit in de buurt van 433 met twee cam's. Door de high/low workrates op de lm, rm en st staan die verder naar voren waardoor ze als het ware lv en rv zijn. En de mid/mid wr's op de cam's, waardoor ze niet te ver naar voren spelen.ben benieuwd!
Thanks! Ben erg benieuwd of het werkt.. Met silvers werkt 451 altijd wel, maar dan had ik een sterke spits.. Dat is torres niet echtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuk teamVan 4-5-1 ga je geen spijt krijgen, en met deze workrates zeker niet!
Bij silvers liep het inderdaad erg lekker, ik had Wesley in de spits en ondanks zijn lage p's liep het gewoon goedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thanks! Ben erg benieuwd of het werkt.. Met silvers werkt 451 altijd wel, maar dan had ik een sterke spits.. Dat is torres niet echt
Ik heb Iago Aspas als spits in 451, speelt top (zelfs met 8 chem). De Liverpool-versie van hem is in dit team ook nog een optie voor jequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thanks! Ben erg benieuwd of het werkt.. Met silvers werkt 451 altijd wel, maar dan had ik een sterke spits.. Dat is torres niet echt
Pace is niet echt een must have neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Bij silvers liep het inderdaad erg lekker, ik had Wesley in de spits en ondanks zijn lage p's liep het gewoon goed![]()
Ik ga 4-5-1 weer gebruiken voor m'n nieuwe Serie A team.
Alleen dan heb ik een andere cm nodig.. Want mata moet natuurlijk ook zijn chem gehoudenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Iago Aspas als spits in 451, speelt top (zelfs met 8 chem). De Liverpool-versie van hem is in dit team ook nog een optie voor je
Ha ha !quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een kans (als Feyenoord tenminste niet degradeert)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |