Voor de bestuurder was er voldoende ruimte, alleen de eerste rij achter de bestuurderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:07 schreef Duvel het volgende:
Toch slordig hoe weinig ruimte er overblijft voor de bestuurder, bij zo'n aanrijding. Of zie ik dat verkeerd?
Maar die blijft nog in Duitsland staan. Wel zijn er in Duitsland 8 HTM-instructeurs opgeleid voor Avenio en dus bevoegd ermee te rijden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:40 schreef Peter het volgende:
HTM heeft de eerste nieuwe Avenio overgedragen gekregen van Siemens onlangs..
Daar op de moerweg bij de S-bochtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:55 schreef Peter het volgende:
Op de moerweg is de helft van het spoor op de kruising maar vernieuwd.. De kant ri Zuiderpark nog niet, is dat het knelpunt?
En ach, de koninginnegracht is ook nog lang niet af.. Geen haast
Nice, wel jammer nu kan John Rebus niet meer over de bouwwerkzaamheden zeuren van de tram in Edinburghquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:31 schreef ReisT het volgende:
Twee "nieuwe" CAF-trams in Edinburgh, op 31 mei, de eerste exploitatiedag van deze tramlijn.
(De eerste trams zijn al in 2010 afgeleverd, maar ze zijn nu pas in dienst gekomen.)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nadde zomer krijg ik eindelijk mijn Avenio opleiding
nice, aparte lensquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even mijn nieuwe cheapass actioncam uitgeprobeerd
Is een 120 graden lens (Denver AC-5000W) en daarbij ook rekening houden uiteraard met de bolling van mijn voorruitquote:
Hoogstwaarschijnlijke type Urbosquote:UTRECHT - De Uithof-tramlijn in Utrecht wordt aangelegd door aannemer BAM en de trams worden geleverd door het Spaanse CAF, zo is besloten na een uitvoerige aanbestedingsprocedure. Dat meldt het Bestuur Regio Utrecht (BRU). .
De opdracht aan BAM omvat de realisatie van de traminfrastructuur voor de Uithoflijn, waaronder tramrails, bovenleiding en haltes. Het tracé is acht kilometer lang en krijgt negen haltes. De opdracht aan de Spaanse leverancier CAF betreft 27 'lagevloertrams' van circa 32 meter lang.
De Uithoflijn rijdt in 17 minuten van Utrecht Centraal naar P+R De Uithof. De aanleg kost in totaal circa 440 miljoen euro.
Het is de bedoeling dat de tram naar het universiteitsterrein vanaf medio 2018 gaat rijden.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 07:45 schreef Duvel het volgende:
Ik moest hier ff vermelden dat BAM de infra gaat doen.
NS-tram, ben benieuwd hoe de reacties morgen zullen zijnquote:Op zondag 14 december 2014 17:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nieuwe HTM/NS reclametram
https://twitter.com/Jeroen_117/status/544156291296690176?s=03
Het gaat om een proef van GTL wagens, 3 stuks, die vanaf Holland Spoor naar Scheveningen gaan maar wachten op bepaalde treinen. Als de NS vertraging heeft wacht de GTL ook om zo betere aansluiting voor passagiers te realiseren. Althans dat willen ze doenquote:Op zondag 14 december 2014 20:23 schreef bork het volgende:
[..]
NS-tram, ben benieuwd hoe de reacties morgen zullen zijn.
Dat was vroeger gewoon normaal.quote:Op zondag 14 december 2014 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het gaat om een proef van GTL wagens, 3 stuks, die vanaf Holland Spoor naar Scheveningen gaan maar wachten op bepaalde treinen. Als de NS vertraging heeft wacht de GTL ook om zo betere aansluiting voor passagiers te realiseren. Althans dat willen ze doen
Ja maar vroeger reden ze eens per half uur en was het netwerk niet zo uitgebreid. Nu vertrekt er iedere 4 minuten wel een GTL van Holland Spoor richting Centrum en Scheveningenquote:
staan ze dan op het eindpunt van 11/12 te wachten? Of bij de nieuwe overloopwissel bij de wouwermanstraat?quote:Op zondag 14 december 2014 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het gaat om een proef van GTL wagens, 3 stuks, die vanaf Holland Spoor naar Scheveningen gaan maar wachten op bepaalde treinen. Als de NS vertraging heeft wacht de GTL ook om zo betere aansluiting voor passagiers te realiseren. Althans dat willen ze doen
Wel okquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:59 schreef ReisT het volgende:
En zo gaan de trams voor de Uithoflijn er dus uit zien:
[ afbeelding ]
Al roept de gemeente bij de plannen over de (al gereed zijnde) wissels en inhaalspoor bij de Wouwermanstraat dat het hier ook voor is..quote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef Peter het volgende:
[..]
staan ze dan op het eindpunt van 11/12 te wachten? Of bij de nieuwe overloopwissel bij de wouwermanstraat?
-edit- Laakweg/kade lees ik elders
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:23 schreef Peter het volgende:
Uit de oude doosch: FOT / [Showcase] GVB Remise
Ik kijk nog steeds happy terug op het nachtelijke fotobezoek aan een Amsterdamse Remise.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:32 schreef Peter het volgende:
Is er al zicht op ingebruikname van de nieuwe Haagse trams? In het verleden werd trots geroepen dat men in 2015 er mee zou rijden, maar ik zie nog niets..
quote:
Dusseh... Gaan ze nog gebruikt worden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:15 schreef Peter het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Planning is dat de eerste voor het einde van de maand met passagiers rijdt... maarja, planningen zijn er om te wijzigen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dusseh... Gaan ze nog gebruikt worden?
21 september is de planning, zijn al collega's die een avenio dienst in hun rooster hebben staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Planning is dat de eerste voor het einde van de maand met passagiers rijdt... maarja, planningen zijn er om te wijzigen..
Ik heb er al in meegereden
Lijn 11 als eerste?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
21 september is de planning, zijn al collega's die een avenio dienst in hun rooster hebben staan
Nope, lijn 2quote:
de rijden ook nogquote:Op woensdag 2 september 2015 21:06 schreef Duvel het volgende:
Zo, best modern! In 2012 reed dit er nog!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |