pas op de katten vinden t ook leuk om in te tukkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik krijg er binnenkort 1 binnen, van eBay, zo'n vouwtentje zeg maar.. ben benieuwd!
Ooooooh jaaa... goeien tip. Ik zie die stinkerds alweer hun dikke reet erin proppen. ZEAU. IK GA HIEJR LIGGE HOOJR!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pas op de katten vinden t ook leuk om in te tukken
Kaddersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooooh jaaa... goeien tip. Ik zie die stinkerds alweer hun dikke reet erin proppen. ZEAU. IK GA HIEJR LIGGE HOOJR!
Bij mij was canon de enige optie, maar je moet gewoon zelf bedenken wat je wilt en kijken welke jij de beste kwaliteit heeft, en je moet ze vast houden om te kijken welke je ook lekker in je hand vind liggen, dat is ook belangrijk als je veel fotos maaktquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maareh in het algemeen. Waarom zou je canon nemen? En waarom Nikon?
IK HEB T OOK ECHT AL NIET MAANDEN 32948290829 KEER GENOEMD IN DEZE SC OFZOquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds ZO blij met Duri Rejuvacote. Echt nog nooit zulke mooie nagels gehad.
Ja hoi ! Wat een bazenspulquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds ZO blij met Duri Rejuvacote. Echt nog nooit zulke mooie nagels gehad.
Jonge, dat weet ik tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK HEB T OOK ECHT AL NIET MAANDEN 32948290829 KEER GENOEMD IN DEZE SC OFZO
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item589ba08366quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Lindytje het volgende:
Wat, wat, wat??
Waar moet ik het kopen, wat is het? Wat kost het? GIEV!!
kutwijfquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Lindytje het volgende:
Wat, wat, wat??
ebay; bazenspul voor sterke nagels te kweken en die je nagels echt een groeiboost geven.. GEEN IDEE WAT HET KOST IK RAMDE GEWOON JONGEUHquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Lindytje het volgende:
Wat, wat, wat??
Net als ik met Bondiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kutwijf
duri rejuvacote 1, geowon op ebay
EN NOU GA K T NIET MEER ZEGGEN ANDERS DAN KRIJG K WEER "heb je aandelen ofzooo"![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ebay; bazenspul voor sterke nagels te kweken en die je nagels echt een groeiboost geven.. GEEN IDEE WAT HET KOST IK RAMDE GEWOON JONGEUH
Gebruik je hem ook als topcaot? Stond op het flesje; maar dat doe ik dus niet...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit al aan mijn tweede potje inmiddels, en die gaat al hard dus straks aan de derde beginnen
Nee, alleen als basecoat. Ik heb echt zoveel topcoats staan en ze blivjen maar sturen dus ik gebruik duri lekker alleen als base anders gaat ie helemaal snel opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gebruik je hem ook als topcaot? Stond op het flesje; maar dat doe ik dus niet...
"ze blijven maar sturen" dat klinkt echt fantastischquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, alleen als basecoat. Ik heb echt zoveel topcoats staan en ze blivjen maar sturen dus ik gebruik duri lekker alleen als base anders gaat ie helemaal snel op
ik heb er nu 20, zo niet meerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"ze blijven maar sturen" dat klinkt echt fantastisch
Ik gebruik altijdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb er nu 20, zo niet meerdus liever dan duri sparen voor base
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb er nu 20, zo niet meerdus liever dan duri sparen voor base
Datquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"ze blijven maar sturen" dat klinkt echt fantastisch
Ja ik dus ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, alleen als basecoat. Ik heb echt zoveel topcoats staan en ze blivjen maar sturen dus ik gebruik duri lekker alleen als base anders gaat ie helemaal snel op
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I do honey, that's why I lurf joe
quote:
ik denk altijd dan, had die topcoat gehouden en stuur mij maar een extra lakje ofzoquote:
Ook collegequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatBaas
![]()
[..]
Ja ik dus ookNaja + dat ik poche nog steeds het fijnst vind als topcoat ook eik
[..]![]()
Owjah jij had collega die dinsdag he? En de maandag? 26ste??
Nope, is uit het assortiment.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die essence fast dry stond niet in t nieuwe schap. Wel de high gloss
Woensdag ben ik wegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook collegeprecies dezelfde tijd. Meh.
Woensdag ben ik vrijDo pas college om 16.45
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
ik denk altijd dan, had die topcoat gehouden en stuur mij maar een extra lakje ofzo![]()
![]()
#verwendkutkind
#hastagalles
Ik geloof dat ik de high gloss net zo fijn vond, maar niet iedereen is het daar over eens.quote:
Je typt heel de tijd collegaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Woensdag ben ik weg![]()
![]()
Dan gaan we al naar mijn ouders en dag er op om 5u vertrekken op verkansie
Anders moet ik gewoon voor je collega komenHoe laat moet je dan weg?
quote:
Eerste week jonguhquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy die naar college gaat? Wat een goeden garper
Heb je veel afwasmiddel gedaan? En staat het dichtbij de "bron" van vliegjes?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog geen vliegjes gevangen fml
Ik moet weg om uhm... 14.15quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Woensdag ben ik weg![]()
![]()
Dan gaan we al naar mijn ouders en dag er op om 5u vertrekken op verkansie
Anders moet ik gewoon voor je collega komenHoe laat moet je dan weg?
Lol ermahgedquote:
Wat een kuttijd !!!11!!quote:
Dan hoor ik wat we allemaal wel en niet moeten doen en dan weet ik weer genoeg voor de hele periodequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het juist het minste boeiend
bij mij zitten ze allemaal om de schaal en vliegen weg als ik aankom fmquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je veel afwasmiddel gedaan? En staat het dichtbij de "bron" van vliegjes?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan hoor ik wat we allemaal wel en niet moeten doen en dan weet ik weer genoeg voor de hele periode
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol ermahged*Nood aan verkansie much*
Overigens:
[ afbeelding ]
Ik zou eerst heel erg schrikken en dan vreselijk hard lolleren![]()
Hmm, lame.. hier werkte het echt direct als een tiet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij mij zitten ze allemaal om de schaal en vliegen weg als ik aankom fm
Ik wilde die gaan kijken, maar ik zat na 2 foto's echt al te hard te gnorken. Ik ben nog aan het "werk"quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef Lindytje het volgende:
Dezon is ook briljant
http://www.buzzfeed.com/erinchack/dogs-who-forgot-how-to-dog
Thehehehequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wilde die gaan kijken, maar ik zat na 2 foto's echt al te hard te gnorken. Ik ben nog aan het "werk"dus ik kijk hem vanavond thuis
Heul niet, je hebt Sien en Lassiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
TheheheheIk zat hier ook te lolleren
![]()
![]()
Maar gelukkig ben ik eenzaam thuis
Zucht... ik denk er over naquote:
Die slapenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heul niet, je hebt Sien en Lassie
Ik heb collegE tot 16.30, dus dan ben ik om 17.00 weer thuisquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zucht... ik denk er over na![]()
Anders ben ik ook maar een uurtje bij je en das ook maar saai.. en tot hoe laat heb je collega? Of ik kom maandagavond ofzoHeb toch verkansie dan
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
:v
http://www.buzzfeed.com/c(...)tter-to-her-roommate
Ok ik zal vanavond aan cif vragen of we die maandag nog iets hadden; ik ga toch niet trainen en dan kom ik 's avonds gewoon lekker langsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb collegE tot 16.30, dus dan ben ik om 17.00 weer thuis
's avonds is ook prima
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:34 schreef Lindytje het volgende:
Dezon is ook briljant
http://www.buzzfeed.com/erinchack/dogs-who-forgot-how-to-dog
Ik ben ook benieuwd of het bij Chanel bijvoorbeeld zou helpen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of ik die Essence gelset wil en dan alleen topcoat + lamp
Alleen heb vorige week vrijdag nagels gelakt en dat zit nu dus na 7 dagen eigenlijk nog steeds prima op mini beetje tipwear na en dan denk ik 'waar heb ik dan zo'n set voor nodig'. Maar dit is wel een OPI lakje en die blijven meestal wel goed zitten, maar Essence/Catrice bv weer niet en dan zou het wel weer handig zijn. IK WEET NIET WAT IK WIL
Tsjaa, het is natuurlijk niet zo duur. Maar als het echt niet veel toevoegt of schade aan je nagels aanbrengt (zonder dat basecoat geneuzel) dan is het zonde geld..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of ik die Essence gelset wil en dan alleen topcoat + lamp
Alleen heb vorige week vrijdag nagels gelakt en dat zit nu dus na 7 dagen eigenlijk nog steeds prima op mini beetje tipwear na en dan denk ik 'waar heb ik dan zo'n set voor nodig'. Maar dit is wel een OPI lakje en die blijven meestal wel goed zitten, maar Essence/Catrice bv weer niet en dan zou het wel weer handig zijn. IK WEET NIET WAT IK WIL
Ja maar dan gewoon basecoat + lak + quickdry topcoat (geen zin om lang te wachten tot het droog is) en daarna gellaag eroverheen. En dan hopelijk er ook weer afkrijgen na een weekquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd of het bij Chanel bijvoorbeeld zou helpen!
Jaaa, gezelligquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok ik zal vanavond aan cif vragen of we die maandag nog iets hadden; ik ga toch niet trainen en dan kom ik 's avonds gewoon lekker langs
Ja die basecoat wil ik eigenlijk sowieso niet gebruiken *heeft nog steeds de nagels van Lindy in gedachtenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, het is natuurlijk niet zo duur. Maar als het echt niet veel toevoegt of schade aan je nagels aanbrengt (zonder dat basecoat geneuzel) dan is het zonde geld..
Ja precies.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar dan gewoon basecoat + lak + quickdry topcoat (geen zin om lang te wachten tot het droog is) en daarna gellaag eroverheen. En dan hopelijk er ook weer afkrijgen na een week
Tipwear krijg je met de gelset ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh echt? Hmm, dat is dan weer jammerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tipwear krijg je met de gelset ook
Hahah! Ik ga sowieso nog met kleurtje testen, maar dit moet er nog even iets langer opzitten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Anders sloop jij je gellaag er ff af en gaat dat testen? Ah, please?
Jep! Wacht, ik zal een foto voor je maken. Dit is de derde dag nu dat er er op zit...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh echt? Hmm, dat is dan weer jammer
Ah thnx!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep! Wacht, ik zal een foto voor je maken. Dit is de derde dag nu dat er er op zit...
Dat is een diabetes dingetje tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:00 schreef Diconnected het volgende:
Kuthoerenaidszooi, ik heb bij mijn linkervoet onder bij m'n tenen allemaal scheuren in m'n huid en kloven enzo
Dafuq, is dit dat gelspul na 3 dagen?quote:
Ja, heb er alleen nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is een diabetes dingetje toch?
Straks gaan ze pizza bestellen, want dan komt het vanzelfquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
Score!! Baas riep: Gaan we iets lekkers halen? Macdonalds ofzo?
Dus ik zag hier al van: Noeeeezzzz![]()
Is ie zelf te lui om iets te halen en willen mijn collega's ook niet.
Baas: "Nou dan eet ik wel een mandarijntje"
Mooooooooooi![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:00 schreef Diconnected het volgende:
Kuthoerenaidszooi, ik heb bij mijn linkervoet onder bij m'n tenen allemaal scheuren in m'n huid en kloven enzo
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq, is dit dat gelspul na 3 dagen?
Don't give them ideasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Straks gaan ze pizza bestellen, want dan komt het vanzelf
Mijn gewone nagellak van 5 dagen geleden zit nog beterquote:
Ja ik denk dat m'n schimmel weer terug is door kamp enzo, vieze vloeren in douchegebouw en dan ook zwembad enzo... maar dit doet echt pijn, dat had ik eerst nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook snel scheuren onderop voet en heel snel droog maar dna doe ik mijn P2 handmasker hele voeten mee insmeren en dan twee paar sokken aan en dat lekker lang laten zitten, voel heel raar maar helpt wel goed![]()
Doet samson nou eens nooitquote:
schimmel terug = afspraak maken met de dokterquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik denk dat m'n schimmel weer terug is door kamp enzo, vieze vloeren in douchegebouw en dan ook zwembad enzo... maar dit doet echt pijn, dat had ik eerst niet
Is groente, is gezondquote:
Samson ligt alleen maar onder gordijnenquote:
Lassie ook! Die krijgt door wanneer ze een koekje krijgen en staat dan ook als een mongol zo blij te wezenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jill staat altijd zo te springen met dr mini potjes
Ja! Blijkbaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeuzus Lin, ben je alweer een jaar bezig?
Ja trollhontquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Samson ligt alleen maar onder gordijnen
Waarom staat er niks in je speech over hoe erg je bloggen onderschat hebt en hoe keihard het werken is en hoeveel respect je nu hebt voor de groten bloggers?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
O nee als ik gewoon wacht met snoepje geven of speeltje ofzo dan begint ie gewoon trucjes te doen ZIT AF DRAAI ROL ZWAAI ZWAAI ZWAAI KUS HOOG DOE IK HET GOED GIMME KOEKJEEEEEE
KIEK WAT IK ALLEMAAL KANquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
O nee als ik gewoon wacht met snoepje geven of speeltje ofzo dan begint ie gewoon trucjes te doen ZIT AF DRAAI ROL ZWAAI ZWAAI ZWAAI KUS HOOG DOE IK HET GOED GIMME KOEKJEEEEEE
Wajoo, 3 jaar alquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik in oktober alweer 3 jaar! Goed bezig Lin, 1ste jaar er alweer op
.
Buigen tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KIEK WAT IK ALLEMAAL KAN![]()
![]()
![]()
Cody had echt moeite met af gaan liggen. Dus toen hij dat eenmaal kon lag hij iedere keer op de grond als ik per ongeluk naar hem keek.
Toen ben ik hem maar gaan belonen voor gewoon staan en niks doen, want ik kreeg heul geen tijd om een commando te geven![]()
Hij heeft nu leren buigen trouwens
Oh, shit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom staat er niks in je speech over hoe erg je bloggen onderschat hebt en hoe keihard het werken is en hoeveel respect je nu hebt voor de groten bloggers?
Ja ik wilde hem iets leren waarmee ik makkelijk buiten kan oefenenquote:
JE HEBT GEEN RESPECT VOOR DE GROTEN BLOGGERS!quote:
Hahaha! Wim is echt zo'n baasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik wilde hem iets leren waarmee ik makkelijk buiten kan oefenen
Dus ik dacht "jeej nieuw project".. heeft hij het binnen 5 dagen al door![]()
Hij kan trouwens ook een bazenhighfive geven
Dan springt hij op, leunt met z'n ene poot op m'n arm en slaat met z'n andere poot tegen m'n hand
Die moeten we nog perfectioneren, krijg nog iets te vaak een poot voor m'n smoel
Oh oh...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JE HEBT GEEN RESPECT VOOR DE GROTEN BLOGGERS!
Wimquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik wilde hem iets leren waarmee ik makkelijk buiten kan oefenen
Dus ik dacht "jeej nieuw project".. heeft hij het binnen 5 dagen al door![]()
Hij kan trouwens ook een bazenhighfive geven
Dan springt hij op, leunt met z'n ene poot op m'n arm en slaat met z'n andere poot tegen m'n hand
Die moeten we nog perfectioneren, krijg nog iets te vaak een poot voor m'n smoel
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha! Wim is echt zo'n baas![]()
Sien is te ongeduldig voor trucjes: WAT?? IK SNAP HET NIET! LAAT OOK MAAR ZITTEN![]()
Jullie passen zo goed bij elkaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Co wordt dus echt onrustig als ik hem geen trucjes laat doen op een dag.
Daarbij weigert hij nog steeds regelmatig om uit z'n etensbak te eten, dus is het ook een manier om er wat vreten in te krijgen[/anorectenhont]
Zie je niks vanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
Buigen![]()
![]()
Bij samson maakt dat niet zoveel indruk
![]()
Hij is ook echt zeer makkelijk in de war te brengen inderdaad.. "we gaan een andere kant op dan normaal IK SNAP ER NIKS VANquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jullie passen zo goed bij elkaar. Regelmaat
aidsstoornis
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
Samson gaat tegenwoordig heel blij doen met zijn bot... En kwispelen blij rondhuppelen alles... En vooral als ik vb weg ben geweest (naar training) en dan terug thuis kom; pakt ie meteen zijn bot en dan toont ie em heel blij! En dan legt ie em gewoon weer ergens neer en gaat weer verder slapenEn dat dus bijna iedere keer
Dat bot ligt er nu al 2 weken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleepy Lassie
Don't come closer, I might hurt you
Jup ! En KIEK HOE BLIJ IK BEN MET MIJN BOT ZIE MIJ KWISPELEN! NEE NIET MIJN BOT PAKKEN ERMAHGERD MIJN BOT.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Briljant
KIEK IK HEB EEN BOT KIEK M'N BOT ok nu heb je m'n bot gezien
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had eerst met hem op de bank gezeten en toen ging ik weg. Hier was hij aan het bedenken wat hij nu moest doen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:33 schreef Lindytje het volgende:
FLUFFEH PUPPEHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleepy Lassie
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Sien vreet zo'n ding in een half uur opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ! En KIEK HOE BLIJ IK BEN MET MIJN BOT ZIE MIJ KWISPELEN! NEE NIET MIJN BOT PAKKEN ERMAHGERD MIJN BOT.
OK IK LEG HET HIER NEER EN DOE ER NIKS MEER MEE MAAR JE MAG EM NIET PAKKEN111!!!!It's funny
Bietje liggen zo... altijd een goede dagbestedingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had eerst met hem op de bank gezeten en toen ging ik weg. Hier was hij aan het bedenken wat hij nu moest doen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:33 schreef Lindytje het volgende:
DOE EENS NIET LASSIE OPETEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleepy Lassie
Ze is wel echt koesiekoesie
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Dan ken je hem nog niet. ERMAGERD JE GAAT WEG WAT NU..............IK KOM MEE WACHT OP MIJ!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bietje liggen zo... altijd een goede dagbesteding
Hóeft niet he... Dat veranderenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan trouwens niet wennen aan die ballen. Het is dat hij er zo van zal veranderen, ik ben zo geneigd die ballen eraf te halen omdat het er zo debiel uitziet
Sien: Oh, ga je weg? Doei.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan ken je hem nog niet. ERMAGERD JE GAAT WEG WAT NU..............IK KOM MEE WACHT OP MIJ!
Ja hoi ! doe ik nog steeds met Samsonquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:36 schreef Lindytje het volgende:
Het leuke aan Lassie is dat ze zo mini is en je haar dus altijd -al dan niet gewenst door Lassie- op kan pakken wanneer je er zelf zin in hebt![]()
![]()
Ik vind het wel een laatste redmiddel, want het is nu een atletische, enthousiaste hont en dat wil ik eigenlijk wel behouden. Ik heb ook het vermoeden dat zijn gedrag richting andere honden alleen maar erger zal worden, omdat er heel veel angst in zit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hóeft niet he... Dat veranderenHet kán; maar kan net zo goed niet
Wij vonden het niet tof dat ie 'misschien' sloom zou worden; maar dat had samson eik totaal niet toen ie zijn chemische castratie kreeg.
Alhoewel ik steeds meer aan het denken ben om hem wel te laten castrerenDat gegrom tegen andere reu-en enzo ben ik zo beu.. maar ik weet ook niet in hoeverre het heel veel minder zou worden
ohai jillquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:36 schreef Lindytje het volgende:
Het leuke aan Lassie is dat ze zo mini is en je haar dus altijd -al dan niet gewenst door Lassie- op kan pakken wanneer je er zelf zin in hebt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hoi ! doe ik nog steeds met SamsonEn dan wil ie niet en loopt ie weg en dan zeg ik dat ie moet blijven staan.. Dus dat doet ie dan en als ik em dan wil oppakken gaat ie helemaal op zijn rug liggen van 'IK WIL NIEEEHIEEET'.
En dan doe ik het toch
Ja als het niet medisch hoeft; vind ik het ook raar om het wél te doen eik... Dat blaffen en grommen probeer ik toch telkens voor te zijn; en hij doet het nog steeds prima bij de honden oppas.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een laatste redmiddel, want het is nu een atletische, enthousiaste hont en dat wil ik eigenlijk wel behouden. Ik heb ook het vermoeden dat zijn gedrag richting andere honden alleen maar erger zal worden, omdat er heel veel angst in zit.
Laat hem eerst maar eens echt volwassen worden.. Ja en dan kijken we ondertussen wel tegen die ellende aan
HET ZIET ER ALLEEN ZO DEBIEL UITquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja als het niet medisch hoeft; vind ik het ook raar om het wél te doen eik... Dat blaffen en grommen probeer ik toch telkens voor te zijn; en hij doet het nog steeds prima bij de honden oppas.
En hij wordt niet meer wild van teefjes ofzo; dus dat valt ook mee.
quote:
Heerlijk praktisch!quote:
Vaak leg ik hem dan ook nog eens bij cif neerquote:
Mental imagequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk praktisch!
Ook buiten: luister je niet? Dan mag je niet meer lopen. *zwiep* hond op arm. Hont -->![]()
Dat vindt Cif vast ook fantastischquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vaak leg ik hem dan ook nog eens bij cif neerEn dan ligt ie daar 2 minuten en moet ik nog 10 keer BLIJF roepen en dan uiteindelijk springt ie er vanaf
Eik welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vindt Cif vast ook fantastisch
Dat had ik vanmorgen toen om 6u15 mijn wekker ging om te hardlopenquote:
Good busy youquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eik wel![]()
![]()
[..]
Dat had ik vanmorgen toen om 6u15 mijn wekker ging om te hardlopen![]()
![]()
Maar ben blij dat ik het toch heb gedaan want nu al hele dag velen energie
Oeh ook nicceeeequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Good busy you
Ik ga om 18.00 voor de 4e keer zwemmen deze week. That'll do
Zwemmen is briljantquote:
Nondeju het wordt nog wel ietsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zwemmen is briljant
Straks gewoon al 3 weken gesportMoet niet gekker worden man!
Oei, das net zoveel tipwear als met een normale lak zonder gel, misschien wel meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef Debsterr het volgende:
Nou maisjes, ik heb weer een pareltje van een blog gevonden hoor!
Goeden teksten ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef Debsterr het volgende:
Nou maisjes, ik heb weer een pareltje van een blog gevonden hoor!
Goeden naam, er staan precies twee foto's van kadden op die siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
en cats en cupcakes? zulks een goeden engelse naam.quote:
ik kende die laatste ook al maar moest weer zo hard lachen om die reactie van dat beestquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het zorgelijk dat ik bijna al die gifjes al ken?
Datquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het zorgelijk dat ik bijna al die gifjes al ken?
Sjoerd doet dit ZO. VAAK. Zonder tafelkleed, dat wel.. maar zo omrollen en dan BOEMquote:
We spenderen teveel tijd op de interwebzquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatIk ken ze gewoon allemaal al
Hmmm...
mika flikkerdere eergistern og keihard van de bankleuning, wat hij wel vaker heeft maar dit keer ging t zo hard dat hij ook tegen t raam aan klapte, ik moest wel heel hard lachenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sjoerd doet dit ZO. VAAK. Zonder tafelkleed, dat wel.. maar zo omrollen en dan BOEM
PAST PRECIES!quote:
Phehehe faalkad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mika flikkerdere eergistern og keihard van de bankleuning, wat hij wel vaker heeft maar dit keer ging t zo hard dat hij ook tegen t raam aan klapte, ik moest wel heel hard lachen
Bijten ze jaquote:
Zo van... aai mij.. hap ... aaaieeennn... hap... aai aai aaiiii.. hapquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
nooooooooo mijn katten bijten niet :v
alleen idd de lieve zachtje bijtjes
ja zodra k stop met aaien wilt milo wel eens zijn tantjes in mijn hand zetten zio van HALLO KRIEBEL EENS DOORquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo van... aai mij.. hap ... aaaieeennn... hap... aai aai aaiiii.. hap![]()
Ook van die liefdesbeetjes dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
nooooooooo mijn katten bijten niet :v
alleen idd de lieve zachtje bijtjes
Awwwwquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:04 schreef Sharana_LV het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/house
Hendig welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Goeden mail van Pearle...
Like ons op Facebook en ontvang 25% korting op zonnebrillen!
Heb je geen Facebook?
Natuurlijk kan je ook dan gebruik maken van de 25% korting.
En de meerwaarde van het liken is dan...?
ermahgerd en donderdag en vrijdag in de middag, meteen velenw dagen werken zomgquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:41 schreef Mirjam het volgende:
volgende week maandag, dinsdag en woensdag in de morgen werken, spannend![]()
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spannend ga je dat trekken lichamelijk?
4 uurtjes moet te overzien zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Maar het zijn maar diensten van 4 uur he, dus dat moet toch goedkomen
komt en gaat, 1 aanval per dag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
4 uurtjes moet te overzien zijn. Hoe is het met de koortsigheid?
ermahgerd da's geen geldquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zoku icepopmaker duo voor 5 euro
Ah Valkenswaard
was hij in een aanbieding ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee echt he
Nu maakt t niet uit als ik m maar 3x gebruik
Ja tijd terug voor rond de 30. Nu stond het in een uitverkoop bak bij de 5 euro spullen als enige, en hij was nog 5 euro ookquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja tijd terug voor rond de 30. Nu stond het in een uitverkoop bak bij de 5 euro spullen als enige, en hij was nog 5 euro ook
Ik heb ook alweer een dutje gedaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
komt en gaat, 1 aanval per dag.
ik kom net uit bed, heb even een uurtje bijgeslapen want was echt al op om 12 uur. Nu gaat het wel ok.
watisdat voor ding dna?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee echt he
Nu maakt t niet uit als ik m maar 3x gebruik
die zoku? dat is zeker relaxed dan! hij wordt hier ook nog veel gebruiktquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ijsjesmaker die sq en bubs en ijs ook hebben.
Jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die zoku? dat is zeker relaxed dan! hij wordt hier ook nog veel gebruikt
Hoe meer je er drinkt, hoe minder je daar mee bezig bentquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
Bieruur
Heel erg beseffen dat er 120kcal in 1 biertje zit![]()
Het is ook gewoon friet, gekke mensenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Allemaal niet-Zuiderlingen die het over friet hebben
patatfrietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is ook gewoon friet, gekke mensen
Ik zeg ook regelmatig frietquote:
Hoeveel bier heb je al op?quote:
1 biertje en heb nu nog 1 wijntjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je al op?
Keurigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 biertje en heb nu nog 1 wijntjethat's it
Neem een wijntje om het te vierenquote:
Fles is ook op dus kan ook echt maar 1 glas pakkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem een wijntje om het te vieren![]()
![]()
o wait
Hoe kan ik dan nog enablen jonge!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fles is ook op dus kan ook echt maar 1 glas pakken
Euh... Ik heb bokkepootjes besteld vandaag? Geen goeien faal?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan nog enablen jonge!
Deze:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh... Ik heb bokkepootjes besteld vandaag? Geen goeien faal?
Altijd als er iemand zegt dat het nog te vroeg is om te drinken roept Paul "hoezo? De 'u' zit toch in het uur?"quote:
qua lak of qua nagel?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:17 schreef Dwyn het volgende:
Twee dagen met de gellak op gewerkt. Er zijn twee nagels al compleet gesneuveld.
Ik ga het nu even zonder die basecoat proberen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das lekker dan![]()
Tot zover het verstevigende laagje endezeau
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga het nu even zonder die basecoat proberen!
ik vind die van orly wel prettigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:33 schreef Molo het volgende:
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar als ik die ssence gel niks vind, zijn er andere LED lakjes die jjullie krennrn en prettig zijn?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |