pas op de katten vinden t ook leuk om in te tukkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik krijg er binnenkort 1 binnen, van eBay, zo'n vouwtentje zeg maar.. ben benieuwd!
Ooooooh jaaa... goeien tip. Ik zie die stinkerds alweer hun dikke reet erin proppen. ZEAU. IK GA HIEJR LIGGE HOOJR!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pas op de katten vinden t ook leuk om in te tukken
Kaddersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooooh jaaa... goeien tip. Ik zie die stinkerds alweer hun dikke reet erin proppen. ZEAU. IK GA HIEJR LIGGE HOOJR!
Bij mij was canon de enige optie, maar je moet gewoon zelf bedenken wat je wilt en kijken welke jij de beste kwaliteit heeft, en je moet ze vast houden om te kijken welke je ook lekker in je hand vind liggen, dat is ook belangrijk als je veel fotos maaktquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maareh in het algemeen. Waarom zou je canon nemen? En waarom Nikon?
IK HEB T OOK ECHT AL NIET MAANDEN 32948290829 KEER GENOEMD IN DEZE SC OFZOquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds ZO blij met Duri Rejuvacote. Echt nog nooit zulke mooie nagels gehad.
Ja hoi ! Wat een bazenspulquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds ZO blij met Duri Rejuvacote. Echt nog nooit zulke mooie nagels gehad.
Jonge, dat weet ik tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK HEB T OOK ECHT AL NIET MAANDEN 32948290829 KEER GENOEMD IN DEZE SC OFZO
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item589ba08366quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Lindytje het volgende:
Wat, wat, wat??
Waar moet ik het kopen, wat is het? Wat kost het? GIEV!!
kutwijfquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Lindytje het volgende:
Wat, wat, wat??
ebay; bazenspul voor sterke nagels te kweken en die je nagels echt een groeiboost geven.. GEEN IDEE WAT HET KOST IK RAMDE GEWOON JONGEUHquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Lindytje het volgende:
Wat, wat, wat??
Net als ik met Bondiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kutwijf
duri rejuvacote 1, geowon op ebay
EN NOU GA K T NIET MEER ZEGGEN ANDERS DAN KRIJG K WEER "heb je aandelen ofzooo"![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ebay; bazenspul voor sterke nagels te kweken en die je nagels echt een groeiboost geven.. GEEN IDEE WAT HET KOST IK RAMDE GEWOON JONGEUH
Gebruik je hem ook als topcaot? Stond op het flesje; maar dat doe ik dus niet...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit al aan mijn tweede potje inmiddels, en die gaat al hard dus straks aan de derde beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |