Ik had verwacht dat tandartsen klantgerichter zouden zijn dan dit. Iets met marktwerking.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:31 schreef TNA het volgende:
Trouwens: weggaan bij je tandarts omdat je iets moderns wil en dan klagen als er iets verandert
De mondhygiënist reinigt nu je gebit en ze maken één keer in de drie jaar een foto. Wat is daar zo asociaal aan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:31 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat tandartsen klantgerichter zouden zijn dan dit. Iets met marktwerking.
En ik geef een serieus antwoord. Bevalt je tandarts je niet, ga dan weg en ga niet zeiken over zijn handelswijzen, want daar is hij vrij in.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:31 schreef Hoplahopla het volgende:
Jezus. Ik stel een serieuze vraag...
Nee joh. Gewoon twee keer zoveel vragen en de helft aan klanten hebben die het niet erg vindt om zo behandeld te worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:31 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat tandartsen klantgerichter zouden zijn dan dit. Iets met marktwerking.
Als je niet kunt lezen hou dan je mond.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En ik geef een serieus antwoord. Bevalt je tandarts je niet, ga dan weg en ga niet zeiken over zijn handelswijzen, want daar is hij vrij in.
Ik kan wel lezen. Zelfs na een eerste behandeling kun je gewoon naar een andere tandarts stappen hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:35 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Als je niet kunt lezen hou dan je mond.
Je weet hoe WGR werkt: je moet de TS gelijk geven en anders wordt de TS boos.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En ik geef een serieus antwoord. Bevalt je tandarts je niet, ga dan weg en ga niet zeiken over zijn handelswijzen, want daar is hij vrij in.
Gewoon storneren, TSquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Je weet hoe WGR werkt: je moet de TS gelijk geven en anders wordt de TS boos.
Kwa apparatuur vind ik het allemaal wel prima. Maar ik vind hun houding een beetje respectloos. Ik ben toch de klant in deze? Of mag je als patiënt niet de klant uithangen bij de tandarts?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:36 schreef jroz het volgende:
Afspraak voor gaatje afgezegd, en binnenkort maar weer naar die andere tandarts, die wel moderne apparatuur heeft. Met andere woorden: er zijn ook goede moderne tandartsen, maar ook slechte. Je hebt nu gewoon pech.
Hey, Dimens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon twee keer zoveel vragen en de helft aan klanten hebben die het niet erg vindt om zo behandeld te worden.
Deze legde helemaal niets uit over de kosten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Tsja, als het je niet bevalt dan staat het je vrij om weer een andere tandarts te bezoeken, hoor.
Wat ik zo lees in je post is min-of-meer wel de normale gang van zaken tegenwoordig, met die aantekening dat die tandarts uiteraard wel zou moeten overleggen met de patiënt en uitleggen waarom hij of zij voor een dergelijk behandelplan kiest en wat de kosten zijn. Die van mij doet dat dus keurig.
Boven de ¤ 150 is dat verplicht, als je daar onder zit, niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:59 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Deze legde helemaal niets uit over de kosten.
En je vroeg ook niks?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:59 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Deze legde helemaal niets uit over de kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |