Ewquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kom net thuis, dus trek snel blik open en flikker bij beide katten dus zo'n half blik in bakje want moe en schoenen uit willen doen etc
maar als iets groots is dan zien ze het als prooi, dus beide dat hele stuk in hun bek en over de grond slepen enzo
overal van dat natte kattevoer op de grond
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kom net thuis, dus trek snel blik open en flikker bij beide katten dus zo'n half blik in bakje want moe en schoenen uit willen doen etc
maar als iets groots is dan zien ze het als prooi, dus beide dat hele stuk in hun bek en over de grond slepen enzo
overal van dat natte kattevoer op de grond
Wel lief.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
...oh fijn ze maken het goed door de hele grond aan te likken ....
Toch nog een beetje goed opgevoed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
...oh fijn ze maken het goed door de hele grond aan te likken ....
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je 1 hand klaar hebt en dan iets te lomp met de topcoat gaat smeren....
*4de poging*
Priemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je 1 hand klaar hebt en dan iets te lomp met de topcoat gaat smeren....
*4de poging*
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:06 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, ik kan een jaaroverzicht maken![]()
Ik ben vanaf 14 aug vorig jaar echt elke dag gaan bloggen. Jottem
nice linquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:10 schreef Lindytje het volgende:
Woah, bijna 75000 bezoekers in een jaar, vet
Totaalquote:
super alsnogquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
TotaalUniek 40.000
Je ziet het echt zo mooi langzaam groeien in Analytics
Senksquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:14 schreef Mss het volgende:
Netjes Lin, vooral omdat je in het Nederlands blogt!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Models Own bottle shop geopend in Thailand
WAT TOEVALLIG NOU![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
Het zit er op.... Het faaltmorgen pics
Nu ga ik gefrustreerd naar bed want wil morgenochtend hardlopen![]()
You did itquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
Het zit er op.... Het faaltmorgen pics
Nu ga ik gefrustreerd naar bed want wil morgenochtend hardlopen![]()
Myeah....quote:
Scriptie af?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Die theorie dat de eerste en de laatste regel van een alinea een samenvatting van die alinea vormen gaat nog best redelijk op bij mijn verslag.
Verslag, geen scriptie. Scriptie krijg ik niet in 3 dagen voor elkaar.quote:
Lekker hoor, heerlijk dingen afmaken en dan vakantiequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verslag, geen scriptie. Scriptie krijg ik niet in 3 dagen voor elkaar.
Maar ben nu bezig met de samenvatting, daarna is het klaaaar.
Nouja, vakantie... Maar ik ga me wel goed vermaken denk ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker hoor, heerlijk dingen afmaken en dan vakantie
En de lakjes van Schaar staan mij ook mooiequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De buurtsloerie heeft er van genoten ^_^
Je bent toch nog vrij van school dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, vakantie... Maar ik ga me wel goed vermaken denk ik.
Doe een Ursulaatjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
Zeau wenkbrauwen weer geëpileerd! Nu nog eens verdiepen in bijtekenen, ik durf dat niet zo goed.
Ja, maar ik ga morgen een week weg met mijn bijbaan. Daarom zit ik hem nu ook zo te stressen, want moet straks nog epileren, tas inpakken alles.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bent toch nog vrij van school dan?
Hihahoquote:
Epileren? Gewoon even vlot een scheermes er overheen trekken, je komt daar toch geen hete neukbare mannen tegenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga morgen een week weg met mijn bijbaan. Daarom zit ik hem nu ook zo te stressen, want moet straks nog epileren, tas inpakken alles.
Make Up Studio wenkbrauw poederquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Hihaho.
Nee, ik wil er niet uitzien alsof ik een haak in mijn wenkbrauwen heb. Maar ze worden naar buiten toe flink dunner, en bij sommige lichtinval zie ik eruit alsof ik maar halve wenkbrauwen heb.
Ik en mijn huid houden niet van scheren. En we gaan velen zwemmen, dus vind het wel fijn als ik meteen voor de hele week klaar ben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Epileren? Gewoon even vlot een scheermes er overheen trekken, je komt daar toch geen hete neukbare mannen tegen
Ik heb een mooi mac potlood, ik weet alleen niet HOEveel ik waar moet doenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Make Up Studio wenkbrauw poeder
Kun je mooi en natuurlijk mee bijtekenen met vochtig kwastje
Spelenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een mooi mac potlood, ik weet alleen niet HOEveel ik waar moet doen
Heel licht beginnen en dan steeds een stapje donkerder tot je denkt 'jaaaa'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een mooi mac potlood, ik weet alleen niet HOEveel ik waar moet doen
Precies!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
En als je twijfelt, gewoon fotootje maken en ons om mening vragen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De eerstvolgende geheime meet is hier in de tuin heb ik gehoord
hoax die is heir bij mij want mandy komt dinsdag :vquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De eerstvolgende geheime meet is hier in de tuin heb ik gehoord
ZO NU IS HET HEUL NIET MEER GEHEIM!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoax die is heir bij mij want mandy komt dinsdag :v
Ok ik zorg dat ik er ben! Hoe laat beginnen we?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En ik dacht van 'ERMAHGERD EN MAANDAG DAN' en toen zag ik de geheimen facebookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thank youquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt echt een gezellige toko daar
Dacht Jodokus nou van 'laat die wijven maar' of vind hij het gek om erbij te gaan zitten?quote:
Oh nee die komt er nooit bij zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dacht Jodokus nou van 'laat die wijven maar' of vind hij het gek om erbij te gaan zitten?
Hehehehe, begrijpelijk en helemaal waarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh nee die komt er nooit bij zittenDoe ik ook niet als hij visite krijgt
Omdat hij weet dat we het toch alleen over onzin en wijvenzaken hebben
Maak een one minute mug browniequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin om iets te snaaien... Maar we hebben niks geloof ik.
Zelfs daar heb ik geen spul voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Maak een one minute mug brownie
Lassie toverrijst hondquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef Lindytje het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik geen spul voorOns huishouden zuigt.
Maar die wil ik nog wel eens maken
Ik ook maar ik heb vandaag gepost dat ik 2 weken geen chips meer ga eten. /thuglifeofabloggerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef Lindytje het volgende:
Brood, kaas, peper, zout, chocopasta, spa rood, kerriepoeder, couscous, paprijst, augurken... Ik denk dat ik er dan serieus al benquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Serieus?
Maar wat heb je wél in huis?
Couscous met wat boter, kaas en een gesnipperd augurkje?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Brood, kaas, peper, zout, chocopasta, spa rood, kerriepoeder, couscous, paprijst, augurken... Ik denk dat ik er dan serieus al ben
Is idd ook nog een optiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maarree...gewoon een lepel pasta? Bij gebrek aan beter
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Couscous met wat boter, kaas en een gesnipperd augurkje?
Water koken en eroverheen gieten, is snel en makkelijk jonguhquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik ga nou toch niet meer 'koken' man! Maar couscous met kaas er door is serieus een bazenidee
Die ga ik onthouden!
Met de hand of met tarzan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
KLAAAAAAAAR.![]()
Nu maar eens mezelf klaar gaan maken voor die week weg dan.
* Molo onthoudtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Couscous in melk, met rozijnen. En dan met boter kaneel en suikerSoort rijstepap maar dan sneller
Truequote:
200quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef Mss het volgende:
Ik heb even 200 houten bokkepootjes besteld op ebay, kan ik weer even vooruit
ERMHGERD JE BENT ZWANGER!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
TrueIk heb 3 potten staan
![]()
Elke keer in de supermarkt denk ik: hey! Augurken! En dan vergeet ik dat ik al een paar potten heb staan...
Woahquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Couscous in melk, met rozijnen. En dan met boter kaneel en suikerSoort rijstepap maar dan sneller
link plzquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef Mss het volgende:
Ik heb even 200 houten bokkepootjes besteld op ebay, kan ik weer even vooruit
Omnomnom! Zo even kijken of wij die ook nodig hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
TrueIk heb 3 potten staan
![]()
Elke keer in de supermarkt denk ik: hey! Augurken! En dan vergeet ik dat ik al een paar potten heb staan...
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Met de hand of met tarzan?
Ermahgerd, de lelijkheidquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD:
http://www.ebay.com/itm/1(...)sd%3D160564023659%26
Ik kliktequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD:
http://www.ebay.com/itm/1(...)sd%3D160564023659%26
Krassenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
ooh ik heb snoeptomaatjes, nermen komkommer. Ff snijden
Snijden??quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
ooh ik heb snoeptomaatjes, nermen komkommer. Ff snijden
Dat heb ik met eierragoutquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
RijstepapIk maak dat maar zelden want ik eet me er altijd letterlijk misselijk aan
Komkommer hap je gewoon afquote:
Spannond!! Ben vooral benieuwd hoe dat er dan weer af gaat...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:15 schreef Molo het volgende:
Ik heb nu op 1 nagel gel topcoat over mijn zandlak heen die er al zat
Ben nu aan het uitharden
+1, die pan moet leegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
RijstepapIk maak dat maar zelden want ik eet me er altijd letterlijk misselijk aan
Uhm... neh.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb komkommer en snoeptomaatjes met een bigmacsausdip, u jelly?
uh-huh! Gelukkig heb ik goede hulp aan mijn oudste (a.k.a. de bodemloze kliko) en jongste (a.k.a de rijstepapverslindster)quote:
Lekker man, ultimate lazy ass comfort foodquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit op geloof ik
lolquequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik had trouwens (even iets heel anders) altijd een klein wratje in mijn neus () en vanochtend werd ik wakker: vette bloedneus --> wratje weg
Ik heb mezelfquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
uh-huh! Gelukkig heb ik goede hulp aan mijn oudste (a.k.a. de bodemloze kliko) en jongste (a.k.a de rijstepapverslindster)
Ik vind jouw dochter altijd zo ubercute op je facebookfoto's. Ermahgerd wat een schatjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
uh-huh! Gelukkig heb ik goede hulp aan mijn oudste (a.k.a. de bodemloze kliko) en jongste (a.k.a de rijstepapverslindster)
rond 6 uur is goed!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ok ik zorg dat ik er ben! Hoe laat beginnen we?
AND YOU KNOW IT!quote:
Ja ik ook welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Spannond!! Ben vooral benieuwd hoe dat er dan weer af gaat...
Evil spawn from hell is het!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind jouw dochter altijd zo ubercute op je facebookfoto's. Ermahgerd wat een schatje
Ik ga eens testen! wat is jouw ultieme recept?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man, ultimate lazy ass comfort food
Zo ziet mijn eierragout er niet uit hoorquote:
twitter:LinetteKronert twitterde op woensdag 14-08-2013 om 16:09:00Geen aardappelschijfjes meer in de winkel? Maak ze zelf door een paar aardappels in plakjes te snijden! #budgettip reageer retweet
gadverdamme, krijg je vies vet haar vanquote:Van regenwater wordt uw haar heerlijk zacht. Klap af en toe uw paraplu even dicht
twitter:LinetteKronert twitterde op donderdag 15-08-2013 om 20:32:28Werk uw make-up even bij voordat uw man thuiskomt. Het oog wil ook wat, zeker na een lange dag op kantoor! #BeautyTip reageer retweet
ja die kwam vandaag ook al langs heirquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
twitter:LinetteKronert twitterde op woensdag 14-08-2013 om 16:09:00Geen aardappelschijfjes meer in de winkel? Maak ze zelf door een paar aardappels in plakjes te snijden! #budgettip reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ook wel
Het ziet er wel mooi uit en is niet dik. I'll keep you posted
Boter smelten, bloem erbij, roeren tot beetje bruin en gaar, dan kippenbouillon erbij, snel roeren met sausgarde, bijvoegen van bouillon tot het dikke saus/ragout dikte heeft, peper erbij en een gekookt ei erdoor in stukjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga eens testen! wat is jouw ultieme recept?
Die is nepquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Deze twitter ermahgerdhttps://twitter.com/LinetteKronert
Ok ik ga eens testen. En eet je dat dan warm? En met stokbrood of rijst ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Boter smelten, bloem erbij, roeren tot beetje bruin en gaar, dan kippenbouillon erbij, snel roeren met sausgarde, bijvoegen van bouillon tot het dikke saus/ragout dikte heeft, peper erbij en een gekookt ei erdoor in stukjes
Zeer simpel
Ieuw, iddquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gadverdamme, krijg je vies vet haar van
Vet haar?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gadverdamme, krijg je vies vet haar van
flikker op man, mijn bed ligt veel lekkerder dan zo'n stokje, in een bed rust je ook meer uit!quote:Bent u bijna altijd moe? Ga eens lekker met de kippen op stok, een goede nachtrust is belangrijk. #lifestyletip
Morgen ff vragenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:24 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd er is 9 augustus een pakketjon bij de buren bezorgd, maar geen idee of die het al terug zijn komen brengen. Er lagen wel twee pakketjes voor de deur maar geen idee of die erbij zat.
yehquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja mijn haar is er atijd heel vies en als t opdroogt beetje vettig van als t geregend heeft
Warm met brood.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ok ik ga eens testen. En eet je dat dan warm? En met stokbrood of rijst ofzo?
vruchtenhagel is toch super veel suiker en heeft toch geen reet met fruit te maken?quote:Leer uw kinderen al op jonge leeftijd volop te genieten van fruit. Geef in plaats van kaas of worst eens vruchtenhagel op brood #tip
Ja das idd waar, echt briljant welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ja dat mag ik wel hopenMaar hoe verzin je het?
Is juist mager beleg geloof ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Sharana_LV het volgende:
huh?
[..]
vruchtenhagel is toch super veel suiker en heeft toch geen reet met fruit te maken?
Ik heb gisteren nog groente hawaii en groente salami op. Was zeer smakelijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Warm met brood.
Vroeger aten we het met rijst als avondeten, want ultra goedkoop.
Maar nu meer geschikt als lunch ofzo. 'S avonds lekker groente
serieus!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is juist mager beleg geloof ik.
Ik ga eerst eens testen bij de boterham of ze het hier wel lustenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Warm met brood.
Vroeger aten we het met rijst als avondeten, want ultra goedkoop.
Maar nu meer geschikt als lunch ofzo. 'S avonds lekker groente
Ah ok,ja dat heb ik nooit, alleen dat het dan heftig en stom krultquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja mijn haar is er atijd heel vies en als t opdroogt beetje vettig van als t geregend heeft
Dat durf ik nooit! Ik ben zo bang dat ik mijn hele nagelriemen er af gutsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een fijn bokkenpootje van Hema, zo`n lekkere zachte jellyachtige. En zo`n nagelriemsnijdertje aan de achterkant. Nooit geweten dat je daar heel fijn je eeltranden langs je nagels mee weg kan gutsen
Die account is volgens mij ook spottend bedoeld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Sharana_LV het volgende:
huh?
[..]
vruchtenhagel is toch super veel suiker en heeft toch geen reet met fruit te maken?
het krult bij jou altijd stom. niets nieuwsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok,ja dat heb ik nooit, alleen dat het dan heftig en stom krult
Jep, hier ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt overal van die tering fruitvliegjesgadverdamme
Eerst knipte ik het altijd weg met de nagelschaar, dus dit is al een stuk subtielerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat durf ik nooit! Ik ben zo bang dat ik mijn hele nagelriemen er af guts
Wel als je vet wilt lozen. Maar lege calorieën en vieze suiker, beter gewoon iets nogmaals gezonds etenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is juist mager beleg geloof ik.
dit jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pluishaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Pluizig en vet na een regenbui, da's pas fantastisch.
Huuuuu....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Eerst knipte ik het altijd weg met de nagelschaar, dus dit is al een stuk subtieler
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens testen bij de boterham of ze het hier wel lusten
Ik wil echt niks meer eten als ze erop/erbij zittenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, hier ookHoer op, kutbeesten.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het krult bij jou altijd stom. niets nieuws
Ja dat zegt ze er niet bijquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel als je vet wilt lozen. Maar lege calorieën en vieze suiker, beter gewoon iets nogmaals gezonds eten
Ik heb geen negormayo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Pluishaar.
Ik heb de negermayo niet meegenomen op verkansie. Ik miste het
Snap ik, die dingen zijn echt ranzigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil echt niks meer eten als ze erop/erbij zitten
Ja man, doooood aan die beestenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Snap ik, die dingen zijn echt ranzig
En ze vliegen zo door je elektrische vliegenmepper heen. Bitches.
Vooruit dan maar... Moet ik een pot voor je meenemen als we weer in Amsterdam afspreken? Geheim, jeweetzwelquote:
Anders komt die Mss weer crashenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Vooruit dan maar... Moet ik een pot voor je meenemen als we weer in Amsterdam afspreken? Geheim, jeweetzwel
Morgen eerst hier even kijken, misschien staat het er wel gewoon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Vooruit dan maar... Moet ik een pot voor je meenemen als we weer in Amsterdam afspreken? Geheim, jeweetzwel
Met extragratis raamquote:
Ik moet altijd wel lachen om die tweetsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Sharana_LV het volgende:
huh?
[..]
Glaasje vullen met een laagje witte wijn azijn en een drupje afwasmiddel. Let the massacre begin.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:47 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/New-L(...)t=-1&clr=Animalprint
Dit lijkt me een goeden jurk voor mij!
Auwwwquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ja![]()
Overigens heb ik ook die bokkepootjes gekochtWel 'maar' 50; maar is voorlopig zat
En fuuuuu vanmorgen...Wou ik over een zandpad lopen; kwamen we een hond tegen die werd tegen gehouden door zijn baas; maar wel erg dicht naar samson toe kwam. Dus die wou ik ontwijken (tenslotte was ik aan het lopen; dus geen tijd in gesnuffel/gespeel/wat dan ook); loop ik meer aan de zijkant; loop ik zo door een hele rij brandnetels
![]()
Had ik uiteraard maar 10 meter verder door toen het eenmaal begon te branden...
![]()
Jupquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Glaasje vullen met een laagje witte wijn azijn en een drupje afwasmiddel. Let the massacre begin.
Oooooh Priemquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd ja![]()
Overigens heb ik ook die bokkepootjes gekochtWel 'maar' 50; maar is voorlopig zat
En fuuuuu vanmorgen...Wou ik over een zandpad lopen; kwamen we een hond tegen die werd tegen gehouden door zijn baas; maar wel erg dicht naar samson toe kwam. Dus die wou ik ontwijken (tenslotte was ik aan het lopen; dus geen tijd in gesnuffel/gespeel/wat dan ook); loop ik meer aan de zijkant; loop ik zo door een hele rij brandnetels
![]()
Had ik uiteraard maar 10 meter verder door toen het eenmaal begon te branden...
![]()
I knowquote:
OHAI SJAAN BANAANquote:
Ermahgerdddddquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog mnider dan een week priempje!
raggen op de bozemannenmuziek!
IK WEET NOG NIET WAT IK AANTREK STRESS!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ErmahgerdddddIk ga mijn disco pants aan doen.. Want die is shiney en lijkt leer....achtig.. euh..
![]()
Nee er zit weer eens geen logica in maar toch
OMG GA HET NU UITZOEKEN WANT ANDERS BEN JE TE LAATquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK WEET NOG NIET WAT IK AANTREK STRESS!
Ook niet geheel onbelangrijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ermahgerd nog minder dan een week
Nog ff logeeradres voor de koters zoeken denk ik
Ja, witte! Hebben wij ook!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:41 schreef Mirjam het volgende:
ik heb hier ook echt een fruitvliegjesexplosie
zou balsamicoazijn ook werken?
zo ff proberen
SOAD concertquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:30 schreef Lindytje het volgende:
Wat is er over een week?
Tevens ende ook: morning!
ik denk dat je te laat ben en dat dico en megamandy dinsdag alle lakjes al jattenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
Dan ga ik de trollkatten meeten en alle DM lakjes stelen
Ik bedoel.. bekijken.. enkel bekijken
Gelukkig hebben we de schoonouders nog....nooit een gevulde agenda en altijd plek voor de kindjesquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat je te laat ben en dat dico en megamandy dinsdag alle lakjes al jatten
Linkjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
Dwyn, serieus! Wat heeft dat artikel nu met beauty te makenOf zie ik dat nu echt zo verkeerd
![]()
Gewoon op haar blog; laatste artikelquote:
Het zal vast goed betaald hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon op haar blog; laatste artikel
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat je te laat ben en dat dico en megamandy dinsdag alle lakjes al jatten
Ik kom kadders jattenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Datquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het zal vast goed betaald hebben.
Mag ik vragen wat je nou vangt voor zo'n post? Eventueel per DM als je het niet zo wilt plaatsen.quote:
Daarom ben ik heel benieuwd wat het oplevert. Ik kan me namelijk bijna niet voorstellen dat het dat "waard" is (voor mij persoonlijk in ieder geval).quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh k had ff gekeken maar ik vind dat soort dingen echt helemaal nietsIk krijg ook zo vaak aanbiedingen of ik zo'n stukje tekst wil plaatsen, maar imho gaat dan echt de hele geloofwaardigheid van je site omlaag, zeker als het iets is wat echt geen moer met het onderwerp van je site te maken heeft
+1 Ik kijk altijd of ik het kan integreren in een leuk artikel, en anders is het gewoon jammer dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh k had ff gekeken maar ik vind dat soort dingen echt helemaal nietsIk krijg ook zo vaak aanbiedingen of ik zo'n stukje tekst wil plaatsen, maar imho gaat dan echt de hele geloofwaardigheid van je site omlaag, zeker als het iets is wat echt geen moer met het onderwerp van je site te maken heeft
maar als mensen je minder serieus nemen gaan ze ook minder op je blog kijken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:58 schreef Dwyn het volgende:
Ach, ik vind het niet zo erg. Zo verdien ik nog eens wat. En als ik het zelf schrijf, kan ik het nog een beetje richting de beauty sturen.
Ik merk daar qua bezoekersaantallen in ieder geval niks van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar als mensen je minder serieus nemen gaan ze ook minder op je blog kijken?
ik had laatst ook voor auto'squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
+1 Ik kijk altijd of ik het kan integreren in een leuk artikel, en anders is het gewoon jammer dan.
Ik heb ook wel eens een aanbieding gehad van uitmetkorting of autobanden. I mean, WTF?
mja zelf weten natuurlijk, het is jouw blogquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik merk daar qua bezoekersaantallen in ieder geval niks van.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had laatst ook voor auto'stoen ik dus nee zei kreeg k nog mail terug met "okay iets beauty gerelateerd dan?" .. echt nee ga weg
Ja reclamefolder idd, dat is het juiste woord. Zoveel mensen die hun site volpleuren met reclamebanners en advertorials, echt mehquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]Ja, echt! Dafuq!!
Ik wijs die dingen ook regelmatig af. Pleur op, ik ben geen reclamefolder
Het scheelt dat ik niet zo vaak advertorials heb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kijk zelf wel minder op blogs als k het idee krijg dat ze echt alleen zooi doen voor geld en niet omdat het daadwerkelijk iets toevoegt aan de blog
Die dingen gaan bij mij meteen de prullenbak in. Net als 'linkruil'. Rot op!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik had laatst een mailtje van iemand die volgens mij zo'n beetje alle Nederlandse bloggers had gemaild. Die wilde ook alleen maar gratis reclame door een kortingscode aan te bieden. Maar geld betalen voor reclame, nee dat leverde volgens hen geen rendement op.
ohja linkruilquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die dingen gaan bij mij meteen de prullenbak in. Net als 'linkruil'. Rot op!
Linkruil jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik stuur een tarief op en als ze daarmee niet akkoord gaan, jammer dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat doe ik niet eens. Mensen die linkruil aanbieden hebben toch nooit 'budget'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik stuur een tarief op en als ze daarmee niet akkoord gaan, jammer dan.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of een gratis gastpost voor een of andere <insert iets zieligs> stichting.
Jaa!! ROT OP!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of een gratis gastpost voor een of andere <insert iets zieligs> stichting.
dit jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat doe ik niet eens. Mensen die linkruil aanbieden hebben toch nooit 'budget'.
Maar is het canon of Nikonquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
euh geen idee, kijk later thuis wel ff zit op t werk
Dat doe ik inderdaad wel mocht er iemand zo'n post kopen! Wil niet dat het mijn normale content beinvloed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef Lindytje het volgende:
Plus: als ik een ad doe, is dat altijd een extra artikelNooit ter vervanging van een 'normale' post.
Ads heb ik ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:06 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb wel redelijk wat advertentieblokken, maar ik vind het zelf niet storend en verdien er toch wel wat mee, wat ik weer voor de site kan gebruiken.
Ik heb nu naast Adsense ook Lijit, schijnt beter te verdienen dan Adsense, dus ben benieuwd! Werkt verder hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ads heb ik ookTwee blokken van Google en af en toe via 'mijn mediabureau' (haha
) een extra ad, zoals nu.
maar ik ga wel over naar een andere voor youtube dan, voor blog hou ik het bij degene die knu hebquote:
Maar je filmt nu dus met een spiegelreflex ook? Ik vind het er prima uitzien dus ik zou een vergelijkbare nemen ipv nog een videocamera. Voor mezelf dan he. Maar ik ben geen joetjoeb guruquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar ik ga wel over naar een andere voor youtube dan, voor blog hou ik het bij degene die knu heb
Ik nu dus in 6 maanden tijd voldoende, dat vind ik wel nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:09 schreef Dwyn het volgende:
Adsense is bij mij erg wisselend. Ik heb in ieder geval nog niet genoeg verdiend voor een uitbetaling.
Ermahgerdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb echt velen buikkramp omdat ongesteld. Dus ik zeg heel zielig tegen Sjon: 'ik ga doooood'Zegt hij doodleuk: 'don't worry babe, your vagina is rebooting.' Ik moest echt keihard lachen
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb echt velen buikkramp omdat ongesteld. Dus ik zeg heel zielig tegen Sjon: 'ik ga doooood'Zegt hij doodleuk: 'don't worry babe, your vagina is rebooting.' Ik moest echt keihard lachen
![]()
Ik film nu met een spiegelreflex maar krijg straks dus een videocamera, die wordt dan voor filmpjes en spiegelreflex voor blogfotosquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je filmt nu dus met een spiegelreflex ook? Ik vind het er prima uitzien dus ik zou een vergelijkbare nemen ipv nog een videocamera. Voor mezelf dan he. Maar ik ben geen joetjoeb guru
Jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:12 schreef Debsterr het volgende:
Wat gebruik jij verder voor foto's Sjaan, lichtbox ook?
Ik snapte het. Ik ben niet overal nub in hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik film nu met een spiegelreflex maar krijg straks dus een videocamera, die wordt dan voor filmpjes en spiegelreflex voor blogfotos
Ik krijg er binnenkort 1 binnen, van eBay, zo'n vouwtentje zeg maar.. ben benieuwd!quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snapte het. Ik ben niet overal nub in hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |