SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Kerel uit mijn team zat tijdens de loting al klaar met vluchten op de verschillende steden (waarop ze zouden vliegen als ze die zouden loten). Dus toen AC Milan kwam had ie gelijk geboekt voor die weekquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Na 1 dag uitkaartjes AC Milan 170 van de 5200 verkochtIk kan dus wel even wachten op de heenwedstrijd voor ik beslis
Ja mijn broertje ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kerel uit mijn team zat tijdens de loting al klaar met vluchten op de verschillende steden (waarop ze zouden vliegen als ze die zouden loten). Dus toen AC Milan kwam had ie gelijk geboekt voor die week120 euro voor vlucht, hotel en het kaartje.
Dat ontken ik toch ook niet? Best veel, maar zeker niet alles en alleen maar. Word gewoon een beetje moe van zijn posts over mij e.d.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Toegeven rick, je post best veel over psv'ers en ex-psversmaar meestal zijn het gewoon transfergeruchten dus ik vind het niet erg hoor
thx iddquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dit team bedacht: http://wefut.com/squad/3347 3 4* skillers, de enige speler die me niet zo goed lijkt is Psaume en die is ook moeilijk te vinden op de markt.
sorry man wist niet dat je er zo mee zat, zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet? Best veel, maar zeker niet alles en alleen maar. Word gewoon een beetje moe van zijn posts over mij e.d.
Die IF's zijn verder ook niet nodig, je kan ook gewoon Opara of James LCB doen en een andere keeper (IF Felipe Melo kan voor de grap ookquote:
Het lijkt wel of er altijd een zwakke plek in zit met die vent erinquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die IF's zijn verder ook niet nodig, je kan ook gewoon Opara of James LCB doen en een andere keeper (IF Felipe Melo kan voor de grap ook)
wie wat waar? De spits? ligue 2 en verdediger traagquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er altijd een zwakke plek in zit met die vent erin
Hij heeft trouwens echt kutstats Poker, pak gewoon Dembele dan
Die IF spits ja, dies kut. Gewoon niet aan beginnenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wie wat waar? De spits? ligue 2 en verdediger traag
edit: ohh de spits waar ik het omheen wou bouwen? 93 acceleration niks meer nodig?
Maar nog maar ff kijken of ik dat team ga maken hoor, heb sowieso 2 van die mls al in ander team dus voorlopig zal dit team er nog niet komen. En het liefst heb ik het nog iets anders dus zal wel niks worden
hou eens op jongen jij post alleen maar over psv'ers of oud-psv'ersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kut bommel
[..]
Die IF spits ja, dies kut. Gewoon niet aan beginnenEn die CAM ook
SORRY SORRY ECHT SORRIEquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
hou eens op jongen jij post alleen maar over psv'ers of oud-psv'ers
Dembele heeft ook echt kut stats op pace na. Dan kun je beter iets met N'Guessan en Benzia voorin doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er altijd een zwakke plek in zit met die vent erin
Hij heeft trouwens echt kutstats Poker, pak gewoon Dembele dan
Ja dat had ik zelf dan ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dembele heeft ook echt kut stats op pace na. Dan kun je beter iets met N'Guessan en Benzia voorin doen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
hou eens op jongen jij post alleen maar over psv'ers of oud-psv'ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |