quote:
GTA Online krijg je er gratis bij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:31 schreef Woods het volgende:
[..]
Jesus![]()
Wat een kutspel is het ook. Moet ik hem nou serieus 2x kopen?
Ik doel op het feit dat hij eerst naar die crappy consoles komt en daarna pas naar de PC.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
[..]
GTA Online krijg je er gratis bij.
Als je lang genoeg rijdt in dezelfde auto dan kreeg je vanzelf een melding dat je tank bijna leeg was. En als je dan nog door bleef karren dan stalde je auto en moest je lopen. Bij een tankstation kwam er vaak een mannetje of je kon zelf tanken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoe dan? Heb hem 2x uitgespeeld, maar heb niets van dat tanken mee gekregen![]()
Welcome to cluckin bellquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net als die telefoontjes de godganse tijd.
Heeft iemand ook ooit serieus die hamburgertentjes gebruikt?
En verggeet de vliegtuigen niet... Daar wordt wel "getankt "quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er realistisch aan moeten tanken in GTA? Gemiddeld gebruik ik een auto nog geen 3 mintuen.![]()
Die 50 dollar mis je niet verder.
Zo kun je ook wel eten, douchen en slapen als verplichte bezigheid toe gaan voegen.
Ach dan steel je er toch een die al getankt is. En zoveel maakt het niet uit, bij het einde van GTA heb je vaak al honderd duizenden dollars in bezit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En verggeet de vliegtuigen niet... Daar wordt wel "getankt "
En dat gaat je kosten
Cool. nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je lang genoeg rijdt in dezelfde auto dan kreeg je vanzelf een melding dat je tank bijna leeg was. En als je dan nog door bleef karren dan stalde je auto en moest je lopen. Bij een tankstation kwam er vaak een mannetje of je kon zelf tanken.
[ afbeelding ]
Wacht je toch lekker op de pc releasequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:51 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat hij eerst naar die crappy consoles komt en daarna pas naar de PC.
Omgquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoe dan? Heb hem 2x uitgespeeld, maar heb niets van dat tanken mee gekregen![]()
quote:
Beetje jammer jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:21 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Klote dat augustus 31 dagen duurt
Vond het een supervet spel...maar het is geen GTA, wat veel mensen toen wel verwachttenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:11 schreef fotostarter het volgende:
[..]teveel met het verhaal bezig.
Maar achteraf vond ik het echt een matig spel. Snel uitgespeeld, en na het spel is er niks meer te doen
Zowat elke keer als ik speelde, eerste hotdog kopen vervolgens van een afstandje de tank opgeblazen en geld meegepaktquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net als die telefoontjes de godganse tijd.
Heeft iemand ook ooit serieus die hamburgertentjes gebruikt?
Als die lijst met achievements die eerder gepost werd klopt heb je o.a. als doel om >200 miljoen uit te geven verspreid over de drie karakters. Geld zal er dus genoeg te verdienen zijn, lekker belangrijk dan dat je vliegtuig voltanken 50k kost.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En verggeet de vliegtuigen niet... Daar wordt wel "getankt "
En dat gaat je kosten
Das kleingeldquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:30 schreef Niox het volgende:
[..]
Als die lijst met achievements die eerder gepost werd klopt heb je o.a. als doel om >200 miljoen uit te geven verspreid over de drie karakters. Geld zal er dus genoeg te verdienen zijn, lekker belangrijk dan dat je vliegtuig voltanken 50k kost.
Goeie vraagquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:38 schreef Roces18 het volgende:
Waarschijnlijk heb ik er over heen gelezen, maar weet iemand of er ook seizoensveranderingen zijn net zoals in Mafia 2 ?
Laten we het hopen van niet, beetje raar ook om in een zonnige warme stad in een keer sneeuw te laten dwarrelenquote:
Alle geheimen op de hele mapquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:35 schreef videonatic het volgende:
Wat zit er allemaal in die guide dan?
Flikker op maar kpd manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |