Over een xx aantal jaar is er alleen nog maar GTA Onlinequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
GTA in Next gen = meer spelers. Zo simpel als het maar wat kan zijn. De huidige gen kan meer spelers in zo'n grote gedetaileerde wereld gewoonweg niet aan. In GTA 4 had je op sommige momenten al een frame rate drop, dus ja...
De contouren van de map komen dus bijna precies overeen met die van de map gemaakt door fans die ik eerder had gepost.quote:San Andreas Sightseer
Explore all of Los Santos and Blaine County.
Fake spoilers.... nog ergerquote:
Is niet fake; xbox360achievements.org heeft achievements meestal wel (ruime tijd) van tevoren.quote:
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:25 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoe zat dat nog eens met die benzinestations. Kun je nu wel of niet tanken met je auto ? Niet dat het moet, maar wel kan. Of was dit een gerucht ?
Soort second life, maar dan GTA.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:53 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Over een xx aantal jaar is er alleen nog maar GTA Online
Idd, zelfde met bf3 voor de console, max 24 spelers.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
GTA in Next gen = meer spelers. Zo simpel als het maar wat kan zijn. De huidige gen kan meer spelers in zo'n grote gedetaileerde wereld gewoonweg niet aan. In GTA 4 had je op sommige momenten al een frame rate drop, dus ja...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:17 schreef TheMagnificent het volgende:
GTA V achievements:
http://www.xbox360achieve(...)auto-v/achievements/
[ afbeelding ]
[..]
De contouren van de map komen dus bijna precies overeen met die van de map gemaakt door fans die ik eerder had gepost.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:58 schreef Roces18 het volgende:
weet niet of het al gepost was;
http://www.xbox360achieve(...)auto-v/achievements/
trophy list voor gta online
quote:
Elke post is overdreven maar als hetzelfde een aantal post boven je staat moet je het toch wel kunnen zien...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]sorry niet iedereen zit constant op elke post hier te fappen.
Nee dat niet. Je moet niet tanken, maar het kan zeg maar. Dat zou ik graag willen zien.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:13 schreef Bulletdodger het volgende:
En dan, sta je stil met je mooie gepimpte auto, wat dan?
Tanken is wel realistisch, maar wenselijk?
dat vond ik altijd zo tof aan maffia 1..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Je moet niet tanken, maar het kan zeg maar. Dat zou ik graag willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |