Heb je hem weer hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef abruzzese het volgende:
Een hele grote wens in GTA V is toch zeker gangs in verschillende buurten die de buurt onveilig maken .Als je dan een bepaald gebied binnenrijd en je bedreigd word door bendeleden want dat miste ik in voorgaande delen . Stel voor dat bendeleden ( gangs ) bepalen hoe een sfeer aanvoelt door rustig of gevaarlijk gedragen . Dit is toch het allerbelangrijkste aspect bij een GTA game maar ik denk niet dat mijn wens erin zit .Misschien in GTA 6
Saints rowquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef abruzzese het volgende:
Een hele grote wens in GTA V is toch zeker gangs in verschillende buurten die de buurt onveilig maken .Als je dan een bepaald gebied binnenrijd en je bedreigd word door bendeleden want dat miste ik in voorgaande delen . Stel voor dat bendeleden ( gangs ) bepalen hoe een sfeer aanvoelt door rustig of gevaarlijk gedragen . Dit is toch het allerbelangrijkste aspect bij een GTA game maar ik denk niet dat mijn wens erin zit .Misschien in GTA 6
Idd, dat vond ik dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:19 schreef Desunoto het volgende:
In GTA III had je de drugshandelaren die met zwaar geschut over straat gingen en je zomaar beschoten als je langsreed. Dat was weer het andere uiterste.
Dit mis ook heel erg, na de storyline is het en GTA IV maar een dooie boel. Ik wil gewoon een gang hideout kunnen aanvallen met een klein groepje van mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef abruzzese het volgende:
Om nou een sterk verouderd spel te gaan spelen.quote:
He nou dat zou een ramp zijn.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Om nou een sterk verouderd spel te gaan spelen.
Gameplay niet, maar grafisch gezien is dat toch een flinke stap achteruit. Prima spel verder, heb er wel wat uurtjes in gestopt destijds.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:57 schreef Fritter het volgende:
[..]
He nou dat zou een ramp zijn.....
Zolang een spel goed is maakt de leeftijd ervan niet uit
Ik heb hem dit jaar toevallig nog gekocht in de ps store, enkel omdat t een geweldige gameplay en story line isquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gameplay niet, maar grafisch gezien is dat toch een flinke stap achteruit. Prima spel verder, heb er wel wat uurtjes in gestopt destijds.
quote:
Ja want deze online ziet er best wel uit om er moeite voor te doen, niet zoals gta 4quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat online (maar) met 16 man kan. Enige minpuntje die ik kan bedenken na het lezen van de info en zien van beelden.
Zeer zeker! Met een groepje vrienden een appartementje kopen en kijken hoe je een andere groep mensen kunt omleggen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ja want deze online ziet er best wel uit om er moeite voor te doen, niet zoals gta 4
Misschien komen er naar mate GTA online zich uitbreidquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat online (maar) met 16 man kan. Enige minpuntje die ik kan bedenken na het lezen van de info en zien van beelden.
Denk het ook, het is een beetje afwachten hoe het allemaal gaat uitpakken. In zo'n singleplayer is al ongelovelijk veel te doen. Denk eerlijk gezegd dat GTA Online wat later populairder gaat worden omdat velen het verhaal willen spelen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Misschien komen er naar mate GTA online zich uitbreid
er ook meer spelers bij.
turk zeker?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:41 schreef abruzzese het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |