Was the lost and damned of bogtquote:
Dat noose dingquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:58 schreef lord_bono het volgende:
Er zijn nog geen tanks bevestigd toch? Ik hoop dat er nu wel weer tanks inzitten, dat neppe geval uit IV telt niet natuurlijk..
Je weet niet eens hoe de besturing isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Woods het volgende:
Merkte op in de trailer dat het rijden gelijk is aan GTA 4 wat ik niet een nadeel kan noemen maar ik zou het graag wat anders gezien hebben.
Grappig was het zeker! Maar het is geen totale vernietiging zoals in eerdere GTA'squote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat noose dingwas best grappig
Maar geen echte tank nee
Ik denk dat ze dat vooral voor YouTube age ratings hebben gedaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:25 schreef Yi-Long het volgende:
Ik mis wel een beetje het geweld eerlijk gezegd.
We hebben nog niet echt gaaf grof geweld gezien. Ik ben bang dat ze toch weer teveel aan zelfcensuur hebben gedaan, en dat je dus maar 3 spatjes bloed ziet die ook meteen weer verdwijnen, zodra je met een shotgun van 2 meter afstand op iemand's gezicht schiet.
Het hoeft niet meteen ala Mortal Kombat of God of War te zijn, maar het is toch wel fijn als je flink wat bloederige damage kunt doen.
Dat hoop ik, maar als ze er zo stil over zijn, dan begin ik me toch zorgen te maken. Andere games laten wel gewoon het geweld zien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat vooral voor YouTube age ratings hebben gedaan
That's customizing youre wet dreamquote:
Ben bang dat mijn brievenbus ontploft. Ik ga dat ding een week lang niet leeg halen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
That's customizing youre wet dream
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:13 schreef -CRASH- het volgende:
This is the end of the world as we know it
Ik ben al een half jaar hypedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:27 schreef Donderjagers het volgende:
Mensen zijn hyped. Alleen maar goed
Ik zit al 2 jaar vast in de hypetrain. Dat verrekte deurtje wil niet meer open....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:27 schreef Donderjagers het volgende:
Mensen zijn hyped. Alleen maar goed
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik zit al 2 jaar vast in de hypetrain. Dat verrekte deurtje wil niet meer open....
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:33 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb het dus niet helemaal gevolgd vanmiddag en ook geen zin tijd om alles terug te lezen.
Zo ff wat vraagjes
Is GTA online een apart spel of zit het gewoon bij GTA5 ?
Werkt het online net zoals een MMORPG met verschillende servers , waar je een personage maakt of is het net zoals bv Counterstrike waar je gewoon elke keer zelf een server uitkiest ?
Hoeveel mensen kunnen er te gelijk op een server ?
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |