Wel als ik mee gaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was in Walibi in een halve dag klaar. Alle achtbanen gehad, toen had ik het wel gezien
In de efteling is het me nog nooit gelukt om binnen een dag te doen wat ik wilde doen
Echt als wij iets dichter hadden gewoond; hadden we die zeker ook gepaktquote:
Ja ik schrok van jouw nagels na het eraf halenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het is dus echt pleuriszooi
Negatieve reviews, ik hou er van
Vet hendig!quote:
Ermahgerdquote:
Kun jij dan ook alles doen?quote:
Ja hoor, dat wil ik wel testenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik schrok van jouw nagels na het eraf halen
Zou je nog een keer kunnen testen of je ook alleen de topcoat over een lakje kunt aanbrengen en die later eraf weken?
Ik kan het laatste stukje wel een paar keer lopen dus ik zou een heel eind moeten komenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kun jij dan ook alles doen?
Ik ben er een van de laatste keren nog met mijn moeder geweest die toen in een rolstoel zat, maar die kon heel veel attracties niet in. En bv bij Villa Volta zou ze dan in een aparte kamer mee mogen kijken met de beveiliging naar een scherm waarop je dan de mensen in die attractie ziet zitten. Nou, leuk
Thnx! Want dan lijkt hij me wel handig, als dat werkt...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja hoor, dat wil ik wel testen
Kan wel pas over een week, heb nu die holo er op zitten en ga kijken hoe lang hij houdt.
Wij hebben m twee jaar achter elkaar gehadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt als wij iets dichter hadden gewoond; hadden we die zeker ook gepakt
NEVERRRRRRRRquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben m twee jaar achter elkaar gehad
Toen waren we er wel effe klaar mee
Goed plan welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:12 schreef Debsterr het volgende:
OH NEE M'N AIDS DOET ZEER AHHHH M'N HOOFD AAAHHHHH *komt u maar mevrouw* Okay dank je wel
Als je elke week gaat, twee jaar lang, geloof me, dan hoef je even niet meerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEVERRRRRRRR
Vorig jaar september geweest... Keer niet naar de winterefteling boeee Nu weer.. Over paar maand weer.. En vlg jaar begin van het jaar weer naar winterefteling
Pretpark-verslaafd
Of ga ze op hun vingers kijken en haal er alles uit wat ze in het vak stoppenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:21 schreef Mirjam het volgende:
aw yiss bij mijn kruidvat zijn ze nu het hele nieuwe assortiment van essence in het vak aan het doen, ik ga over een uurtje nog maar 's terug om rustig te kijken
Ikwilook!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:21 schreef Mirjam het volgende:
aw yiss bij mijn kruidvat zijn ze nu het hele nieuwe assortiment van essence in het vak aan het doen, ik ga over een uurtje nog maar 's terug om rustig te kijken
Beter planquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of ga ze op hun vingers kijken en haal er alles uit wat ze in het vak stoppen
Ja ok ik snapquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je elke week gaat, twee jaar lang, geloof me, dan hoef je even niet meer
Wel naar andere pretparken though
ja dat deed ik 1 minuut maar voelde erg ongemakkelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of ga ze op hun vingers kijken en haal er alles uit wat ze in het vak stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |