Geachte heer,
U heeft de computer bij ons besteld een aantal weken geleden , daarna is de computer bij u aangekomen en u heeft het geinstalleerd en de voeding bleek niet helemaal goed te werken , dat is inderdaad heel vervelend . Wij moesten het van de forum of van u reacties op internet achterkomen dat u voeding/computer niet naar behoren werkt als we dat niet hadden gechekt , dan waren wij nooit achtergekomen dat uw computer niet werkte. U heeft geen een email gestuurd met de vraag/opmerking over de computer .
Toen wij daar achterkwamen hebben we een afhaal opdracht aangemaakt en uw pakket is kosteloos opgehaald.
Tijdens het nakijken van de computer zijn er ons een aantal zaken opgevallen , wat wij u ook telefonisch duidelijk hebben gemaakt : u heeft de schroeven uit de dvd brander , hardeschijf etc er uit gehaald en vervangen door schroeven die daar niet in paste of te dik of te dun waren , verder heeft u een aantal schroeven los in de kast laten slingeren . De kabels waren allemaal door elkaar . Hebben wij niet zo een probleem van gemaakt. Wij hebben uw computer netjes in orde gemaakt en terug gestuurd .
Na een aantal dagen hebben wij u telefonisch benaderd om te vragen hoe het gaat met de computer, hij draaide prima en u was er tevreden over . Alleen het geluid was niet goed zei u , wij hadden dat gecheckt voor dat wij de computer verstuurd hadden en hij was zonder ruis , dus wij gaven aan dat u een andere kabeltje moest proberen want het licht waarschijnlijk daar aan , wat doet u .. u gaat weer een reactie plaatsen op het internet ik citeer "Julllie doen het echt expres he een moerderbord sturen wat slecht geluid heeft en nu geloof ik eht echtniet dat het door vervoeris gekomen" daarna gaat u het echt checken en schrijft na een tijdje ik citeer" sorry , net koptelefoon terug gevonden geen ruis:) dus toch een slechte kabel, die zo eerst maar een halen"
Een reactie kon er niet van af dat de computer opgehaald was en gerepareerd en dat u voor het ongemak een gratis spel bij heeft gekregen . [b]U gaf telefonisch ook aan gat u geen reactie wilt plaatsen dat het goed afgehandeld was
Na telefonisch contact zegt u dat de computer niet meer opstart , u heeft zoals u het gezegd heeft een aantal dingen extra in gebouwd , wij kunnen niet checken of deze goed ingebouwd zijn , wij gaven aan dat u een kabeltje moest nakijken of deze goed zat maar u kon dat niet , daardoor moet de computer helaas terug , om alles na te lopen.
Wij doen ons best om u te helpen , maar u probeert steeds een situatie te schetsen dat wij helemaal niets willen doen , terwijl wij elke keer met een oplossing voor u komen.
Wij danken u voor uw begrip.
Groeten ,
ComputerGalaxy Team.
[ Bericht 1% gewijzigd door ComputerGalaxy op 07-09-2013 09:17:44 ]
officiële computergalaxy.nl account