quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:03 schreef TheStonedOne het volgende:
daarom de vraag, ik heb er natuulijk nog geen geld heengestuurd
Tja dat krijg je met die klotezaakjes die zijn opgezet door een 15-jarig gastje. Doe jezelf een plezier en bestel voortaan bij goede webshops (Azerty, Alternate, MyCom o.i.d.)...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:36 schreef TheStonedOne het volgende:
tsja had het eigenlijk al moeten weten de telefoon nemen ze gewoon niet op.
Anyway zou er alleen bestellen als je wel enige knowhow hebt van computers
Zijn wel vet goedkoop, maar sowieso de pc die ik besteld had lag de videokaart los in de kast vet slordig.
Ook werkte de dvd speler niet ging niet open en denk toch dat het aan de voeding ligt omdat ik een oude burner erin heb gezet en die ging ook niet openen ik weet dat die gewoon werkt.
Lekker kut ook scythe mugen erin zit precies boven de moederbord power connector, dacht ik makkelijk klaar te zijn om hun hem erop te laten zetten.
Had hem beter los laten bezorgen had ik iig mij be quiet voeding kunnen gebruiken of iig die er meteen ingezet
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:33 schreef TheStonedOne het volgende:
sowieso in al die tijd waar ik computers hebgerepareerd echt nog nooit gezien dat als een zekering vaneen deveodingstuk is dat een pc opstart zonder problemen Dus een zekering stuk lijkt me echt sterk
ze zeiden eerst waarshcijnlijk een zekerin stuk gegaaan door transpost maar hoezo werkte window installeren dan wel, sowieso heb iki nooit meegemaakt dat als er een zekering door is dat de pc gewoon opstartquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
Wss is er wat los geraakt tijdens transport..
Het is gewoon een prima winkel. Telefoon zal wel kom door vakantietijd of iets dergelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |