abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130090565
word niet opgenomen en vraag via email ook niet

zit te denken om deze te bestellen

http://www.computergalaxy(...)1_78&products_id=734
Wat op zichwel een mooie prijs is
pi_130090603
Beetje vreemd om geld te willen geven aan mensen die niet de telefoon opnemen en niet op email reageren. Maar ja, ieder zijn hobby.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_130090644
daarom de vraag, ik heb eer natuulijk nog geen geld heengestuurd
  donderdag 15 augustus 2013 @ 12:03:40 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_130090649
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:03 schreef TheStonedOne het volgende:
daarom de vraag, ik heb er natuulijk nog geen geld heengestuurd
pi_130090736
Weet heel misschien iemand hier of ik een scythe mugen3 in een CoolerMaster Elite 430 kast kanzetten?
pi_130090849
ty
pi_130091052
Prima winkel, aardige gozer die je daar helpt.
pi_130095050
tsja, moeten wel die fing telefoon eens openemen, niet erg hoopgevend zo..
pi_130095277
ah eindelijk en antwoord tijd om te bestellen)
pi_130307526
tsja had het eigenlijk al moeten weten de telefoon nemen ze gewoon niet op.
Anyway zou er alleen bestellen als je wel enige knowhow hebt van computers
Zijn wel vet goedkoop, maar sowieso de pc die ik besteld had lag de videokaart los in de kast vet slordig.
Ook werkte de dvd speler niet ging niet open en denk toch dat het aan de voeding ligt omdat ik een oude burner erin heb gezet en die ging ook niet openen ik weet dat die gewoon werkt.
Lekker kut ook scythe mugen erin zit precies boven de moederbord power connector, dacht ik makkelijk klaar te zijn om hun hem erop te laten zetten.
Had hem beter los laten bezorgen had ik iig mij be quiet voeding kunnen gebruiken of iig die er meteen ingezet
pi_130307653
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:36 schreef TheStonedOne het volgende:
tsja had het eigenlijk al moeten weten de telefoon nemen ze gewoon niet op.
Anyway zou er alleen bestellen als je wel enige knowhow hebt van computers
Zijn wel vet goedkoop, maar sowieso de pc die ik besteld had lag de videokaart los in de kast vet slordig.
Ook werkte de dvd speler niet ging niet open en denk toch dat het aan de voeding ligt omdat ik een oude burner erin heb gezet en die ging ook niet openen ik weet dat die gewoon werkt.
Lekker kut ook scythe mugen erin zit precies boven de moederbord power connector, dacht ik makkelijk klaar te zijn om hun hem erop te laten zetten.
Had hem beter los laten bezorgen had ik iig mij be quiet voeding kunnen gebruiken of iig die er meteen ingezet
Tja dat krijg je met die klotezaakjes die zijn opgezet door een 15-jarig gastje. Doe jezelf een plezier en bestel voortaan bij goede webshops (Azerty, Alternate, MyCom o.i.d.)...
pi_130307702
tja ging toch voor het goedkope, eigen schuld hehe
pi_130338824
Hebben ze je een oplossing geboden voor dit probleem?
pi_130473552
nee ze hebben gezegd dat ze iemand zouden sturen om hem op te halen , maar zoals te verwachten ik he niemand gezien
Gewoon echt een kut bedrijf
pi_130474143
sowieso in al die tijd waar ik computers hebgerepareerd echt nog nooit gezien dat als een zekering vaneen deveodingstuk is dat een pc opstart zonder problemen Dus een zekering stuk lijkt me echt sterk

[ Bericht 0% gewijzigd door TheStonedOne op 26-08-2013 12:41:31 ]
pi_130474373
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:33 schreef TheStonedOne het volgende:
sowieso in al die tijd waar ik computers hebgerepareerd echt nog nooit gezien dat als een zekering vaneen deveodingstuk is dat een pc opstart zonder problemen Dus een zekering stuk lijkt me echt sterk
pi_130474672
vraag me echt aff of hans anders gewoon voor hunwerkt, andere review ie ik had geplaatste had ongeveer hetzelfde aantal woorden en die is niet deleted

[ Bericht 4% gewijzigd door murp op 17-12-2018 18:03:26 ]
pi_130475975
mha ze hebben net gebeld komen morgen die crapbak ophalen:)
pi_130476619
Wss is er wat los geraakt tijdens transport..
Het is gewoon een prima winkel. Telefoon zal wel kom door vakantietijd of iets dergelijks.
pi_130478871
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
Wss is er wat los geraakt tijdens transport..
Het is gewoon een prima winkel. Telefoon zal wel kom door vakantietijd of iets dergelijks.
ze zeiden eerst waarshcijnlijk een zekerin stuk gegaaan door transpost maar hoezo werkte window installeren dan wel, sowieso heb iki nooit meegemaakt dat als er een zekering door is dat de pc gewoon opstart
pi_130884262
Wat een baggerwinkel, proberen ze nou onder wet van koop afstand te komen
Nu is die weer stuk heb hem uitgezet en verderniks
start ie niet meer op heel gezeik ik zeg dan maar geld terug
zegt die eikel aan de telefoon dat kaniet meer tijd is verstreken
tja lol and jullie hem neit zo laat hadden opgehaald dan was dat dus niet gebeurd
pi_130884336
en
ok van ja de schroeven die je in de dvd had gezet waren te groot alssof dat er wat meete maaken heeft
pi_130884369
liefsts wil ik hem gewoon inleveren en bij een echt pc boer halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')