Bij mij werkt hij gewoon hoor..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:38 schreef alwaysonhold het volgende:
www.ftdworld.net is down en lijkt niet meer terug te komen. Grote speler qua nzb index sites.
Ten eerste HAHAHAHAH!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:38 schreef alwaysonhold het volgende:
www.ftdworld.net is down en lijkt niet meer terug te komen. Grote speler qua nzb index sites.
Een stelende speler ja. En hier issie gewoon online.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:38 schreef alwaysonhold het volgende:
Ja, ze hebben de ondertiteling voor de Doritos reclame gedaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zag ik nu net in een reclameblok ineens QoQ op tv?!
Aaah kijk aan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben de ondertiteling voor de Doritos reclame gedaan.
Reklame draait zelfs in de biosquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Haha, ik zat van de week ook tv te kijken en zag ineens QoQ staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Sunnyusenet, Easyusenet, Hitnews.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:46 schreef Class het volgende:
Iemand een tip voor een Supernews opvolger?
-edit-
Link verwijderd! Nu is de OP niet zo heel groot, maar er staat duidelijk dat we geen links of nzb's hier willen hebben.
Gewoon mijn standaard 5MB/squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:49 schreef Me_Wesley het volgende:
Eweka haalt nog maar 1.7MB/s, meer mensen hier last van
EDIT: Nevermind
Ja, had Spotnet opnieuw geïnstalleerd en stond weer standaard op 4 connections ipv 8.quote:
Wellicht moet je een CC ingeven die niet gecharged wordt, of ze checken je IP.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:26 schreef De-Hamster het volgende:
Weet iemand waarom het bij Pure Usenet mogelijk is om 7 dagen gratis een usenet server af te sluiten met 12 connections, 1100 dagen retentie etc.? Dan zou ik dus iedere keer zo'n proefperiode kunnen doen en dan super veel binnen hengelen en weer wachten totdat ik weer iets nodig heb.
Kan maar 1x. Je IP wordt geregistreerd en de gratis optie verdwijnt na je aanmelding.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:26 schreef De-Hamster het volgende:
Weet iemand waarom het bij Pure Usenet mogelijk is om 7 dagen gratis een usenet server af te sluiten met 12 connections, 1100 dagen retentie etc.? Dan zou ik dus iedere keer zo'n proefperiode kunnen doen en dan super veel binnen hengelen en weer wachten totdat ik weer iets nodig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |