SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:01 schreef wonton het volgende:
[..]
Over een week bij Gamescom is het bekend
Idd, echt slechtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu dit uitgekomen is gaat Sony er wel alles aan doen om hem voor de One in de winkels te krijgen. Dan is het afgelopen met de Xbox.
Ik had gehoopt dat doordat ze eerder in de winkel zouden liggen het recht zou trekken, maar nu verneuken ze echt alles voor zichzelf. 80-20 op zijn best
Dat kan ook ja...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of ik koop gewoon niks en ga van het geld naar LV
aghjoh meer geld om packs te openenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:03 schreef Maver24 het volgende:
ik baal hier wel van zeg, ongelovelijkHoe kunnen het zo verneuken bij MS.
Dit zei ik dus ook al. Heb je geen reet aan om hem daar te gaan kopenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:03 schreef wonton het volgende:
Leuk maar je kan dan niet online skkl
Hoezo niet? Ik neem tenminste aan dat je het tegen mij hebt? Ik heb geen Xbox, dus ikke nie begrijpe.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:03 schreef wonton het volgende:
Leuk maar je kan dan niet online skkl
Oneequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit zei ik dus ook al. Heb je geen reet aan om hem daar te gaan kopen
Agueroquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:03 schreef Topiek het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat er betere spitsen (goedkoper vooral) te vinden zijn voor Aguëro, hij heeft me 100k gekost.
Elyounoussi > Agüero.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Aguero
Beste spits van het spel waarmee ik gespeeld heb.
ahahahaahaha was dat niet met de wii?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
nou wie een xbox wilt raad ik dit aan
[ afbeelding ]
Ja, echt een geweldige aflevering, met die otters en zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef wonton het volgende:
[..]
ahahahaahaha was dat niet met de wii?![]()
Naja ik heb ook geen vrienden in Duitslandquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef wonton het volgende:
[..]
Onee
''The thing is, the X1 can only receive its required internet one time activation + future updates in the X1 launch countries. So you would need to ship it to a friend in one of those countries and have them activate it for you (if you lived outside of the launch countries, that is)''
yupquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef wonton het volgende:
[..]
ahahahaahaha was dat niet met de wii?![]()
Wallyson lijkt me ook fijn, snel en 5* skillquote:
kusjekroelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik heb ook geen vrienden
spoilerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef Zhano het volgende:
Volgende week dus een retro ep van SuitsLijkt me echt nice!
He is natuurlijk allemaal persoonlijke voorkeur en ik heb Agüero wel wat minder gebruikt dan Elyou, maar ik vond hem wel echt machtig goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nou Bakkert... Dat weet ik nog niet.
Streep in de verre hoek allesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef Topiek het volgende:
Of RvP, daar heb ik opzich ook wel goede ervaringen mee..
Ik wil ook.quote:
Ik blijf de Playstation sowieso trouwquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef DuTank het volgende:
Jullie zijn echt sukkels dat je nu al weet welke console je gaat kopen, terwijl je helemaal nog niet weet hoe ze spelen
das dus echt bagger. Ik keek al zo graag vooruit naar Forza 5.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef wonton het volgende:
[..]
Onee
''The thing is, the X1 can only receive its required internet one time activation + future updates in the X1 launch countries. So you would need to ship it to a friend in one of those countries and have them activate it for you (if you lived outside of the launch countries, that is)''
Dit inderdaad. Sinds zijn dood zijn er al wel transfers doorgevoerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef FCsuarez het volgende:
benitez in een pack.....is dat niet wat cru EA?
had hem er uit gehaald
Die was overleden he? Ik las dat een keer toen ik op vakantie was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef FCsuarez het volgende:
benitez in een pack.....is dat niet wat cru EA?
had hem er uit gehaald
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik blijf de Playstation sowieso trouw![]()
Al is het alleen maar om de controllers
misschienquote:
Nederland begint konkolaat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
misschienDenk Nederland kijken
Alsof ik even een SWOT-analyse doe voor ik een console koopquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef DuTank het volgende:
Jullie zijn echt sukkels dat je nu al weet welke console je gaat kopen, terwijl je helemaal nog niet weet hoe ze spelen
Verhaegh VS. Ronaldoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
misschienDenk Nederland kijken. Maar jullie kunnen sowieso spelen als er een paar zijn toch
Klopt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Die was overleden he? Ik las dat een keer toen ik op vakantie was.
idd ja, maar blijkbaar nog niet uit packs gehaaldquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Die was overleden he? Ik las dat een keer toen ik op vakantie was.
En met vrienden doel ik op de mensen hier, want mijn echte vrienden zijn op 1 na allemaal 5atb flikkers.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof ik even een SWOT-analyse doe voor ik een console koop
Gewoon kijken wat je vrienden doen, en kopen maar
Dit ja. Dus Toef, welke neem jij?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
zakdoeken al klaar gelegd.quote:
De laatste update was 29 juli. Te lang geleden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Sinds zijn dood zijn er al wel transfers doorgevoerd.
Goede dit inderdaad. Maar ik denk dat het voor de meesten hier wel PS4 gaat worden dan. Die wordt toch ook goedkoper of niet?quote:
Om te fappen natuurlijk. En wanneer ben je in Tilburg?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zakdoeken al klaar gelegd.
om te huilen dus.
just saying.
Ik vind de Xbox controllers dan weer fijner. Dus dat is pure gewenning.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik blijf de Playstation sowieso trouw![]()
Al is het alleen maar om de controllers
Nee, maar als uit allerlei hoeken blijkt dat een van de consoles gewoon mooier/beter is.. En sowieso kijk ik wat vrienden doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof ik even een SWOT-analyse doe voor ik een console koop
Ga je nou beweren dat wij allemaal sloebers zijn?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goede dit inderdaad. Maar ik denk dat het voor de meesten hier wel PS4 gaat worden dan. Die wordt toch ook goedkoper of niet?
Nee man, dit ben ik "being the bigger man".quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan neem jij die andere?
maandag denk ikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Om te fappen natuurlijk. En wanneer ben je in Tilburg?
`quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En met vrienden doel ik op de mensen hier, want mijn echte vrienden zijn op 1 na allemaal 5atb flikkers.![]()
![]()
Of ze spelen alleen CoD.
Nee, maar als ze gelijkwaardig zijn en de verhoudingen ongeveer gelijk verdeeld, dan kijk ik lekker naar de prijs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat wij allemaal sloebers zijn?
bij jochies van 16 is dat nog een motivatie POTSjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat wij allemaal sloebers zijn?
Waaromquote:
4-2-2-2 of 4-2-3-1 dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef DePresident. het volgende:
[..]
`
Herkenbaar.
Ik moest laatst voor een maat een team maken, want hij vond dat ik daar wel goed in was. Met de voorwaarde dat deze spelers in het team zaten:
-Eto'o
-Emenike
-Welliton
-Doumbia
focking ver en ze praten ook nog eens met een zachte g toch?quote:
Ik dacht dat er een pluisje ofzo op mijn beeldscherm zat. Bleek het een fucking ` te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef DePresident. het volgende:
[..]
`
Herkenbaar.
Ik moest laatst voor een maat een team maken, want hij vond dat ik daar wel goed in was. Met de voorwaarde dat deze spelers in het team zaten:
-Eto'o
-Emenike
-Welliton
-Doumbia
Nee. Zulke mensen zetten Welliton en Doumbia op CMquote:
Dat had ik dus ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een pluisje ofzo op mijn beeldscherm zat. Bleek het een fucking ` te zijn.
Ik ookquote:
Bij kerels van 30 soms ook nogquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij jochies van 16 is dat nog een motivatie POTSje
mijn vrienden zijn verstandig en spelen gewoon seasons. laten zich niet opfokken door smerige engelse schijtjochies die 5 atb op de counter spelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef DePresident. het volgende:
[..]
`
Herkenbaar.
-Eto'o
-Emenike
-Welliton
-Doumbia
Goed Gezien Gappiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
focking ver en ze praten ook nog eens met een zachte g toch?
quote:
hoop voor je dat het eenmalig isquote:
Oh nee, dat is pas mijn laatste criterium. Ik heb liever gewoon kwaliteit hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij kerels van 30 soms ook nog
Maar ik vertik het om voor een paar tientjes minder een inferieure console te kopen, terwijl mijn vrienden ook nog voor de andere gaan
Ben er alleen maar geboren hoorquote:
Nee, je hebt gewoon geen vrienden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh nee, dat is pas mijn laatste criterium. Ik heb liever gewoon kwaliteit hoor.
quote:
quote:
Zoek de verschillen...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben er alleen maar geboren hoor
Ik zou dan vriendelijk vertellen dat hij iemand anders moet zoeken die een team voor hem gaat maken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef DePresident. het volgende:
[..]
`
Herkenbaar.
-Eto'o
-Emenike
-Welliton
-Doumbia
En ik heb er de afgelopen 4 jaar gewoond.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Zoek de verschillen...
Weinig die nog echt gamen. 1 op de PC(speelt vaak van die mods op games, zoals Day Zquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon geen vrienden.
Ik zou ze niet doenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
2 jongens uit mijn voetbalteam zijn paar weken geleden naar Amerika geweest.
Nu hadden we een paar nieuwe sponsors en hebben we ook een nieuwe aanvoerdersband.
Deze is mee geweest naar Vegas.
Waarna dit plaatje is geschoten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ieder zijn meningquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En ik heb er de afgelopen 4 jaar gewoond.
Tilburg is best een leuke stad hoor
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Weet ik.
Die doritos is trouwens wel lekker!
Jammer dat die blonde er niet goed op staat maar gelukkig dat die negerin er niet goed op staatquote:
Noem je nou de PS4 inferieur aan de XBox One? Dat lijkt me wat overdreven. Dat de ene je voorkeur heeft prima, maar ga niet lopen bashen Anthonyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij kerels van 30 soms ook nog
Maar ik vertik het om voor een paar tientjes minder een inferieure console te kopen, terwijl mijn vrienden ook nog voor de andere gaan
Het ging ook over de aanvoerdersband niet over die vrouwen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jammer dat die blonde er niet goed op staat maar gelukkig dat die negerin er niet goed op staat
Nog betere foto's van een grote orgie ofzo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het ging ook over de aanvoerdersband niet over die vrouwen.
Dan had die foto ook best kleiner gekund.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het ging ook over de aanvoerdersband niet over die vrouwen.
Helaas.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog betere foto's van een grote orgie ofzo?
Nee ik werk er.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
hoop voor je dat het eenmalig is
Ja anders zag je de band niet goed bij dat vrouwmenschquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan had die foto ook best kleiner gekund.
Nee hoor, ik heb geen specifieke console bedoeld. Ik heb het puur over het hypothetische geval dat...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Noem je nou de PS4 inferieur aan de XBox One? Dat lijkt me wat overdreven. Dat de ene je voorkeur heeft prima, maar ga niet lopen bashen Anthony
Topless?quote:
hahah ben er nog nooit geweest, zachte g lijkt me alleen echt niksquote:
Die zullen er vast zijn, helaas beschik ik daar niet overquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Topless?
Aanvoerdersband om een tiet heen ofzo?
Als ze dat hadden geregeld, was het inderdaad wat spectaculairder geweest...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Topless?
Aanvoerdersband om een tiet heen ofzo?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn, helaas beschik ik daar niet over
Waar werk je?quote:
Ik schoffel plantsoenen in centrum.quote:
Dan ben maar blij dat je mijn berichten moet lezen in plaats van horenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ben er nog nooit geweest, zachte g lijkt me alleen echt niks
Sorteer je ook pallets toevallig?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik schoffel plantsoenen in centrum.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan ben maar blij dat je mijn berichten moet lezen in plaats van horen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja leek nergens op. Heb een stukje gekeken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jong Oranje lekker verloren van Jong Tsjechie, toppie
Voice chat pl0x.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heet poker mohammed?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
Mo je hoort me vaak genoeg, nog nooit horen klagen.
Leuk!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik schoffel plantsoenen in centrum.
Nee Mo Limit Holdem heettiequote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee Mo Limit Holdem heettie
Ghana.quote:
Ik kijk nieteensquote:
neequote:
Bij jou merk ik er niks van iddquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
Mo je hoort me vaak genoeg, nog nooit horen klagen.
nee mo money mo bitchesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee Mo Limit Holdem heettie
Je had op Ghana gewed toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kijk nieteens
Ghana speelt echt met een onbekend elftal. Alleen Atsu van Porto en Mensah zijn bij mij bekend.
Weet je het zeker?,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik geloof dat ik Fifa 14 maar op de ps4 ga spelen. PS4 had ik ook al in de pre order staan. Bye Xbox one op deze manier
Heb uiteindelijk niks gewed gelukkig.quote:
Zou ik nu ook zeggen jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb uiteindelijk niks gewed gelukkig.
Speelt Boye ook?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kijk nieteens
Ghana speelt echt met een onbekend elftal. Alleen Atsu van Porto en Mensah zijn bij mij bekend.
Als er geen andere optie is om Fifa 14 Next gen wel te spelen dan gaan we dat gewoon op de ps4 doen.quote:
die voorste wil ik wel ff hard neuken. fucking geil.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
2 jongens uit mijn voetbalteam zijn paar weken geleden naar Amerika geweest.
Nu hadden we een paar nieuwe sponsors en hebben we ook een nieuwe aanvoerdersband.
Deze is mee geweest naar Vegas.
Waarna dit plaatje is geschoten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat wel pas december worden danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als er geen andere optie is om Fifa 14 Next gen wel te spelen dan gaan we dat gewoon op de ps4 doen.
Ik zie het zomaar gebeuren dat de xbox one in nederland pas in maart ofzo komt. Lopen we een half jaar achter op Ultimate Team. Daar gaan we dus wat aan doen en dus eerst de ps3 versie kopen van Fifa 14 en later als de ps4 er is de next gen Fifa kopen en alles in UT overzettenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat wel pas december worden dan
Gelukkig maken je andere grappen veel goed.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gelukkig maken je andere grappen veel goed.
Je hebt ze ooit een keer in je pack gehad bedoel je toch met kennen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken 7 van de 11 van Ghana, alleen Asante, Mohammed, Afful en Sumaila ken ik niet.
Vind je dat wel chill met die opgeschoren zijkanten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef wonton het volgende:
[..]
die voorste wil ik wel ff hard neuken. fucking geil.
Same here. #futknowledgequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken 7 van de 11 van Ghana, alleen Asante, Mohammed, Afful en Sumaila ken ik niet.
Ik lees het netquote:
Ga m gebruiken danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:49 schreef Reemi het volgende:
Nieuw bed in elkaar gezet, ik ben ka-pot.
Nog wat gemist?
Alles is naar de konkoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:49 schreef Reemi het volgende:
Nieuw bed in elkaar gezet, ik ben ka-pot.
Nog wat gemist?
Hij wil langer bedenktijd voor het nationale elftalquote:
Inkoom en Adiyiah ken ik van FUT11 en 12 en de rest zit dit jaar in FUT.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je hebt ze ooit een keer in je pack gehad bedoel je toch met kennen?
Wat is naar de Abdoulay?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alles is naar de konko
Verder niet veel
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft dat filmpje van die gozer uit Rotterdam over dat jasje op youtube?
"Kom dan konkojong"
Martin Paap.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Kom dan konkojong"
Martin paapquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Kom dan konkojong"
De onequote:
ik dacht dat dat haags wasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
"Kom dan konkojong"
ja lekker ruigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Vind je dat wel chill met die opgeschoren zijkanten?
Waar kan ik er meer info over vinden?quote:
quote:
http://news.xbox.com/2013/08/xbox-one-confirmed-marketsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waar kan ik er meer info over vinden?
21:30.quote:
Vanaf 12 wordt het altijd 18+quote:
Nu ook nog best goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wakaso niet kennen, FUT 12 baas.
Dit jaar ook geen verkeerde stats hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wakaso niet kennen, FUT 12 baas.
Beetje jammer alleen dat die IF een LM wasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit jaar ook geen verkeerde stats hoor.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:57 schreef Reemi het volgende:
GMTA met Tbakkert. Dat moet je niet willen.
Zou mooi zijn als zo'n speler weer eens voor de eredivisie behouden blijft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, wel een baas die nieuwe directeur van HeerenveenT schijnt ook dat mocht Finn geen transfer maakt hij gaat bijtekenen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als zo'n speler weer eens voor de eredivisie behouden blijft.![]()
MAAKT ME ECHT GEEN FUCK UIT AL ZIJN ZE PAARS.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
komen 6 marokaantjes.. spreekt met surinaams accent: EY SWA DIT DAT
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
Die gaan wachten tot 90+3 en scoren dan 3 keer.
whut!?quote:
cccombobreakerquote:
oh lol. Ik snap hem nu pas.quote:
At your servicequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh lol. Ik snap hem nu pas.![]()
Hij is leuk.
THE SAINTS ARE COMING!!1!!!!11!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef StijnDa het volgende:
De Duitsers komen eraan
De Duitsers komen eraan!
Okquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga even Soldier Front spelen totdat Nederland bezig is. gr gr x
Wat een bazen spel vroeger. Snipen in de submarine map.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga even Soldier Front spelen totdat Nederland bezig is. gr gr x
http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic234416/quote:
Ik ga zo sporten dus geen tijd om alles te luisteren, kleine samenvattingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic234416/
Klinkt wel super nice dat simulerenecht nuttig
@wat ga je doe nter voorbereiding
Differdangerousquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef DutchSL het volgende:
Luxemburg 2-1 voor tegen Litouwen.
Luxemburgs voetbal
niet echtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga zo sporten dus geen tijd om alles te luisteren, kleine samenvatting?
Kijk je die coverage? Ik vind dat altijd zo tof gemaakt, en dit jaar is het tot nu toe helemaal grappig
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet echtklein stukje gezien maar was mij wat te saai
![]()
hmm dat ze die tafel zeg maar na gaan simuleren, net doen alsof het plaatsvindt met goede pokerspelers die dan de andere 8 plekken in nemen zeg maar en dan elke hand die plaatsvindt achteraf analyseren enzo hoe en wat/waarom
perfecte oefening imoDoe je gelijk al ervaring op over hoe je bepaalde dingen moet aanpakken enzo
dat sowieso maar het gaat allemaal wel wat verder he wiskundig gezien. Ranges opstellen van handen die mensen in bepaalde spots kunnen hebben..wat dan de beste move is rekening houdend met icm(de prijsjumps) die er ook weer voor zorgen dat je je beslissing wat moet aanpassen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Hartstikke leuk, maar daar heb je aan tafel dan echt helemaal niets aanIk neem toch aan dat Michiel gewoon kan pokeren
En hij moet gewoon geluk hebben
Hier nog een.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben aan het werk voor Amerika en ze zitten een partij te schelden tegen Bosnie
Stond hij voorover gebukt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef dion_v_k het volgende:
Raar gezicht die Pepe met zn krulletjes
Ohnee! Het is Jermain 'ikwachtjeop' Lensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wie is die dikke rechtsvoor? Zeefuik?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohnee! Het is Jermain 'ikwachtjeop' Lens
Fish and chips.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef rolls-reus het volgende:
Die vorm is wel echt breed geworden zeg
Hij is echt in vorm.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef rolls-reus het volgende:
Die vorm is wel echt breed geworden zeg
Niet zo slecht als mijn Burak Obama "grap".quote:
Meneer van trapz is niet zo in vorm met z'n grapjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet zo slecht als mijn Burak Obama "grap".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kloptquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
Was deze wedstrijd nou belangrijk voor het wk? Ja toch? voor die algemene landen ranglijst.. of we als groepshoofd uit komen of net niet
Volgens mij is Nederland sowieso groepshoofd toch? Er zijn 32 landen op het WK dus 8 poules van 4. Brazilie is sowieso groepshoofd dus dan hou je 7 plaatsen over. Nederland is momenteel 5e en Portugal 6e geloof ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
Was deze wedstrijd nou belangrijk voor het wk? Ja toch? voor die algemene landen ranglijst.. of we als groepshoofd uit komen of net niet
Of Kuyt...quote:
Neequote:
zou het niet wetenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij is Nederland sowieso groepshoofd toch? Er zijn 32 landen op het WK dus 8 poules van 4. Brazilie is sowieso groepshoofd dus dan hou je 7 plaatsen over. Nederland is momenteel 5e en Portugal 6e geloof ik.
banquote:
Ja ban die Kuyt uit het voetbal aub.quote:
Heeft van Gaaltje toch wel goed gedaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:05 schreef StijnDa het volgende:
Aanvallende spelers verdedigen goed mee![]()
Lens mee met Coentrao, Robben met Pereira, Wijnaldum met een sprintje achter Ronaldo aan in het begin
Die had je toch al eens in een pakje gehad..?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef Maver24 het volgende:
Transfer Cavani in een pakje, das wel nice
Ja als het iemand anders was had die hem een stoot gegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |