abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 oktober 2000 @ 13:47:55 #1
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_379704
Ik hoorde dat er eenvechtpartij is geweest in de BUS. Iemand zou ook een stuk tand daarbij zijn verloren. Dit nav een feestje met veel drank...het schijnt nergens uitgezonden te zijn, maar weet iemand hier iets van???
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_379721
quote:
Op 05 oktober 2000 13:47 schreef Leonie het volgende:
Ik hoorde dat er eenvechtpartij is geweest in de BUS. Iemand zou ook een stuk tand daarbij zijn verloren. Dit nav een feestje met veel drank...het schijnt nergens uitgezonden te zijn, maar weet iemand hier iets van???
Ik zou het dolgraag willen weten !
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 oktober 2000 @ 14:05:43 #3
862 Arcee
Look closer
pi_379732
quote:
Op 05 oktober 2000 13:47 schreef Leonie het volgende:
Ik hoorde dat er eenvechtpartij is geweest in de BUS. Iemand zou ook een stuk tand daarbij zijn verloren. Dit nav een feestje met veel drank...het schijnt nergens uitgezonden te zijn, maar weet iemand hier iets van???
Klopt, dat was tijdens de verjaardag van Richard. Er is alleen maar een brave versie van op TV geweest.
pi_379777
Was geen vechtpartij. Een verjaardagsfeestje met veel te veel drank waardoor Hans dronken werd en tegen een schutting viel en zijn tand brak.

Hier staat het verhaal: halverwege de pagina met ook een link naar de streamverslagen van het desbetreffende feestje. En hier staat ook het een en ander.

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')