SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga me er misschien ook maar is aan wagenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:47 schreef Toefjes het volgende:
@revon: unibet. Had toen meegedaan aan een bonusactie die Tim hier postte50 euro storten en 100 euro bonus
Is wel leuk. Alleen maak niet de fout die ik maakte. Dat je gaat wedden op belachelijke dingen als vrouwenvoetbal, voor wat kijkplezierquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ga me er misschien ook maar is aan wagen
Welke wedstrijden ga je spelen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:47 schreef Toefjes het volgende:
@revon: unibet. Had toen meegedaan aan een bonusactie die Tim hier postte50 euro storten en 100 euro bonus
Ik heb alleen Portugal en Del Potro tb Davydenkoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welke wedstrijden ga je spelen?
[ afbeelding ]
Ik denk hier aan, maar ben niet zeker van Brazilie.
Het blijven oefenwedstrijden he, daar gebeuren de gekste dingen inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Welke wedstrijden ga je spelen?
[ afbeelding ]
Ik denk hier aan, maar ben niet zeker van Brazilie.
Ik ga me er is in verdiepenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is wel leuk. Alleen maak niet de fout die ik maakte. Dat je gaat wedden op belachelijke dingen als vrouwenvoetbal, voor wat kijkplezier
Weet ik, maar ik schat dat Ronaldo 3 maten te groot is voor de defensie van Nederland. En Turkije is sinds het vertrek van Fatih Terim geen ploeg meer. Allemaal spelers die individueel leuke voetballers zijn, maar als team gewoon bagger.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Het blijven oefenwedstrijden he, daar gebeuren de gekste dingen in
afgelopen seizoen was het meer Robben > Alles en iedereen.quote:
vraag dat maar eens aan lindgrenquote:
Hij was nieteens onomstreden bij Bayern op het begin.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
afgelopen seizoen was het meer Robben > Alles en iedereen.
Ja, maar de CL wonnen ze ook niet in het begin, meneer 'The Wonderful Wizard of Ozz and his delusional state of mind'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij was nieteens onomstreden bij Bayern op het begin.
Robben was goed, maar niet zoals jij hem neerzet, koekebakkert.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, maar de CL wonnen ze ook niet in het begin, meneer 'The Wonderful Wizard of Ozz and his delusional state of mind'.
Goede comeback wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Robben was goed, maar niet zoals jij hem neerzet, koekebakkert.
Natuurlijk wel. Gouden bal is een zekerheidje. Ronaldo won geen fuck met Real en Messi was ook maar matig na de winterstop. Robben won zo ongeveer in zijn eentje de CL.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Robben was goed, maar niet zoals jij hem neerzet, koekebakkert.
Jezusquote:
Vreemd dan dat Ribery, Messi en Ronaldo genomineerd zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goede comeback wel.
Ik vond hem wel met afstand de beste speler van Bayern afgelopen seizoen(misschien dat alleen Schweini in de buurt kwam). Bayern won de treble en Robben was bij elke prijs enorm belangrijk. Dan ben je gewoon de beste speler van Europa. Als hij de lijn doorzet tot de Ballon d'Or verkiezing, dan zou hij hem juist echt verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |