Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
luckquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Werkenwish me luck.
Toedonloensch.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:53 schreef OllieWilliams het volgende:
godverdomme, nog meer dan een week voor stufi
Zeuren over gratis geld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:53 schreef OllieWilliams het volgende:
godverdomme, nog meer dan een week voor stufi
Ik heb het alleen af en toe als ik s'middags in slaap val, jammere is dat ik altijd wakker word voordat het leukquote:
Ik heb het ook altijd op van die dagen dat je om 10u 's ochtends wakker wordt en dan tot een uur of 4 op je bed blijft liggen en af en toe een half uur in dut, weer wakker wordt, weer verder slaapt, etc.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb het alleen af en toe als ik s'middags in slaap val, jammere is dat ik altijd wakker word voordat het leukkan worden
Ja precies datquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd op van die dagen dat je om 10u 's ochtends wakker wordt en dan tot een uur of 4 op je bed blijft liggen en af en toe een half uur in dut, weer wakker wordt, weer verder slaapt, etc.
spaakquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik val ook altijd in spaak 's middags
iik ook, is lastig op werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik val ook altijd in spaak 's middags
Dacht al dat het een of ander dialect was dat ik niet kendequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Was krul haar typo voor slaap. maar heeft ze ge-edit
Noord hollandsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dacht al dat het een of ander dialect was dat ik niet kende
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dacht al dat het een of ander dialect was dat ik niet kende
dat heb ik na 1 keer indutten wel gehadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd op van die dagen dat je om 10u 's ochtends wakker wordt en dan tot een uur of 4 op je bed blijft liggen en af en toe een half uur in dut, weer wakker wordt, weer verder slaapt, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |