Buck de hond hebben ze zo te zien al gevonden...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:15 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt 'Married with Children' maar dan zonder de humor.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Buck de hond hebben ze zo te zien al gevonden...
Vertel eens, heb ik niet gezien. Dacht dat ie ruzie kreeg. Met wiens vrouw moest ie samenwonen ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:07 schreef arjan1212 het volgende:
Hij had al een keer met 'jou vrouw mijn vrouw' mee gedaan.. dat was hillaries
Bert van der Veerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:35 schreef arjan1212 het volgende:
Bert van der Veer, en die vrouw vond het wel leuk met de kinderen van Andy enzo
Nee dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:35 schreef Leandra het volgende:
Hij moest toch samenwonen met dat viswijf (zoals ze zichzelf ooit noemde omdat haar man z'n geld verdiend had met vis), die van die t-shirts met teksten maakte?
Inderdaad, en met Dries die ook niks deed in het huishouden!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:36 schreef Toverheks het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b81ef113-c4ce-3277-a05d-ed9ec0f30780
met Judith Osborn ( leuk mens) en Bert van de Veer.......... Andy en zijn poetsvrouwtje, wat een gezin, maar dit was de leukste aflevering van jou vrouw mijn vrouw Vips
Moest zij z'n gele zwembroek wassen ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Inderdaad, en met Dries die ook niks deed in het huishouden!
Tong, als je de afleveringen nog niet gezien hebt, moet je terug kijken, deze keer waren ze allemaal leuk, en vooral Judith O wat een heerlijk wijfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moest zij z'n gele zwembroek wassen ?
Doe ikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tong, als je de afleveringen nog niet gezien hebt, moet je terug kijken, deze keer waren ze allemaal leuk, en vooral Judith O wat een heerlijk wijf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |