quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel eens geopperd dat mijn teamgenoten mee moesten betalen aan mijn uitrusting want ik vond het oneerlijk dat die van mij 1 miljoen keer duurder was
kreeg ik een roze helm
met hartjes
en pony's
ik heb pa maar gewoon laten betalen voortaan
Karina is te druk bezig momenteel met het verwijderen van tetten uit de KvdB -SC.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We kunnen Karina nog op de frontpage krijgen![]()
Wie is het lekkerste wijf van FOK!?
fight?quote:
Ik zou dan ook geen conversatie met haar beginnen. Maar om dat laatste nu te weigeren.....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef Tem het volgende:
Te grote tieten en een domme kop. Ik zou d'r niet doen.
Ik heb net iets gezien....daar werd ik echt een beetje misseliijk van.quote:
ducks stonden beter in de regular seasonquote:
vorig seizoen kan ik me niet meer herinneren maar 2011/2012 spreekt voor zichzelfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ducks stonden beter in de regular seasonEn de franchise is groter, want Disney
2007 spreekt voor zichzelf bedoel jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
vorig seizoen kan ik me niet meer herinneren maar 2011/2012 spreekt voor zichzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door sp3c op 13-08-2013 23:45:21 ]
daar kan ik me al helemaal niets meer van herinneren!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2007 spreekt voor zichzelf bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |