Nee die weet ik niet meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
wet celery and the flying 'elmet?
nix?
Ah jij hebt een little tank, nu snap ik het.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grueber ans his lissle tank!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee als je het wil is het niet leuk meer.
heidenquote:
Ga nou niet gevat proberen te doen, ontzettende knolselderij van me.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah jij hebt een little tank, nu snap ik het.
Ik ben gewoon gevat, lekkere aardbei van me.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga nou niet gevat proberen te doen, ontzettende knolselderij van me.
Nee zegt me echt niks meer, wat stom.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
heiden
de Duitsers wilden graag dat het bedienend personeel die items in huis hadden voor ze 'naar boven' gingen
Ik moest een beetje lachenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef Tem het volgende:
Vrouwen zijn als erwtensoep. Wanneer ze gaat pruttelen moet de worst erin.
Hoe vind je hem?
Dat ligt aan de vrouw, dus je grapje valt in het spreekwoordelijke water.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:17 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben vrouwen liever een komkommer dan een man?
Komkommers blijven wel een week hard.
Je wilt het gewoon niet grappig vinden hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ligt aan de vrouw, dus je grapje valt in het spreekwoordelijke water.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:17 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben vrouwen liever een komkommer dan een man?
Komkommers blijven wel een week hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |