quote:After rift with wife, Romeo Orlando Bloom 'finds love with Juliet co-star Condola Rashad'
He revealed he had split from his supermodel wife just days ago.
And now the reason behind the sudden announcement of the break-up of Orlando Bloom and Miranda Kerr’s three-year marriage has become clear – his affection for his latest co-star Condola Rashad.
The closeness between the pair had been widely reported. But now we can reveal that friends say the Hollywood superstar is quietly dating 26-year-old Condola, who plays Juliet opposite his Romeo on Broadway.
One pal said: ‘Another announcement from Orlando could be on the horizon. Their fondness for each other is obvious.’
However, despite the split, Bloom and 30-year-old former Victoria’s Secret model Miranda appear to remain close.
Yesterday, the pair went for a stroll in New York’s Central Park with their two-year-old son Flynn, looking content in each others’ company.
They linked arms affectionately as they walked through the park, and were all smiles as they arrived at Miranda’s apartment.
‘We’re not friends, we’re family,’ Bloom told reporters.
Last week Orlando, 36, and Condola – who has twice been nominated for a prestigious Tony Award – spoke about their mutual affection in interviews promoting their production.
On Friday, the day Bloom confirmed his split from Miranda, he spoke of how much he is enjoying kissing his co-star.
‘We sometimes get applause after our first kiss because it just goes on and on,’ he told a US talk show. ‘Sometimes I’m like, “I’m not letting go.”’
Condola has been equally enthusiastic in her praise, declaring: ‘What’s funny is we didn’t have to force it.
'We had a connection from the minute we met, a sense of comfort. We’ve built the relationship we have just by being around each other.'
Zonde weer voor het kindje...ik heb gelezen dat ze elkaar veel te weinig zagen door hun werk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:23 schreef Revanches het volgende:
Zonde van zo'n leuk stel ... ben benieuwd waarom...
Dat zal dan voor de komst van het kindje toch ook wel geweest zijn toch?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zonde weer voor het kindje...ik heb gelezen dat ze elkaar veel te weinig zagen door hun werk.
In de tijd voor Flynn heeft Orlando 3 films gemaakt, in de tijd daarna 7, waarvan een stel in New Zeeland en Afrika (geloof ik, was iig niet naast de deur zeg maarquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal dan voor de komst van het kindje toch ook wel geweest zijn toch?
Orlando die jaloers is op Justin?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef kvd het volgende:
[..]
In de tijd voor Flynn heeft Orlando 3 films gemaakt, in de tijd daarna 7, waarvan een stel in New Zeeland en Afrika (geloof ik, was iig niet naast de deur zeg maar)
Zij reist natuurlijk ook van hot naar her. Denk dat er na de komst van Flynn minder tijd voor elkaar was.
Je zag ze een poos haast niet meer samen, toen de geruchten kwamen dat er misschien een scheiding aan zat te komen was er een media-offensief en verschenen ze ineens samen op feesten, rode lopers enzovoort. Maar dat is ook maar tijdelijk geweest.
(en de geruchten gaan ook nog dat hij nogal jaloers was op haar flirterijtje met Justin Bieber en het feit dat ze Flynn had geleerd Bieber Fever te zeggen)
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Orlando die jaloers is op Justin?
http://www.dailymail.co.u(...)ndo-Bloom-crazy.htmlquote:'Bieber Fever': How Miranda Kerr's cuddles with teenage pop idol Justin Bieber drove her husband Orlando Bloom crazy
Ik kan dit niet serieus nemen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:54 schreef kvd het volgende:
[..]
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ndo-Bloom-crazy.html
Wel nog tijd gehad om Flynn te maken...quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef kvd het volgende:
[..]
In de tijd voor Flynn heeft Orlando 3 films gemaakt, in de tijd daarna 7, waarvan een stel in New Zeeland en Afrika (geloof ik, was iig niet naast de deur zeg maar)
Zij reist natuurlijk ook van hot naar her. Denk dat er na de komst van Flynn minder tijd voor elkaar was.
Je zag ze een poos haast niet meer samen, toen de geruchten kwamen dat er misschien een scheiding aan zat te komen was er een media-offensief en verschenen ze ineens samen op feesten, rode lopers enzovoort. Maar dat is ook maar tijdelijk geweest.
(en de geruchten gaan ook nog dat hij nogal jaloers was op haar flirterijtje met Justin Bieber en het feit dat ze Flynn had geleerd Bieber Fever te zeggen)
daar is maar 1 minuut voor nodig hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wel nog tijd gehad om Flynn te maken...
vraag me af hoelang het dan duurt voordat Smit en haar zangpartner ervoor uit gaan komen dat ze een setje zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Monique Smit en haar Jeffrey uit elkaar begrijp ik
Zangpartner?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
vraag me af hoelang het dan duurt voordat Smit en haar zangpartner ervoor uit gaan komen dat ze een setje zijn
Ik had dit ook allang verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
vraag me af hoelang het dan duurt voordat Smit en haar zangpartner ervoor uit gaan komen dat ze een setje zijn
Ja die blonde gastquote:
quote:
ik ook, vond het nog lang duren....maar ik vind het wel een leuk setjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had dit ook allang verwacht eigenlijk.
speculeren mag he :-)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef kvd het volgende:
Dus binnenkort is het volgens jullie ook uit tussen Tim en Marrit?
Dat mag zekerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
speculeren mag he :-)
ik vind het gewoon een leuk paar
[ afbeelding ]
Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:52 schreef kvd het volgende:
Dus binnenkort is het volgens jullie ook uit tussen Tim en Marrit?
Oh wow, dat meisje lijkt wel minderjarigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn.
http://www.bruno.nl/nieuw(...)arit-weer-samen.html
Gezet in Marmaris.. Mag hopen dat het henna is?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:38 schreef kvd het volgende:
Ik zit eens even te zoeken...ook Tim en Marrit hebben een matching tattoo (juli vorig jaar gezet, dus net na het hernieuwen van de relatie)
[ afbeelding ]
https://twitter.com/timdouwsma/status/225341446042042368/photo/1
Dat het goed in gezamenlijk overleg geregeld wordt bedoel je zekerquote:Op donderdag 14 november 2013 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
No way. Dat zag ik echt niet aankomen
Inderdaad. Dit verwachtte ik ook allang.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat het goed in gezamenlijk overleg geregeld wordt bedoel je zeker
Voor SHO-begrippen had dit al een voorteken moeten zijnquote:
Op donderdag
14 november 2013 19:24 schreef
Leandra het
volgende:
Ik las gisteren nog een roddelblad van juli dit jaar, waarin ze twee
pagina's breed op het strand liggend vertelden dat hun relatie nu echt
in rustiger vaarwater gekomen was....
Dat hebben we vaker gezien inderdaad!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Voor SHO-begrippen had dit al een voorteken moeten zijn
Volgens mij was al duidelijk dat Danielle de pistolen zelf wilde houden maar dat ze de kogels aan Baas B wilde gevenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:30 schreef Copycat het volgende:
Wie zou bij de boedelscheiding de pistolen krijgen?
True, ik had direct moeten terugzoeken of iemand het al gemeld had..... dan had het geleken alsof ik inside information had.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Voor SHO-begrippen had dit al een voorteken moeten zijn
tot dan toe konden ze zich bezighouden met de shit om zich heen. Nu kwamen ze toe aan elkaar..... en dat blijkt niks te zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 19:24 schreef Leandra het volgende:
Ik las gisteren nog een roddelblad van juli dit jaar, waarin ze twee pagina's breed op het strand liggend vertelden dat hun relatie nu echt in rustiger vaarwater gekomen was....
Er stond van de week een foto van ze in Celebs en hun koters, maar geen idee van wanneer die foto precies was. EDIT: heeft ze op 17 november op twitter gezetquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef kvd het volgende:
die waren van de week samen (met kind) nog op vakantie toch?
Maar dat wisten we toch al?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:17 schreef Lovechild het volgende:
Whoei, ik hoor net bij het item "De radio draait door" op 3FM een fragment van SlamFM met Lange Frans en die heeft het (uiteindelijk huilend) over veel drank en veel drugs en dat hij veel meer kapot heeft gemaakt dan hij ooit goed kan maken. Dat is toch best heftig.
Ik hoop dat het niet waar is...quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:53 schreef rubbereend het volgende:
Gerard Piqué stout, Shakira weer single
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet waar is...anders gaat het cliché over voetballers ook weer op...
Dat ze hun paling altijd graag buiten de deur laten zwemmenquote:
Misschien heeft Shakira haar Mossel wel ter beschikking gesteldquote:Op woensdag 20 november 2013 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ze hun paling altijd graag buiten de deur laten zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |