Wat meer onterecht is is ER zijn houding tegenover een ieder die niet militair is en geen ervaring heeft met oorlog. Je kan tegenwoordig niks meer posten of er word van de daken geschreeuwd dat we niks waard zijn en niet het recht hebben om er over te spreken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een onnodige sneer die m.i. absoluut onterecht is.
Goed ideequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef m.k het volgende:
Maar ik houd mijn bek wel weer anders word het weer drama
Deed je dat maar vakerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef m.k het volgende:
Maar ik houd mijn bek wel weer anders word het weer drama
Ja maar... Ja maar nouuuquote:
quote:
Deze kutpax niet. Ik spreek liever met een zekere Kmar onderofficier als ik dan toch de Kmar moet hebbenquote:
Ooo, die corrupte bedoel je?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze kutpax niet. Ik spreek liever met een zekere Kmar onderofficier als ik dan toch de Kmar moet hebben
geniet er nog maar van. Voor je het weet zit je aan de blikken jachtschotel/sperziebonen met hamburgerquote:
Nicequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
geniet er nog maar van. Voor je het weet zit je aan de blikken jachtschotel/sperziebonen met hamburger
Ik weet niet wat je te zeiken hebt, maar ik vind dat veldvoer geweldigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
geniet er nog maar van. Voor je het weet zit je aan de blikken jachtschotel/sperziebonen met hamburger
als jij de Kmar moet hebben dan doe je het mooi met wat wij leverenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze kutpax niet. Ik spreek liever met een zekere Kmar onderofficier als ik dan toch de Kmar moet hebben
doe mij maar een lekker verse stamppot ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je te zeiken hebt, maar ik vind dat veldvoer geweldig
Ja, natuurlijk lekkerder. Maar ik vind die gevechtsrantsoenen zeker goed te bikkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
doe mij maar een lekker verse stamppot ofzo
Wat zit er in uwe matszak danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk lekkerder. Maar ik vind die gevechtsrantsoenen zeker goed te bikken
Vooral mijn worst te velde gaat er bij jou altijd goed inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je te zeiken hebt, maar ik vind dat veldvoer geweldig
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vooral mijn worst te velde gaat er bij jou altijd goed inZit soms een beetje zand op, maar de baas heeft niet voor niets wapenolie verstrekt.
en vochtige doekjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vooral mijn worst te velde gaat er bij jou altijd goed inZit soms een beetje zand op, maar de baas heeft niet voor niets wapenolie verstrekt.
Kan ik me wel voorstellen jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zeker. Als je maar niet 10 dagen hetzelfde hebt ()en al helemaal geen linzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |