SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rolls-reus op 13-08-2013 14:47:25 ]
Bruma en BMI zijn dit jaar wel goed. Heb ze in mijn andere team.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem dan, want ik heb maar 100k op het moment
Topquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben ook begonnen aan FUT![]()
super vet
Dan pak ik Bruma denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:42 schreef wonton het volgende:
[..]
Bruma en BMI zijn dit jaar wel goed. Heb ze in mijn andere team.
Ik heb nu 2 spelers gekocht, en ben aan het sparen voor de 3equote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TopAls er vragen zijn is dit de juiste plek. Meestal. Ligt er aan wie er zijn, en welke bui ze hebben. Waar welkom
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is toch dat neppe wijf van the valleys?
Alsof je die uit je bed zou schoppenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is toch dat neppe wijf van the valleys?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Alsof je die uit je bed zou schoppen
Ja, contracten verlopen en dan moet je je spelers voorzien van nieuwe contracten. Die kun je weer van matchcoins kopen, of je gebruikt contracten die je uit packs krijgtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 spelers gekocht, en ben aan het sparen voor de 3e![]()
Ik heb Frei, Sommer, en Stocker van FC Basel, en daarnaast verlopen contracten ofzo
PS3quote:
ik heb al mijn matchcoins besteed aan die spelersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, contracten verlopen en dan moet je je spelers voorzien van nieuwe contracten. Die kun je weer van matchcoins kopen, of je gebruikt contracten die je uit packs krijgt
ik zou hem echt slaan hoor de teringquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:46 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zou gek worden als ik SWP was, wat is die KSI toch een mongool
Toen hij op dat balkon ging staanquote:
hannekequote:
iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou hem echt slaan hoor de tering
Spelers voor discard value oppikken johquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 spelers gekocht, en ben aan het sparen voor de 3e![]()
Ik heb Frei, Sommer, en Stocker van FC Basel, en daarnaast verlopen contracten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |