Rising Storm (welke ik had gekocht) was heel erg druk altijd. Is nu een stuk minder, veel mensen (waaronder ook ik) zijn de maps van heroes of stalinggrad gaan spelen. Toch iets leukere maps en meer variatie in wapens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:06 schreef Gewas het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er opeens veel meer mensen online? Ik krijg een hele lange lijst met volle servers te zien in de browser.
Net effe 2 potjes gedaan op een of andere Duitse server. Blijft een erg gave game.
Ik heb net even Rising Storm gedaan, wel gaaf maar de Europese setting spreekt mij meer aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Rising Storm (welke ik had gekocht) was heel erg druk altijd. Is nu een stuk minder, veel mensen (waaronder ook ik) zijn de maps van heroes of stalinggrad gaan spelen. Toch iets leukere maps en meer variatie in wapens.
Geen idee. Ik volg de ontwikkelingen met de PS4 niet (heb hem ook niet).quote:
Huh, bedoel je met Singleplayer?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:55 schreef Beursaap het volgende:
hoe kom je van die kut trainingsmissies af? moet ze telkens opnieuw doen en vind er geen ene flikker aan!!
Nee lijkt me niet. Pc game only as far as i know.quote:
dat je missies wilt gaan doen, om de 3 moet je steeds een trainingsmissie spelen...quote:Op woensdag 12 november 2014 17:18 schreef Gewas het volgende:
[..]
Huh, bedoel je met Singleplayer?![]()
Ik heb net een zeer tof potje gespeeld. Zat in een server met iets van 10 'echte' mensen, de rest waren allemaal bots. Samen met een andere gozer hebben we een half uur lang de objective verdedigd. Aan de lopende band Russen afknallen.
Als je rising storm hebt gekocht kan je geen missies doen, alleen die training. Als jet Heroes of Stalingrad heb gekocht, dan weet ik het niet.quote:
Is die niet al afgelopen danquote:Op zondag 28 december 2014 07:46 schreef rmrt2010 het volgende:
Tof...goed dat ik deze aanbieding zie. Geen geld.![]()
![]()
Allang afgelopenquote:Op zondag 28 december 2014 07:46 schreef rmrt2010 het volgende:
Tof...goed dat ik deze aanbieding zie. Geen geld.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |