Wat zei ie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:41 schreef heywoodu het volgende:
Andy Houtkamp noemt de site met de meerkampprognosesite
wee wee wee punt ee er gee oo er ee jee punt net slesj moskou met een w tweeduizenddertien slesj wimun punt pee haa peequote:
Tja, dan moet ongeveer 95% van de voetbalclubs ook niet meedoen aan de Champions League..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:42 schreef Bolters het volgende:
Om nog even terug te komen op bericht van net;
Ik vind inderdaad dat meedoen vrij zinloos is. Natuurlijk mag het en is het leuk om aan een WK mee te doen, maar in mijn ogen willen topsporters altijd winnen. Als blanke is het echter onmogelijk om een (lang) looponderdeel te winnen. Dus kun je in mijn ogen beter een ander onderdeel uitzoeken.
Als je het meeste talent hebt voor hardlopen kun je beter gaan speerwerpen ofzo omdat je blank bent en in jouw ogen dus geen kans hebt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:42 schreef Bolters het volgende:
Om nog even terug te komen op bericht van net;
Ik vind inderdaad dat meedoen vrij zinloos is. Natuurlijk mag het en is het leuk om aan een WK mee te doen, maar in mijn ogen willen topsporters altijd winnen. Als blanke is het echter onmogelijk om een (lang) looponderdeel te winnen. Dus kun je in mijn ogen beter een ander onderdeel uitzoeken.
En het WK voetbal met 6 landen, en Grand Slams beginnen in de kwartfinale, en korfbal WK's automatisch voor Nederland en alle tafeltennistitels direct naar Chinaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, dan moet ongeveer 95% van de voetbalclubs ook niet meedoen aan de Champions League..
Schaatsen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je het meeste talent hebt voor hardlopen kun je beter gaan speerwerpen ofzo omdat je blank bent en in jouw ogen dus geen kans hebt?
En de afgelopen Tour de France had alleen Froome moeten starten. Rest had toch al geen kans.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het WK voetbal met 6 landen, en Grand Slams beginnen in de kwartfinale, en korfbal WK's automatisch voor Nederland en alle tafeltennistitels direct naar China
Dafne Schippers kan beter gaan speerwerpen ipv hardlopen jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je het meeste talent hebt voor hardlopen kun je beter gaan speerwerpen ofzo omdat je blank bent en in jouw ogen dus geen kans hebt?
Verrassingen gebeuren in elke sport.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:46 schreef Bolters het volgende:
Voetbal, tennis; het zijn allemaal sporten die gek kunnen lopen. Je komt daar regelmatig uitslagen tegen waarvan je denkt; huh? Met andere woorden; waar de kleine clubs/spelers dus iets onverwachts presteren en een goede/hoger geklasseerde club/speler verslaan.
Bij hardlopen kom je dit nooit tegen. Nogmaals; van mij mag iedereen meedoen, maar het lijkt me uiterst frustrerend voor de atleten zelf. Je start, terwijl je al weet dat je finaal gelost gaat worden.
Rupp en de Borlees kunnen anders aardig mee, dat zijn ook geen negers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:46 schreef Bolters het volgende:
Voetbal, tennis; het zijn allemaal sporten die gek kunnen lopen. Je komt daar regelmatig uitslagen tegen waarvan je denkt; huh? Met andere woorden; waar de kleine clubs/spelers dus iets onverwachts presteren en een goede/hoger geklasseerde club/speler verslaan.
Bij hardlopen kom je dit nooit tegen. Nogmaals; van mij mag iedereen meedoen, maar het lijkt me uiterst frustrerend voor de atleten zelf. Je start, terwijl je al weet dat je finaal gelost gaat worden.
Je bent het toch wel met me eens dat de verrassingen in de loopsport nooit hebben gezorgd voor een 'blanke winnaar'. Lange onderdelen vanaf 5 kilometer althans.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verrassingen gebeuren in elke sport.
Ja, maar dit zijn de kortere afstanden ;-) Heb het echt over de lange afstanden vanaf 5 km.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rupp en de Borlees kunnen anders aardig mee, dat zijn ook geen negers.
Rupp is een 5/10km loper.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, maar dit zijn de kortere afstanden ;-) Heb het echt over de lange afstanden vanaf 5 km.
Klopt, je hebt gelijk. Wilde ik er nog bijzetten. Maar je zegt het zelf al; 'kan aardig meekomen'. Ik durf nu al te wedden dat hij geen goud gaat pakken dit WK.quote:
Won vorig jaar op de OS zilver op de 10.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:49 schreef Bolters het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk. Wilde ik er nog bijzetten. Maar je zegt het zelf al; 'kan aardig meekomen'. Ik durf nu al te wedden dat hij geen goud gaat pakken dit WK.
Tja, nu domineren de Keniaanse en Ethiopische vrouwen. Dat was 15 jaar geleden ook niet zo, wie weet hoe dat over 15 jaar is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Je bent het toch wel met me eens dat de verrassingen in de loopsport nooit hebben gezorgd voor een 'blanke winnaar'. Lange onderdelen vanaf 5 kilometer althans.
Das geen goud. Ergo, das niks waard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Won vorig jaar op de OS zilver op de 10.
Wat zei hij ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:52 schreef GooseFM het volgende:
Die commentator van de NOS over die juryleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |